#

چند ایده شاد و جذاب برای تزیین اتاق کودک
21 آگوست 2017 بدون نظر 1919 بازدید

چند ایده شاد و جذاب برای تزیین اتاق کودک

هنگام تزئین اتاق بچه ها، رنگ کردن کامل دیوار ها نباید اولین گام شما باشد.

در واقع، ما معتقدیم که نگه داشتن دیوارهای سفید یا خاکستری و اضافه کردن تکه های کوچک رنگی، فرصت های بیشتری را برای ایجاد یک اتاق بچه خلاق و بازیگوش فراهم می کند. و این باعث می شود که زمانی که آن ها بزرگ می شوند نیازی به دوباره رنگ کردن کامل اتاق که مثلا به رنگ صورتی یا سبز است، نباشد.

ابتدا در نظر بگیرید که فرزند شما در حال حاضر چه چیزی دارد.کتاب های کودکان و عروسک حیوانات اغلب پر از رنگ های سرگرم کننده و شاد است.بنابراین آنها را در مکان هایی قرار دهید که به عنوان دکور تلقی می شود.علامت های دیواری، ملافه و فرش ها می توانند رنگ و الگو را به اتاق بچه اضافه کنند، همچنین می توانند به راحتی با سن تغییر پیدا کنند.

در اینجا چند ایده برای یک اتاق کودک مبتنی بر خنثی وجود دارد:

کتاب های روشن

چند ایده شاد و جذاب برای تزیین اتاق کودک

این اتاق بچه ها با قفسه بندی که مجموعه کتاب های کودکان را نشان می دهد، تزیین شده است. این باعث می شود که به کتاب ها به راحتی دسترسی پیدا کنند و به نظر می رسد سازماندهی شده اند، و پوشش ها رنگ های روشن را به اتاق  اضافه کرده اند. هنگامی که بچه ها رشد می کنند، اسباب بازی ها و کتاب ها متناسب با سن و علاقه کودک تغییر می کنند و همین طور ساده نیز است.

کاغذ دیواری متحرک الماسی

این انتخاب تصویر زمینه قابل جابجایی الماسی، کمی شگفت آوری را اضافه می کند و به اندازه کافی برای یک دختر رو به رشد مناسب و جذاب می باشد.

 

اسکناسهای الهام بخش اسکاندیناوی

چند ایده شاد و جذاب برای تزیین اتاق کودک

چند مثلث با رنگ سیاه، سفید و چوبی را به دیوارهای سفید بچسبانید. این اتاق با شکل ها و قطعات کارتونی شاداب و هیجان انگیز باقی می ماند. کجا می توانیم یک بالش بزرگ ابری را برای خودمان پیدا کنیم؟

شکل ها

کاغذ دیواری های مثلثی، رو تختی راه راه و فرش دایره ای در این اتاق باعث جذابیت وزیبایی در این فضای اسکاندیناوی می شود.

همه چیز درباره نارنجی

ما این اتاق را بسیار زیاد دوست داریم.چون که بسیار مدرن می باشد و پانل های چوبی، قفسه کتاب چنگیزی و “تخت چادری” این اتاق را به طور مثبت و در خارج از منزل قرار می دهد.

به سادگی ساحل

اگر یک مثال از قدرت قطعات و اشکال وجود دارد، این است.پرتاب پتو و بالش با رنگ های گرم یک فضای گرمسیری را به ارمغان می آورد و نتیجه یک اتاق بچه به عنوان ساحلی آرام است.

 

لمس عشق

بیت های کوچک قرمز در این اتاق خواب بسیار طولانی هستند. هر قطعه جذاب و شاداب است و کمی رنگی را اضافه می کند. بجز خرس

 

سرگرمی میوه ای

اگر دیوار سفید زیادی را در اختیار دارید چرا آنها را با برخی از تکه های کوچک هندوانه  نمی پوشانید؟ حواس پرتی  دیوارها، رو تختی های بسیار رنگی در رنگ های گرم  و یک تخت خواب مدرن هم بچه ها و هم بزرگسالان را دیوانه و جذب می کند.

رنگ های سرگرم کننده و لوازم جانبی و ایده های خلاقانه اتاق کودک شما چیست؟ ما دوست داریم که از شما بشنویم، بنابراین نظر خود را در زیر بنویسید!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *