#


طراحی دکوراسیون جذاب برای منزل با استفاده از مجسمه و تندیس

تندیس
8 دسامبر 2017 يك نظر 3937 بازدید

طراحی دکوراسیون جذاب برای منزل با استفاده از مجسمه و تندیس

طراحی دکوراسیون جذاب برای منزل با استفاده از مجسمه  و تندیس

یکی از مواردی که همیشه در دکوراسیون منازل وجود دارد و با وجود کوچک بودن بسیار به چم می آید مجسمه های تزئینی و تندیس هایی است که می تواند دکوراسیونی جذاب و ایده آل را برای خانه شما به ارمغان بیاورد. برخی از لوازم دکوری هستند که وجود آن ها در دکوراسیون چندان دیده نمی شود ولی زمانی که وجود ندارند جای خالی آن ها بیش از هر زمان دیگری حس می شود. در این مطلب می خواهیم در مورد ایده هایی که باعث می شود در استفاده از لوازم دکوری بهترین دکوراسیون را داشته باشید صحبت کنیم.

افرادی که تمایل به استفاد از مجسمه در دکوراسیون داخلی خانه خود دارند باید این نکته را در نظر داشته باشند که مجسمه استفاده شده باید حس درونی مخصوصی را برای شما به ارمغان بیاورد. این مجسمه ها باید حسی قوی و پر قدرت را به همراه داشته باشند تا هر زمان که به آن ها نگاه می کنید بتوانید روحیه خود را تازه کرد و انرژی مثبت را از آن دریافت نمائید.

تندیس

تندیس

به همین دلیل است که همواره گفته می شود زمانی که قصد انتخاب مجسمه ای را دارید با دقت این کار را انجام دهید تا بتوانید از تاثیرات خوبی که در روحیه تان دارد نیز بهره مند گردید. زمانی که حرف از مجسمه به میان می آید اغلب افراد به یاد مجسمه هایی می افتند که به صورت پیکر تراشی شده هستند. این دسته از مجسمه های بسیار لوکس بوده و اکثراً در مورد دکوراسیون هایی که به سبک کلاسیک است از آن ها استفاده می شود.

امروزه در دنیای مدرن مجسمه ها نیز تنوع بسیار زیادی را پیدا کرده اند و می توان از تایپوگرافی تا طرح های ایرانی که دارای اصالت بسیاری هستند نام برد. این مجسمه های زیبا و مدرن می توانند با سبکی که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود به کار برده اید هماهنگ شده و بسیار پرکاربرد خواهد بود.

استفاده از مجسمه در دکوراسیون مغربی

اگر دکوراسیونی که برای فضای داخلی خانه خود طراحی کرده اید به سبک مغربی می باشد بهتر است از مجسمه ای تاکسیدرمی حیوانات استفاده کنید تا فضای داخلی خانه خود را بیش از پیش زیبا نشان دهید. در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی نمونه های مصنوعی از حیوانات وجود دارد که با نمونه های اصلی آن شباهت بسیار زیادی را دارد. می توانید به جای استفاده از نمونه های واقعی به سراغ این مدل از مجسمه ها رفته و در دکوراسیون خانه خود آن ها را به کار بگیرید.

تندیس

تندیس

این مساله را به خاطر داشته باشید که مجسمه ها تنها برای زیبایی بخشیدن به فضایی که مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد دارند و هیچ قاعده و قانونی برای استفاده از آن ها وجود ندارد و افراد می توانند در فضاهای خصوصی خانه خود نیز مانند حمام و سرویس بهداشتی هم از مجسمه ها استفاده نمایند. استفاده از مجسمه و تندیس موجی می شود تا دکوراسیون به کار رفته در خانه شما ظاهری متفاوت را داشته باشد.

انتخاب مجسمه با توجه به عناصر موجود دردکوراسیون منزل

با درنظر گرفتن عناصری که در دکوراسیون منزل خود به کار برده اید می توانید از مجسمه های مختلفی نیز استفاده کنید. می توانید هنگام انتخاب مجسمه مناسب به لوازمی همچون تابلوها و یا کوسن هایی که در دکوراسیون داخلی خانه تان وجود دارد توجه کرده و بر اساس آن ها مجسمه هایی را انتخاب کنید که بتوانید هماهنگی مناسبی بین مجسمه با این لوازم ایجاد کنید. ایجاد هماهنگی بین لوازم به کار رفته در دکوراسیون با مجسمه می تواند ظاهری ایده آل را به دکوراسیون خانه شما بدهد.

انتخاب اندازه مجسمه با توجه به دکوراسیون منزل

 هنگامی که در مورد مجسمه ها صحبت می کنیم هیچ اندازه و ابعاد خاصی برای آن ها تعیین نمی شود. زمانی که بخواهید مجسمه ای را انتخاب کنید می توانید از اندازه های مختلفی که وجود دارد آن هایی را که تناسب بیشتری با فضای داخلی خانه شما دارد برگزینید. در مورد استفاده از مجسمه هایی که اندازه کوچکی دارند به خاطر داشته باشید که تعداد زیاد آن ها می تواند خانه ای شلوغ را برای شما به وجود بیاورد به همین دلیل توصیه می کنیم در فضاهایی که کمی کوچک هستند از تعداد زیادی مجسمه و تندیس استفاده نکنید تا بتوانید تعادل خوبی را در دکوراسیون خانه خود برقرار نمائید.

تندیس

تندیس

استفاده از مجسمه های سرامیکی

یکی از مدل های جذاب مجسمه ها که در حال حاضر بسیار مورد توجه افراد قرار دارد و در رنگ های متنوعی نیز تولید می شود مجسمه های سرامیکی می باشد. به سادگی می توانید رنگ های مختلفی از این مجسمه ها را تهیه کرده و در دکوراسیون منازل خود از آن ها استفاده نمائید. این نکته را در مورد مجسمه های سرامیکی به خاطر داشته باشید که رنگ آن ها می تواند سبک دکوراسیون شما را به میزان قابل توجهی نشان دهد پس در انتخاب این دسته از مجسمه ها نیز دقت بسیار زیادی را داشته باشید.

این مجسمه ها می توانند با مدل های مختلف و رنگ های متنوعی که دارند کاربرد بسیاری را نیز داشته باشند و در طرح های مختلفی از دکوراسیون داخلی به کار بروند. می توانید در سبک های مختلفی که برای دکوراسیون داخلی خانه خود طراحی کرده اید از این مجسمه های سرامیکی نیز استفاده نموده و جذابیت دکوراسیون خود را نشان دهید.

تندیس

تندیس

البته علاوه بر این موارد مجسمه های دیگری نیز هستند که با توجه به سلیقه و نظر خود می توانید از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید و طرح هایی متفاوت و خارق العاده را به وجود بیاورید. مجسمه ها با توجه به تنوع زیادی که دارند می توانند برای هر سلیقه و نظری پاسخگو باشند و هماهنگ کردن آن ها با سبک های مختلف دکوراسیون می تواند بسیار ساده انجام شود تنها باید هنگام انتخاب دقت کافی را به خرج دهید و مدل های مناسبی را برگزینید و مطمئن باشید از بین تنوع بسیار این دکوری های جذاب می توانید مواردی را که با سلیقه شما هماهنگ است را پیدا کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *