#


راه هایی برای تغییر دکوراسیون ساده و کم هزینه

دکوراسیون
24 نوامبر 2017 2 نظر 2023 بازدید

راه هایی برای تغییر دکوراسیون ساده و کم هزینه

راه هایی برای تغییر دکوراسیون ساده و کم هزینه

برخی اوقات برای اینکه دکوراسیون منزل تان را تغییر دهید نیازی نیست که از تغییرات اساسی و گران قیمت استفاده کنید. شما می توانید با اضافه کردن تعدادی بالش جدید و زیبا، جابه جا کردن درست وسایل و سرو سامان دادن به قفسه کتاب ها دکوراسیون منزل تان را تغییر دهید. مثلا برای اینکه دکوراسیون حمام تان را به روز کنید فقط کافیست کمی متفاوت فکر کنید. به عنوان مثال می توانید از لاک و الکل مشکی برای در حمام تان استفاده کنید و ظاهر جدید و زیبایی را به منزل تان دهید و یا اینکه حباب چراغ را عوض کنید تا تغییر بزرگی را به وجود آورید.

1-با استفاده از وسایل ارزان دیوارها را تزئین کنید

می توانید با استفاده از چند قاب ساده دیوار منزل تان را تزئین کنید. قاب های سفیدی را انتخاب کنید و داخل آن را با عکس های سیاه و سفید پر کنید و دیوارهای خالی منزل تان را با این قاب ها زیبا کنید.

دکوراسیون

دکوراسیون

2-فضا سازی با نصب قفسه به دیوارها

قفسه ی بلندی را انتخاب کنید و در اتاق باریکی قرار دهید. با انجام این کار می توانید این فضای باریک را بزرگ تر نشان دهید.

3-با استفاده از یک آینه اتاق منزل تان را به طور کامل تغییر دهید

اگر آینه ای را در اتاقی قرار دهید به خاطر منعکس کردن تصاویر و رنگ های اتاق باعث می شود که اتاق بزرگ تر نشان دهد.

دکوراسیون

دکوراسیون

4-با اضافه کردن یک قالیچه فضای اتاق تان را تغییر دهید

شما می توانید با استفاده از یک قالیچه بزرگ کنفی و پهن کردن آن در منزل تان ظاهری مدرن و تمیزی را به آن بدهید. اگر می خواهید تغییرات جذاب تری را انجام دهید می توانید از یک قالیچه پرزدار و یا راه راه استفاده کنید و آن را در اتاق تان پهن کنید.

5-استفاده از بالش های گوناگون، بهترین تنوع ممکن

می توانید برای مبل های راحتی تان چند بالش و یا کوسن جدید بدون هیچ هزینه ای تهیه کنید و مبل های تان را تغییر دهید.

6-داخل کمد لباس نقاشی بکشید

کمدهای لباس ها هم به تنوع نیاز دارند. با استفاده از رنگ های شاد درون کمدتان را رنگ آمیزی کنید و یا اینکه داخل آن را نقاشی کنید تا هر دفعه که آن را باز می کنید با ظاهر جدیدش شگفت زده کنید.

7-به دیوارهای منزل تان توجه کنید

می توانید بر روی دیوارهای خانه تان تغییرات کوچکی را انجام دهید و فضا را به طور کامل تغییر دهید. به طور مثال می توانید روی دیوارهای تان خط های راه راه پهن و یا باریکی را ایجاد کنید.

8-با رنگ آمیزی خلاقیت به خرج دهید

شما می توانید با استفاده از رنگ دیوارها تم اتاق های تان را مشخص کنید. اگر می خواهید تغییراتی را در ظاهر اتاق تان انجام دهید می توانید درهای آن را مشکی و دیوارها را سفید کنید.

9-چراغ اتاق را تعویض کنید

نیازی نیست که آباژور جدیدی را خریداری کنید. می توانید قطعاتی که از جنس برنج هستند را به پایه های اتاق تان اضافه کنید و آن را مدرن نمایید.

دکوراسیون

دکوراسیون

10-با استفاده از روبالشی و ملافه های قدیمی تغییر دکوراسیون دهید

شما می توانید لباس های دور ریختنی و بی استفاده ای که شبیه به پارچه های کتان هستند را نگه دارید و آن را بدون هیچ هزینه ای تبدیل به روبالشی های جدیدی کنید.

11-روی دیوارها سایه بیندازید

شما می توانید به جای اینکه دیوارهای خانه تان را یک رنگ کنید، قسمت پایین آن را تیره و قسمت بالا را روشن تر کنید و با این کار سایه روشن را بر روی دیوارهای تان به وجود بیاورید. این تغییر با اینکه ساده است ولی بزرگ و چشم گیر می باشد.

12-با استفاده از سینی به وسایل نظم دهید

شما می توانید از یک سینی استفاده کنید و به جای اینکه کنترل تلویزیون، ضبط صوت و… را بر روی میز قرار دهید می توانید درون این سینی قرار دهید.

13-نقاشی کردن آباژور

کاغذ ارزانی را تهیه کنید و با استفاده از رنگ قرمز بر روی آن نقاشی کنید. بعد از نقاشی کردن بر روی این کاغذ می توانید آن را بر روی آباژور اتاق تان بچسبانید. با انجام این کار می توانید به فضای اتاق تان حسی رمانتیک ببخشید.

14-جابه جا کردن آثار هنری

همیشه نباید گلدان های سفالی تان را بر روی قفسه ویترین قرار دهید. می توانید این گلدان ها را می توانید در جاهای دیگری نیز قرار دهید. مثلا می توانید آن را داخل حمام، آشپزخانه و یا اینکه بالای در قرار دهید.

15-پشت قفسه ها کاغذ دیواری بچسبانید

شما می توانید به جای اینکه دیوارهای کنار قفسه و یا کابینت ها را کاغذ دیواری کنید با استفاده از یک تکه کاغذ دیواری آن را داخل قفسه ها و یا کابینت ها بچسبانید.

16-لامپ ها را عوض کنید

می توانید حباب های جدیدی را تهیه کنید و بر روی چلچراغ تان استفاده کنید. شما می توانید از حباب های شفاف و یا با تن صورتی به کار ببرید.

17-شمع ها فضا را زیباتر می کند

تعدادی شمع را تهیه کنید و آن را داخل شیشه های مربا بگذارید و آن ها را در جاهای مختلف منزل تان بگذارید. شما با انجام این کار می توانید فضای خانه تان را رمانتیک کنید.

18-وسایل خانه را با هم ست کنید

می توانید یک میز آکریلیک و یا یک میز فندقی رنگ را به فضای منزل تان اضافه کنید و این فضا را به روز کنید.

19-کف اتاق را عوض کنید

اگر کف اتاق های ان شما را خسته کرده است و قصد تغییر دادن آن را دارید و از سوی دیگر نمی خواهید که هزینه ای را متقبل شوید، می توانید کف اتاق های تان را با استفاده از رنگ، آن را رنگ کنید.

20-حمام خانه را بدون بازسازی مدرن کنید

شما می توانید برای تغییر دادن حمام تان، تعدادی حوله و یا پرده های جدیدی را تهیه کنید و حمام تان را به روز کنید.

دکوراسیون

دکوراسیون

21-با تغییرات کوچک دکور خانه را عوض کنید

به جای اینکه صندلی های جدیدی را خریداری کنید، می توانید برای صندلی هایی که از قبل داشته اید روکشی را تهیه فرمایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *