#


رازهای ناگفته در مورد دکوراسیون که باید بدانید

دکوراسیون
5 اکتبر 2017 بدون نظر 1015 بازدید

رازهای ناگفته در مورد دکوراسیون که باید بدانید

رازهای ناگفته در مورد دکوراسیون که باید بدانید

همیشه در مورد دکوراسیون منزل صحبت های زیادی به میان آمده است ولی گاهی اوقات پس از انجام دکوراسیون متوجه می شوید در این مورد رازهایی وجود داشته که کمتر کسی در مورد آن ها حرفی به میان می آورد ولی امروز ما قصد داریم برخی از این رازهای ناگفته را با شما در میان بگذاریم.

استفاده از بالشت

برای داشتن یک دکوراسیون جذاب و زیبا ترجیحاً از دو جفت بالشت در طراحی دکوراسیون کمک بگیرید چرا که یک جفت طرح ناقصی را برای شما به وجود خواهد آورد.پس به یاد داشته باشید بهره مندی از دوجفت بالشت که در رنگ و طرح متضاد با یکدیگر هستند می تواند در داشتن دکوراسیونی جذاب بسیار موثر واقع شود.

در مورد تخت هم بهتر است به سراغ مدل هایی که کمی بزرگتر هستند بروید چراکه اسباب واثاثیه کوچک باعث می شوند اتاق شما کوچکتر از حد معمول به نظر برسد. بنابراین بهترین کار این است که به دنبال مدل هایی بروید که بزرگتر بوده و تاج بلندی نیز داشته باشند.

دکوراسیون

دکوراسیون

تاثیر رنگ تیره در دکوراسیون

در مورد استفادهاز رنگ های تیره بر خلاف گفته بسیاری از افراد عمل کنید. افراد بیشماری هستند که اعتقاد دارند رنگ های تیره در دکوراسیون باعث می شود فضا کوچکتر به نظر برسد در حالی که رنگ آمیزی دیوارها با رنگ تیره حالتی رمزآلود به آن ها خواهد بخشید واین امر باعث می شود جذابیت خانه شما دوچندان شود.

در مورد کمد ها می توانید از کاغذ دیواری استفاده کرده و باعث محو شدن درهای کمدها بشوید.به عنوان نمونه می توانید در اتاق کاری که دارید از کاغذ دیواری استفاده کرده و کمد را بپوشانید تا در دیدرس قرار نگیرند و این یکی از رموز جذابیت دکوراسیون به شمار می رود. چراکه شما در عین کاربردی بودن کمد ها باعث می شویدفضای اتاق بزرگتر به نظر برسد.

چیدمان کلکسیون و دکوری ها در منزل

برای اینکه بتوانید خانه ای منظم و مرتب داشته باشید باید وسایل دکوری و کلکسیون هایی که دارید را مرتب بر روی یک میز قرار دهید. مثلا می توانید از یک میز که هم کارآیی دارد و هم زیبا است برای قرار دادن لوازم آرایشی و یا ظرف های دکوری استفاده کنید و به این ترتیب دیگر خانه شما ریخت و پاش وشلوغ نخواهد بود.

از فضاهای خالی که در گوشه وکنار خانه وجود دارد برای قرار دادن گلدان کمک بگیرید و در نظر داشته باشید گل ها و گیاهان بهترین گزینه برای پر کردن فضاهای خالی در خانه به شمار می آیند و بهتر از آنها چیزی پیدا نخواهید کرد.
در مورد مبل ها به دنبال مدل هایی باشید که با چرم پوشیده شده اند چراکه مبل ها و صندلی هایی که روکش چرمی دارند در مقایسه با سایر اجناس از دوام و مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

دکوراسیون

دکوراسیون

در دکوراسیون اتاق غذاخوری خود چند مدل صندلی را به کار ببرید و با ادغام صندلی های تک نفره و چند نفره با یکدیگر یک جذابیت زیبا به اتاق غذاخوری خود بدهید و باعث به وجود آمدن عنصر زیبایی و تنوع در کنار هم باشید.
در مورد کمدهایی که در اتاق وجود دارد هوشمندانه عمل کنید و برای زیباتر شدن آنها از کاغذ های تزئینی کمک گرفته و یا تابلوهای زیبایی بر روی آن ها بیاویزید. در درون کمد ها از لامپ استفاده کنید تا بتواند روشنایی بیشتری داشته باشد و طراحی اتاق شما را زیباتر نشان دهد.

در اتاق خود از صندلی هایی که پایه ای ندارند نیز می توانید استفاده کنید. اگر دقت کنید می بینید زمانی که از پایه های زیادی در اتاق استفاده کرده باشید بسیار زشت و بد اتاق شما را نشان خواهند داد بنابراین بهتر است در کنار اینمدل از مبل ها و صندلی ها از انواع بدون پایه نیز بهره ببرید تا جذابیت دکوراسیون اتاق خود را بیشتر به رخ بکشید.

در مورد رنگ سفید با دست و دلبازی کار کنید و به یاد داشته باشید هرچقدر استفاده از این رنگ بیشتر باشد به همان اندازه نیز جذابیت بیشتر خواهد بود. اتاقی که ازرنگ سفید زیادی در رنگ آمیزی آن استفاده شده است به هیچ وجه تکراری نشده و از مد نخواهد افتاد.
برخی افراد تمایل دارند در اتاق پذیرایی خود از مبل های چند نفره و بزرگ استفاده کنند و این را عاملی برای جذابیت می دانند در حالی که اینطور نیست و هیچ اجباری برای این کار وجود ندارد. شما می توانیدبرای یک دکوراسیون شیک و زیبا داشتن از چند مبل تک نفره در کنار هم استفاده کنید.

دکوراسیون

دکوراسیون

در طراحی اتاق نشیمن یا پذیرایی خود از چند سبک در کنار هم استفاده کنید و با ادغام سبک های سنتی و مدرن یک طرح جذاب و زیبا را به وجود بیاورید.
این نکات تنها چند مورد کوچک از رازهایی است که در مورد دکوراسیون داخلی ناگفته می ماند و کمتر کسی پیدا می شود که در مورد آن ها سخن گفته باشد ولی شما می توانید با دانستن این اسرار یک دکوراسیون ویژه را برای خانه خود طراحی کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *