#


دکور شمع ایده ای جذاب برای داشتن یک خانه ی رمانتیک و رویایی

دکور شمع
7 اکتبر 2017 بدون نظر 2617 بازدید

دکور شمع ایده ای جذاب برای داشتن یک خانه ی رمانتیک و رویایی

خانه خود را با استفاده از شمع رمانتیک و رویایی کنید

همه شمع را نشانی بر عاشقی می دانند و پائیز را فصلی برای عاشقی؛ چه خوب است در این فصل برای یک خانه رمانتیک و عاشقانه داشتن کمی هزینه کنید و از این فضای رمانتیک لذت ببرید.

آن هنگام که به فصل سرما نزدیک می شویم اغلب تمایل داریم از شومینه هایی که در منزل داریم استفاده کرده و از نور خیره کننده آن لذت ببریم. برای اینکه بتوانید از این شومینه های زیبا بیشترین بهره را ببرید می توانید از شمع های مختلف در سایز ها و اندازه های کوچک و بزرگ کمک گرفته و با زمینه رنگی گرمی که برای خانه خود استفاده کرده اید بیشترین بهره وری و لذت را ببرید و خانه خود را به یک فضای فوق العاده و بی نظیر تبدیل کنید.

دکور شمع

دکور شمع

ایده دیگری که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم این است که از شمع در لیوان ها و فنجان هایی که خیلی کارایی ندارند استفاده کرده و بر روی شلف هایی که در گوشه و کنار خانه خود دارید قرار دهید. البته توجه داشته باشید که شمع های کوچک باشند و برای این امر می توانید به سراغ شمع های وارمر بروید و یک فضای جادویی که با نور شمع مزین شده نهایت استفاده را داشته باشید.
شما می توانید از این شلف ها در قسمت های ورودی منزل خود و راهروها کمک گرفته و یا آن ها را بر روی دیوارهای عرض خانه خود قرار دهید و با قرار دادن چند شمع کوچک یک فضای رمانتیک و جذاب داشته باشید.

دکور شمع

دکور شمع

اگر طراحی خانه شما به گونه ای است که فرورفتگی و پرتی زیادی دارد می توانید از آن ها برای قرار دادن شمع استفاده کنید. در تمام کنج ها و فرورفتگی های خانه خود می توانید از لوازم تزئینی و شمع استفاده کنید وچندین شمع کوچک و ساده که رنگی روشن دارند را برای قرار دادن در این فضا ها به کار بگیرید. با این کار شما می تواند طراحی خانه خود را به شکل خارق العاده ای زیبا و دیدنی کنید و یک خانه کاملا زیبا و رمانتیک داشته باشید.

در خانه هایی که شلف و طاقچه وجود ندارد شما خود می توانید آستین بالا زده و یک ردیف شلف را کنار هم بر روی دیوار نصب کنید و چند شمع زیبا که هم جنبه تزئینی دارد و هم کاربردی است را بر روی آن قرار دهید تا شما نیز بتوانید از یک فضای رمانتیک و عاشقانه بهره مند باشید. نصب این شلف ها بر روی دیوار به شما این امکان را می دهد که علاوه بر شمع از دیگر وسایل تزئینی هم استفاده کرده و طراحی دکوراسیون خانه خود را دگرگون کنید و به آن زیبایی و جذابیت بی همتایی بدهید.

دکور شمع

دکور شمع

استفاده از شمع در داخل شومینه

اگر خانه ای دارید که از یک شومینه بیشتر برای زیبایی در آن استفاده شده می توانید از خاموش بودن آن نهایت استفاده را برده و چند شمع کپل و بزرگ را در آن جای دهید. با قرار گرفتن شمع های کوچک و بزرگ در کنار یکدیگر یک فضای زیبا و شاعرانه برای خود درست کرده و فضای نوری فوق العاده زیبایی را خواهید ساخت. در انتخاب رنگ شمع باید به رنگ چیدمان منزل خود نیز توجه داشته باشید و به سراغ رنگ هایی بروید که با دیگر وسایل خانه شما هماهنگی و هارمونی داشته باشد.

کاربرد شمع در روشنایی

شمع های علاوه بر جذابیت و زیبایی ای که دارند از گذشته های دور به عنوان وسیله های برای روشنایی هم مورد استفاده قرار می گرفتند. می توانید از این کاربرد شمع در طراحی خانه خود استفاده کرده و روشنایی فضای خانه خود را بیش از پیش کنید. برای دست یابی به این ایده می توانیداز چند شمع بلند و ساده و یک آینه با شمعدان های همراهش استفاده کنید وشمع ها را مقابل آینه قرار دهید این کار باعث می شود علاوه بر زیبایی و رمانتیک بودن فضا نور محیط نیز بیشتر باشد. نوعروسان می توانند از این روش برای زیبایی خانه جدید خود کمک گرفته و لحظات رمانتیک و عاشقانه ای را با همسر خود داشته باشند و چشم هر بیننده ای را خیره کنند.

دکور شمع

دکور شمع

اگر در خانه خود شلف و یا شومینه ندارید هیچ اهمیتی ندارد شما می توانید از چند گیلاس برای قرار دادن شمع های وارمر در آن استفاده کنید و آن را بر سر میز غذاخوری خود بگذارید. برای اینکه بتوانید زیبایی میز غذاخوری خود را دوچندان کنید می توانید مقداری آب درون گیلاس ها ریخته و از شمع های وارمری که به شکل گل هستند و یا طرح های دیگر کمک گرفته و آن ها را به کار ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *