#


دکوراسیون داخلی منزل به سبکی مدرن و جذاب

دکوراسیون داخلی منزل
27 نوامبر 2017 يك نظر 2271 بازدید

دکوراسیون داخلی منزل به سبکی مدرن و جذاب

دکوراسیون داخلی منزل به سبکی مدرن و جذاب

یکی از مسایلی که در دکوراسیون مکنازل بسیار مورد توجه و اهمیت قرار دارد این است که تمام مواردی که در چیدمان به کار می روند همگی به روز باشند. اغلب افراد تمایل دارند در طراحی کوچک ترین بخش خانه خود نیز مطابق با مد روز عمل نمایند و یک طرح جذاب و به روز را در دکوراسیون داخلی خانه خود داشته باشند. در برخی مواقع افراد نیم دانند چه طرحی را باید در قسمت های مختلف خانه خود اجرا کنند تا هم جذابیت آن قسمت را به خوبی نشان دهد و هم اینکه بر اساس طراحی روز دنیا باشد. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از مواردی که برای داشتن یک دکوراسیون داخلی مدرن و به روز الزامی است را با شما در میان بگذاریم تا با استفاده از آن بتوانید دکوراسیون داخلی خانه خود را با جذابیت بیشتری نشان دهید.

اشپزخانه ای به سبک استیل

یکی از زیباترین آشپزخانه ها آن است که در داخل فضای آن از وسایل و لوازمی که استیل هستند استفاده کنید. جذابیت آشپزخانه ای که از لوازم و وسایل استیل و تم سیلور در آن استفاده شده است در مقایسه با آشپزخانه هایی که به سبک معمولی که در بین افراد رواج دارد بیشتر خواهد بود. استفاده از تم سیلور برای آشپزخانه یکی از محبوب ترین و مدرن ترین آشپزخانه هایی است که افراد به سمت آن جذب می شوند تا بتوانند طراحی به روز را در آشپزخانه خود پیاده کنند.

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از مبلمان گل گلی در دکوراسیون داخلی منزل

یکی از المان هایی که ازگذشته وارد طراحی مدرن دکوراسیون داخلی شده است پارچه های گل دار می باشد. مسلما این طرح پارچه ها را در خانه مادربزرگ های خود دیده اید اما این طرح پارچه های به تازگی در طراحی دکوراسیونی به سبک مدرن وارد شده اند و موجب ایجاد تحولی عظیم در طراحی منازل شده اند. مس توانسد مبلمان منزل خود را از بین انواع مختلفی که دارای طرح گل گلی هستند انتخاب کنید و طراحی داخلی منزل خود را به طور کلی تغییر دهید. این طرح مبلمان یکی از انواع پرطرفداری هستند که اغلب نوعروسان و خانم های جوان آن را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب می کنند و چیدمانی مدرن و زیبا را برای منزل خود فراهم می کنند.

ایجاد اتاق ناهارخوری به شکل رسمی

برای اینکه بتوانید اتاق ناهارخوری خود را به سبکی مدرن چیدمان کنید باید در مورد انتخاب مبلمان و میز و صندلی آن دقت بسیار زیادی را داشته باشید. بهتر است مبلمان این فضا را از مدل رسمی تر آن انتخاب کید تا بتوانید یک طرح زیبا و مدرن را برای دکوراسیون داخلی منزل خود داشته باشید.

مبلمانی که به سبک رسمی هستند می توانند به راحتی و زیبایی با مبلمان مدرن دیگری که دارید و در پذیرایی از آن استفاده کرده اید ست و هماهنگ شود. با این کار می توانید یک فضای صمیمانه و کاملا هماهنگ و متناسب را برای خود به وجود بیاورید و از داشتن چنین فضایی نهایت لذت را ببرید.

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از کابینت هایی که هماهنگ نیستند

اگر می خواهید آشپزخانه ای مدرن و جذاب داشته باشید بهتر است علاوه بر استفاده از تم سیلور در مورد وسایل آن به کابینت هم دقت کافی داشته باشید. در کنار این وسایل استیل می توانید از کابینت های ناهماهنگ نیز استفاده نمائید. می توانید از یک رنگ یا طرحی که کمی خاص بودن را به کابینت های ساده شما می دهد استفاده نموده و طرحی جالب و جذاب را برای آشپزخانه خود به وجود بیاورید. به تازگی این سبک دکوراسشیون برای آشپزخانه بسیار پرطرفدار بوده و افراد بسیاری هستند که در طراحی آشپزخانه خود از این طرح کابینت ها استفاده می نمایند.

به کار گیری از سبک های تلفیقی در فضای آشپزخانه

یکی از سبک هایی که در مورد آشپزخانه بسیار پر طرفدار است سبک های تلفیقی می باشد. می توانید در مورد سقف آشپزخانه خود از یک سبک روستیک استفاده کرده و سقف را با چوب پوشش دهید. این سقف روستیک می تواند با کانتر سفیدی که در آشپزخانه وجود دارد تلفیق شده و یک طرح جذاب و مدرن را به وجود بیاورد. با این کار می توانید یک فضای خاص و دلچسب را برای آشپزخانه خود داشته و طرحی مدرن را در دکوراسیون منزل خود به وجود بیاورید.

استفاده از متریال های مختلف در کنار یکدیگر در مورد اتاق نشیمن

یکی دیگر از راه هایی که به شما کمک می کند دکوراسیونی مدرن و جذاب را داشته باشید این است که متریال های مختلف را در پذیرایی خانه خود در کنار یکدیگر قرار دهید. می توانید کنسول ساده و چوبی خود را که به همراه یک میز فلزی در فضای پذیرایی قرار دارد را کوسن های پارچه ای و فرش هایی زیبا ترکیب کرده و یک دکوراسیون ایده آل و مدرن را در منزل خود ایجاد کنید. تلفیق این متریال های مختلف با یکدیگر موجب می شود دکوراسیون خانه شما به شکلی کاملا مدرن و جذاب دیده شود.

به کار گیری از پارچه های بافتنی در دکوراسیون داخلی منزل

در عصر جدید افراد بسیاری هستند که از پارچه های طرحج دار و بافت برای دکوراسیون خانه خود استفاده می کنند و با این کار یک طرح مدرن را به وجود می آورند. می توانید از پارچه های بافت دار به عنوان پرده و کوسن و یا هر عنصر دیگر در مورد دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید و با این کار جلوه ای جذاب و مدرن را به خانه خود ببخشید.

به کار بردن سنگ مرمر در دکوراسیون داخلی

امروزه در دکوراسیون مدرن داشتن سنگ مرمر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که باعث می شود ظاهری خارق العاده در دکوراسیون به وجود بیاید. می توانید از این سنگ زیبا و جذاب در قسمت های مختلفی از خانه خود استفاده کنید و یا حتی لوازم دکوری زیبایی را که از این سنگ ساخته شده اند را در گوشه و کنار خانه خود به کار ببرید. با استفاده از این سنگ زیبا شما می توانید دکوراسیونی جذاب را برای خانه خود ایجاد کنید و طرح مدرن و به روزی را به وجود بیاورید.

دقت در جزئیات برای داشتن سرویس بهداشتی امروزی

یکی از فضاهایی که دقت بسیار کمی در مورد جزئیات آن می شود سرویس های بهداشتی است. اگر به جزئیاتی که در این بخش استفاده شده همچون آینه و شیرالات و تغییرات کمی را در مورد این وسایل انجام داد می توان این قسمت را به یک نمونه ویژه و مدرن نیز تغییر داد.به عنوان مثال می توانید به جای استفاده از آینه ای که حالت مستطیلی دارد از طرح هایی که امروزه بسیار یافت می شوند استفاده کرده و سرویس بهداشتی خانه خود را به یک سرویس پر طرفدار تبدیل کرد.

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

به کار گیری از رنگ های شاد در دکوراسیون

یکی از چیزهایی که در دکوراسیون مدرن و امروزی بسیار حائز اهمیت است تنوع رنگ است. استفاده از رنگ هایی که شاداب و سرزنده هستند می تواند دکوراسیونی ایده آل را برای شما به وجود بیاورد. می توانید از این رنگ های شاد در قسمت های مختلف خانه خود استفاده کنید به عنوان مثال دیواری که در پشت قفسه قرار دارد را با استفاده از رنگ های شاد بپوشانید. البته در خصوص دیگر قسمت های خانه خود می توانید از ایده هایی که به این شکل هستند استفاده کرده و دکوراسیونی مدرن و امروزی در مورد خانه خود داشته باشید.

به کار بردن شومینه در دکوراسیونداخلی

یکی از عناصری که نقش مهمی در دکوراسیون دارد شومینه می باشد که هرگز از مد نخواهد افتاد و در اغلب خانه های امروزی دیده می شود. می توانید از شومینه ای که خاموش نیز است به عنوان نقطه کانونی خانه خود استفاده کنید و یک جلوه خاص و مدرن را برای دکوراسیون داخلی خانه خود به وجود بیاورید. این کار به شما کمک می کند طرح جدیدی را ایجاد کرده و خانه ای مدرن و امروزی داشته باشید و از این طرح نهایت لذت را ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *