#


جزئیات مقاطع دیوار و بررسی تابش نور

جزئیات مقاطع دیوار و بررسی تابش نور
28 فوریه 2017 بدون نظر 1365 بازدید

جزئیات مقاطع دیوار و بررسی تابش نور

جزئیات مقاطع دیوار و بررسی تابش نور در این مقاطع

تابش نور در جزئیات مقاطع دیوار و بررسی نور خواه کسی این را تفکری سردر گم که ویژگی هنرمندان است یا نشانه ای از عدم تداومی که نیاز است نشان دهد چگونه معماران اخیر اجازه داده اند.

این موضوع بر اقدامات کاری ان ها اثر گذارد و به شکل ویژگی ایده های طراحی ان ها متبلور شده است، ارزش توجه دارد . در این رابطه شاید اهمیت فنون شاعرانه در روش کاگروه « شهر باز » در اسناد ایکئوم مشخص باشد تکه شایسته توجه است.

چگونه ان ها تلاش می کنند تا انچه به نظر می رسد بین اعتراض در مقابل علمفناوری وجوددارد را حل وفصل کنند و  مبا حثه با دقت ممکن است در بطن عمل به عنوان شکلی از تفکر ترکیبی باشد که در سطوح مختلف عمل می کند اما از فنون شاعرانه جهت یافتن واقعیت موضوع اضافه می کند (ساختمان ، شهر، تاسیسات به طور موقت تاسیس شده)و علم را تا نتایج را احیا کند.

در نتیجه نیاز است جزئیات طراحی به  حد کافی از دیدگاه علمی واین ایده خوب باشند که طراحی باید از طریق علمی بهینه سازی شود کخ کاملا رد میشود. تاکید کروز«بنابراین تمام ریشه معماری شعر است و باید گام به گام ساخته شود» این روند فنون شاعرانه تجربی را نشان می دهد که نقطه ترک ان کشف محل و سرنوشت ان از طریق اقدامی شاعرانه است.

تمرکز در اینجا روی شیوه ی اقدام است تا اعمال نظمی که از پیش معین شده است . در این رویکرد که خود فرایند طراحی شعر زنده می شود، مقالی هماهنگ که در ان خواسته های طراحی از طریق در نظر گرفتن مکان و کیفیات محیطی در ارتباط با موضوعات سکونت ظهور می کنند. پیشنهاد کروز که «شهر باز»  به مفهوم کاری که باید تکمیل شود انجام شده بود اما در جستجوی نسل خود این نکته را نشان می دهد.

شاید برخی موارد میانشان در اینجا موثر باشد. عملکرد طراحی در «شهر باز» شامل افرادی بود که خواسته ان ها با واژه هایی شکل می گیرد که اعضای گروه با ان ها در طی بهره برداری اولیه از محل انگیزه می یابند. این شعری که رخ می دهد ادعای محل را برای تولید واژه هایی پیشنهاد می دهد که مسیر طراحی را اغاز می کنند. برای بازگشت به عدم دانستن موضوع ، احیای درک کودک گونه در مواجهه با پرسش هی طراحی اصیل هدایت گر روشکاری باقی می ماند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *