#


ایده های تزئین اتاق خوابی زیبا

ایده های تزئین اتاق خوابی زیبا
30 آگوست 2017 بدون نظر 1031 بازدید

ایده های تزئین اتاق خوابی زیبا

تزئین اتاق خوابی زیبا

اتاق خواب شما باید یک محل برای استراحت و تفریح باشد. و در حالی که طراحی اتاق خواب اصلی شما می تواند تاثیر عمده ای در ارزش فروش مجدد داشته باشد، این نیز یک فضای است که در درجه اول برای شما است، بنابراین مهم است که شما یک فضای ایجاد کنید که دوست خواهید داشت.

تغییر ظاهر یک اتاق خواب در هر بودجه آسان است، به این معنی که تغییر قطعات مبلمان، افزودن چند رنگ یا تغییر نور به منظور تسکین دادن بیشتر باشد. سبک های مختلف و زیبایی های مختلفی وجود دارد که شما می توانید به منظور ایجاد یک فضای کاری که برای شما مناسب است تقلید کنید. شاید شما سوال کنید چگونه اتاق خواب خود را به یکی از اتاق های مورد علاقه خود را در خانه تبدیل کنید.

از رنگ های آرام استفاده کنید

ایده های تزئین اتاق خوابی زیبا
اتاق خواب یک محل آرامشبخش از جهان است که باید جایی باشد که پس از یک روز طولانی می توانید احساس راحتی کنید. طراحی اتاق خود را در رنگ های تسکین دهنده یک راه خوب برای یک فضای خواب آرام است. با تمرکز بر مناطق تاثیرگذار، مثل دیوارها و فضای کف، شروع کنید. استفاده از گل های آرامش بخش و یا صدف خشن این مناطق بسیار خوب عمل می کند زیرا باعث ایجاد یک احساس صلح آمیز و آرام می شود که به شما کمک می کند  احساس  آرامش کنید. رنگ های تختخواب خود را ساده انتخاب کنید و از هر رنگ و یا رنگی روشن که ممکن است خواب شما را مختل کند، اجتناب کنید. در عوض از خز و پتو های پشمی پر زرق و برق برای اضافه کردن بافت به اتاق استفاده کنید.

یک تم یا طرح پیدا کنید

ایده های تزئین اتاق خوابی زیبا
گاهی اوقات انتخاب یک تم برای یک اتاق می تواند بهترین الهام بخش باشد تا بتوانید دقیقا همانطور که دوست دارید آن را احساس کنید. برای اتاق خواب، یکی از تم های فوق العاده ای است که با یک کشور پر سر و صدا ساخته می شود که شلوغی از زندگی در خارج از اتاق خواب را فراموش می کند. دیوارهای آفتابی و روشن را با انتخاب یک رنگ زرد رنگ، و با عکس های منظره و مبلمان چوبی تزئین کنید. از عتیقه استفاده کنید، مانند یک لوستر ظریف با لبه های نازک انعطاف پذیر، تا اطمینان حاصل شود که اتاق خیلی قدیمی یا ناراحت کننده نیست.

استفاده از الگوهای پررنگ

ایده های تزئین اتاق خوابی زیبا
گذشته در زمان ویکتوریا، طرح های پر رنگ (در اتاق خواب و هر جای دیگر در خانه) استفاده می شد. اگر قصد زیبایی دارید، تصاویر پس زمینه جسورانه را به عنوان یک دیوار لهستانی یا پوشش همه جانبه پیدا کنید. که دارای الگوهایی در رنگ های مشابه برای تکمیل ظاهر است. هنگام استفاده از الگوهای پررنگ، با رنگ های زنده مانند قرمز های روشن، زرد، بلوز یا پرتقال؛ این کمک می کند که الگوها را پاپ کند و اتاق خواب شما یک ظاهر خاص پیدا کند.

دریایی

ایده های تزئین اتاق خوابی زیبا

دلیلی وجود دارد که مردم با دریا آرامش پبدا می کنند: رنگ های بنفش ساحلی – آبی و بژ – به طور طبیعی بدن و ذهن شما را تسکین می دهد. شما می توانید راحت تر بخوابید وقتی احساس می کنید که در محیط طبیعی هستید که ماهیت اقیانوس را نشان می دهد. رنگ آمیزی دیوارهای خود را بافت نرم آبی و لایه های طبیعی انجام دهید. بر روی تخت خواب خود به منظور بازسازی ظاهر و احساس در ساحل نیر این کار را تکرار کنید. از مبلمان مورد استفاده خود استفاده کنید تا اتاق خواب شما احساس بی نظیری داشته باشد.

 

اتاق خواب خود را به یک محل صمیمی تبدیل کنید

ایده های تزئین اتاق خوابی زیبا
برای برخی از افراد، یک اتاق خواب به سادگی برای خوابیدن نیست، بلکه جایی است که آنها می توانند شخصیت و سبک خود را جشن بگیرند. یک اتاق خواب یک واسطه برای سبک شخصی و اقلام مورد علاقه است که لزوما در اتاق نشیمن شما نمایش داده نخواهد شد. این باعث می شود که فضای عالی برای هنرهای بزرگ و درخشان و یا سایر عناصر طراحی که به شما لهام بخشند، اما ممکن است به دیگر قسمت های خانه شما هم بستگی نداشته باشد.
برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *