#


استفاده از میز کم جا برای ایجاد دکوراسیون ایده آل دفتر کار

28 ژانویه 2018 يك نظر 3365 بازدید

استفاده از میز کم جا برای ایجاد دکوراسیون ایده آل دفتر کار

استفاده از میز کم جا برای ایجاد دکوراسیون ایده آل دفتر کار

در عصر حاضر اغلب افراد ترجیح می دهند کارهای خود را در خانه انجام دهند و دلایل بسیاری را نیز برای این مسئله عنوان می کنند. آلودگی های موجود و یا ترافیکی که هر روزه با سرو کار دارید و یا دلایل دیگر مواردی هستند که موجب می شوند افراد به دنبال انجام کار در منزل باشند. در دکوراسیون های امروزی افراد به دنبال فضایی مختص انجام کارهای خود هستند که ایجاد آن نیز کار چندان مشکلی به نظر نمی رسد.

اگر شما نیز تصمیم دارید کارهای خود را در خانه انجام دهید بهترین کار این است که اطلاع داشته باشید چگونه می توانید دکوراسیونی ایده آل و مناسب را برای اتاق کار کوچک خود ایجاد کنید. در این مطلب ما قصد داریم نحوه ایجاد اتاق کار کوچک را به شما توضیح دهیم تا با استفاده از آن بتوانید فضایی زیبا و دل انگیز را در دکوراسیون خود به وجود بیاورید.

استفاده از میز کار به عنوان یکی از عناصر پر کاربرد در اتاق کار

میز کار یکی از مهمترین مواردی است که در یک اتاق کار باید حضور داشته باشد. در مورد میز کار مناسب باید به رنگ و اندازه و همچنین سبکی که در طراحی آن به کار برده شده است توجه کافی داشته باشید. هیچ اهمیتی ندارد که در خانه اتاقی بزرگ را برای ایجاد دفتر کار در نظر گرفته اید و یا اینکه یک گوشه کوچک از خانه را به این کار اختصاص داده اید مهم این است که در مورد میز کاری که استفاده می کنید چه نگرشی دارید و چه میزی را برای کار خود انتخاب کرده اید. همانطور که می دانید میز کار موجب به وجود آمدن شخصیت برای کار شما خواهد شد و تاثیر بسیار زیادی بر روی کارهای شما دارد.

استفاده از میز کار در فضای آشپزخانه

استفاده از میز کار در آشپزخانه توصیه ویژه ای است که به پدرها و مادرهایی می توان داد که باید به طور همزمان چند کار را با هم انجام دهند. برای قرار دادن میز کار در آشپزخانه قسمتی را انتخاب کنید که دارای نور مناسب و به اندازه باشد و گرمای کم تری در هنگام پخت غذا به آنجا وارد شود. افرادی که در منزل کارهای خود را انجام می دهند باید در محیط مناسبی قرار بگیرند و این مساله یکی از موارد بسیار مهم می باشد.

ترجیحا بهتر است میز کار کوچکی را انتخاب کنید که با رنگ به کار برده در آشپزخانه یکسان باشد و بتواند با دکوراسیون این فضا هماهنگی ویژه ای را داشته باشد. اگر میز کاری که انتخاب کرده اید هیچ گونه هماهنگی با این فضا ندارد بهتر است مورد متناسبی را برای قرار دادن در آشپزخانه بسازید و آن را مطابق رنگ آشپزخانه رنگ آمیزی کنید. به این ترتیب می توانید با آسودگی به انجام کارهای خود بپردازید و به دیگر کارهای خود نیز رسیدگی نمائید.

استفاده از میز کار در اتاق نشیمن

فضای موجود در آپارتمان های کوچک موجب می شود تا افراد با چالش های بسیاری روبه رو شوند. افزودن فضایی به عنوان اتاق کار در آپارتمانی که اندازه کوچکی دارد کمی سخت به نظر می رسد و برای قرار دادن میز کار در این آپارتمان ها باید کمی محتاطانه وارد عمل شوید. برای اینکه بتوانید دکوراسیونی مناسب برای آپارتمان خود داشته باشید و در کنار آن نیز اتاق کار مناسبی برای خود به وجود بیاورید بهترین کار استفاده از میز و صندلی های شیشه ای می باشد. میز های کار که از جنس شیشه هشتند بسیار لوکس و جذاب دیده می شوند و به راحتی می توان آن ها را با دکوراسیون خانه هماهنگ کرد.

قرار دادن میز کار در مقابل پنجره

یکی از مکان هایی که موجب می شود نور زیادی وارد خانه شود و بهترین مکان برای تهویه هوا می باشد پنجره ها است. اگر از اتاق خواب خود به عنوان اتاق کار نیز استفاده می کنید بهتر است مقابل پنجره ها را به عنوان محلی برای قرار دادن میز کار انتخاب کنید. قرار دادن میز کار در مقابل پنجره موجب می شود انرژی مضاعفی در طول روز به سمت شما بیاید و این مساله می تواند موجب انجام هرچه بهتر کارهایتان باشد. هیچ لزومی ندارد در این فضا از میزهای گران قیمت و پر هزینه استفاده کنید. می توانید از شلف های ساده که از جنس چوب و یا ام دی اف هستند استفاده کرده و آن را بر روی دیوار نصب نمائید و میز کاری زیبا و مناسب را برای خود به وجود بیاورید.

قرار دادن میز کار در کمد لباس

افرادی که به نظم اهمیت بسیاری می دهند بهتر است میز کار خود را در کمد لباس ها پنهان کنند و با این کار می توانند کمد را بین میز و لباس ها تقسیم نمایند. برای اینکه بتوانید لباس های خود را نیز کمی نظم دهید می توانید از شلف هایی که بر روی دیوار نصب می شود استفاده کنید و با توجه به نیاز خود آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از کنج های پرت خانه برای گذاشتن میز کار

یکی از فضاهایی که می توان از آن برای قرار دادن میز کار استفاده کرد کنج های پرت خانه می باشد. این روش برای افرادی مناسب است که کوتاه مدت برای کار در خانه هستند ولی افرادی که قرار است ساعت های بسیاری را در منزل کار کنند بهتر است به سراغ روش های دیگر بروند. چرا که در این قسمت ها نور به اندازه کافی وجود ندارد و این مساله در طولانی مدت می تواند موجب ایجاد ناراحتی برای افراد شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *