#


توصیه هایی برای هایلایت کردن موهای مشکی

هایلایت کردن مو
8 جولای 2017 بدون نظر 901 بازدید

توصیه هایی برای هایلایت کردن موهای مشکی

توصیه هایی برای هایلایت کردن موهای مشکی

شاید شما به این فکر کنید که تنها افرادی که موهای رنگ روشن دارند می توانند هایلایت کنند اما باید بدانید که موهای مشکی هم می توان هایلایت کرد. از هایلایت هایی که دارای تم قهوه ای، طلایی، قرمز می توانید روی موهای مشکی خود استفاده کنید.

از هایلایت های رنگین کمانی(آبی، صورتی، بنفش و…) و پلاتینی زمانی می توانید استفاده کنید که دوست دارید ظاهری جسور داشته باشید و در این صورت باید تقریبا 20 درصد از کل موهایتان هایلایت شود.

هایلایت رنگین کمانی

هایلایت رنگین کمانی

اگر دوست داشته باشید هایلایتی که می کنید کاملا طبیعی جلوه کند باید هایلایتی که می کنید دارای تن قهوه ای مایل به طلایی داشته باشد.

همچنین چنانچه مایل هستید ظاهری آرام و دوست داشتنی داشته باشید باید هایلایتی بگذارید که با رنگ مویتان تقریبا یکی باشد، مثلا هایلایت های شرابی یا شکلاتی برای این نوع هایلایت مناسب است.

هایلایت شرابی

حال اگر رنگ هایلایت دلخواهتان را انتخاب کرده اید زمان آن رسیده که گزینه مناسبی برای مدل هایلایتتان در نظر بگیرید:

هایلایت تکه ای

انتخاب این نوع هایلایت برای افرادی که به مد پیش می روند مناسب بوده زیرا دارای عرض بیشتری بوده و همینطور به چهره شما جذبه خاصی می بخشد. علاوه براین اگر دوست دارید هایلایت شما بین موها پخش شده و حالت طبیعی داشته باشد این نوع هایلایت مناسب شما نیست.

هایلایت تکه ای

هایلایت تکه ای

لولایت

در واقع منظور از لولایت تیره کردن قسمتی از تارهای مو است، یعنی قسمت های لولایت شده از کل رنگ مو کمی تیره تر است و توصیه ای که می شود این است که روی موهای مشکی لولایت نکنید.

هایلایت سوزنی

هایلایت سوزنی

هایلایت سوزنی

این نوع از هایلایت هوادار زیادی نسبت به بقیه دارد به این خاطر که برای هایلایت کردن سوزنی از یک کلاه مخصوص استفاده می شود و هایلایت ها بین موها پخش شده و طبیعی جلوه می کنند. بهتر است هر خانمی برای یکبار این نوع هایلایت را امتحان کند.

سان لایت و مون لایت

مون لایت

مون لایت

در سان لایت موهای بخش بالای سر به شیوه تکه ای هایلایت شده و همچنین در مون لایت برخلاف سان لایت این بار بخش پایین موها به شیوه تکه ای رنگ شده و هایلایت می شوند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *