#


می خواهم بهترین همسر دنیا باشم

9 دسامبر 2018 بدون نظر 7177 بازدید

می خواهم بهترین همسر دنیا باشم

می خواهم بهترین همسر دنیا باشم

یک زن برای آن که بتواند همسر خود را دائماً خوشنود و راضی نگه دارد باید راه های جلب رضای همسر خود را که بصورت اختصاصی است شناسایی نماید. تمام افراد اعم از دختر و پسر با هدف داشتن خانواده ای موفق ، خوشبخت و دارای آرامش با هم ازدواج می کنند . تمام انسانها در ابتدای زندگی مشترکشان دارای رضایت مندی و یک زندگی شیرین و بی عیب و نقصی هستند ، اینجا یک سوال پیش می آید که چرا ادامه این زندگی با عدم رضایت از یکدیگر ، دعواها ، کشمکش های خانوادگی و احساس شکست همراه می شود ؟

پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) فرموده اند: (( هیچ بنایی در نزد خدا محبوبتر از ازدواج و خانه ای دوست داشتنی تر از خانه ای که با ازدواج شکل می گیرد نیست . ))

ما همسران ایرانی باید منازلمان را آنقدر غرق آرامش و عشق بکنیم تا دوران لذت بخش و شیرین اوایل شروع زندگی مشترک ، هر روز جلوه ی بیشتری به خود گیرد و لحظه به لحظه در طول تمام زندگی مشترکمان تداوم داشته باشد . و این امر به وقوع نمی پیو ندد مگر با همت و تلاش برای داشتن یک زندگی مشترک موفق ، زیبا و دلنشین .

بانوان ایرانی ، باید به معنای واقعی هنرمند باشند تا با ایجاد یک زندگی مشترک موفق که حکم طلای نااب را دارد ، باعث شود همه ی خانواده به یک رضایتمندی و خوشحالی در کنار هم برسند .

کلید های طلایی برای تداوم زندگی مشترک شیرین

  • صبح ها سحر خیز باشید تا به تمام کار های خود برسید و علاوه بر شادابی از برکت ساعات صبح نیز بهره مند شوید
  • برای خرید سرمایه گرانبهایی بنام خوش خلقی و شادابی شوهر از تلخ رویی بپرهیزید و با یک لبخند و تبسم خیلی کم آن را خریداری نمایید .
  • برای جلوگیری از خجالت و افسردگی همسرتان و محبوب شدن ایشان نزد خانواده تان از کلید طلایی دوری از چشم و هم چشمی ها و تقاضاهای غیر مقدور از همسرتان استفاده کنید .
  • اگر می خواهید هم صحبت خوبی برای همسرتان باشید ساعاتی از روز را به مطالعه و کسب اطلاعات و وقایع روز ، بپردازید تا هم یک نظم علمی به زندگیتان بدهید تا این امر سبب شود زندگی شما و خود شما از دیگر زندگی ها متمایز شود . این را بخاطر بسپارید که مردان ، زنانی را که فقط به اندازه    ی آشپزخانه شان میفهمند را برای هم صحبتی پسند نمی کنند .
  • از همسر و فرزندان خود لذت ببرید و این امر به وقوع نمی پیوندد مگر با کنار گذاشتن حسادت و رشک در زندگیتان .حسود جز رنج آفرینی برای خود ، کاری نمی کند ، از تجمل گرایی بپرهیزید و ساده زیستی زا انتخاب کنید تا زحمت زندگی را کمتر ، و زندگی را شیرین تر کرده باشید .
  • اگر به دنبال جلب اعتماد و اطمینان شوهرتان هستید با پرهیز از بدبینی نسبت به ایشان و سایر افراد  به این کلید طلایی نائل شوید تا هر دو برای هم عزیزترین و محبوب ترین باقی بمانید .
  • آیا میدانید با پرهیز از نق زدن و بهانه جویی چه معجزه یی در زندگیتان رخ می دهد ؟با این کار تمکین و آرامش را به زندگی زناشویی خود هدیه می دهید و سبب می شوید همس تان در انجام وظایف خود موفق تر باشد و آن را تمام و کما مدیون شما باشد .
  • یکی از دغدغه های مهم هر زنی داشتن یک حیط آرام و بدون جدل برای یک گفتگوی صمیمی است شما می توانیدبا یک راهکار ساده این امر را اجرایی کنید ،برای این کار می توانید از گفتگو پیرامون موضوعاتی که به نحوی ارزش های همسرتان را تضعیف می کند یا نادیده می گیرد پر هیز نمایید .
  • در زندگی زنا شویی خود هرگز از اخترام به والدین همسرتان غافل نشوید ، هر چه شما به آنها بیشتر محبت کنید ، آنها به عروسشان و فرزند خود بیشتر علاقمند می شوند و روابط تان گرم تر و دلپذیر تر می شود .
  • شما می توانید را ههای اختصاصی جلب رضایت همسرتان را از اول زندگی مشترکتان شناسایی کنید و با این هنر همسر خود را دائما راضی و شاد نگه دارید .
  • از آنجا که خداوند متعال بالاترین درجه از عشق ها را در دل ها می اندازد ،با عبادت و رعایت حد و حدود آن به زندگی مشترک خود یک زیبایی معنوی دلنسینی می دهید .
  • با توجه به اینکه جاذبه های ظاهری فراوانی در نزد همسر خود دارید ،با آراسته کردن خود و مورد پسند شدن همسر،خاطر اورا بیشتر به خود جلب کنید .
  • هنگام گفتگو با همسر و فرزندان به الفاظ و تلفظی که بکار می برید توجه کنید .از کلمات و الفاظ ارزشمند استفاده کنید تا همسرتان به عقل و ارزش عقلی شما بیشتر واقف شود .
  • اگر می خواهید همسرتان شنونده ی خوبی برای حرفهای شما باشد ،شما نیز شنونده ی خوبی برای حرفهای همسرتان باشید .
  • سلیقه ی او را در غذا بدانید و بعد از میل غذا نظرش را بپرسید و عیوب آن را در دفعات بعدی رفع نمایید .
  • از آنجا که محبت به وسیله ی اطاعت ،قلبی و عمیق تر می گردد ،سعی کنید با توجه به گفتارها و انجام سریع تقاضا و خواهش هایی که در مواقع خاص دارد به این امر واقف شوید .
  • همدیگر را نوازش کنید ،در آغوش هم تلوزیون ببینید و بطور کلی انرژی خود را از همسرتان دریافت کنید تا بتوانید به او و فرزندانتان انرژی بدهید . مهر و محبت در منزل منبع اصلی رضایتمندی است .
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.