#


از این رفتارهای خطرناک در ازدواج خود دوری کنید!!

22 آگوست 2017 بدون نظر 1157 بازدید

از این رفتارهای خطرناک در ازدواج خود دوری کنید!!

اگر شما یا همسرتان به شکل منفی در ارتباط با یکدیگر قرار بگیرید، شما فقط در یک مسیر نیستید، شما به یکدیگر و ازدواجتان آسیب می زنید . شما نمیتوانید این رفتارها را با مصالحه یا مذاکره دور کنید. شما نمیتوانید رفتارها را منطقی بدانید،و بگویید “من همین هستم دیگر!”. برای نجات ازدواج، این رفتارهای مضر باید متوقف شوند.

سوء استفاده عاطفی و / یا فیزیکی از همسر شما

این باید بی فایده باشد، اما ممکن است فکر کنید کنترل شما بر زندگی روزمره همسرتان یا پاسخ منفی به همسرتان درست است.این درست نیست. روزی خواهد آمد که همسرتان می گوید “کافی است،کافی است” و ازدواج شما تمام خواهد شد. اگر به هر نحوی نسبت به همسر و فرزندانتان سوءاستفاده کننده هستید، سریعا به سراغ مشاوره بروید.

شکستن وعده های خود و غیر قابل اعتماد بودن

چه کسی می خواهد با کسی که نمی تواند به او اعتماد کند ، زندگی کند؟ هرچه قول های بیشتری را بشکنید، بیشترمی گویید که می خواهید چیزی را انجام می دهید و بعد آن را انجام نمی دهید،شما بیشتر دیر می کنید یا در جایی که می گویید قرارنخواهید داشت، و در آخر همسر شما اعتماد خود را نسبت به شما از دست می دهد. بسیار مهم است که روی حرفی که میزنید بمانید.

حسود بودن
یکی از راه های مطمئن برای راندن همسرتان از خود و از بین بردن ازدواجتان، نشان دادن حسادت غیرعقلانی یا جاسوسی همسرتان است. اگر نمیتوانید به رفتار حسودانه خود اعتراف کنید یا رفتار خود را تغییر دهید، به دنبال مشاوره بروید.

ناتوانی یا عدم تمایل به بخشش

عصبانیت در برابر آسیب های گذشته یا خیانت ها به آرامی عشق به همسر شما را خواهد خورد و سلامت ازدواج شما را ویران خواهد کرد.عدم بخشش همسرتان ممکن است به سلامت شما آسیب برساند. بخشش به این معنا نیست که شما فراموش کرده اید و یا رفتار بدی را تحمل کرده اید. اجازه ندهید که اشتقاق شما یا تمایل به انتقام به پایان دادن به ازدواج شما منجر شود.

 عشقتان را بر روی اجاق داغ قرار دهید!

اگرچه وضعیت زندگی، شیوه زندگی شما را در طول سالها تغییر میدهد، نیاز شما به عشق و محبت،کاهش نخواهد یافت.در باره ی انتظارات خود در مورد محبت، رابطه ی جنسی و عشق صحبت کنید. به خودتان بگویید که “روزی” که شما وقت برای عاشق بودن داشته باشید،ممکن است به ازدواج خود صدمه یزنید.

بازی سرزنش

اگر شما نمی خواهید مسئولیت مشکلات زندگی خود را بر عهده بگیرید، شما بازی سرزنش را انجام می دهید. سرزنش یک نشانه ناامنی است و می تواند سدی برای ازدواج شما باشد. به جای سرزنش یکدیگر، در نظر بگیرید که آیا این سوال مطرح می شود: “آیا می توانیم این را به صورت متفاوت انجام دهیم؟ اگر چنین است، چطور؟”

ادامه دادن به داشتن انتظارات غیر واقعی از شریک خود

سرخوردگی رشد خواهد کرد به طوری که انتظارات شما همچنان غیرقابل اجتناب است. هنگامی که شما متوجه شدید که انتظارات مبتنی بر اسطوره های ازدواج است و غیر واقعی هستند، با یکدیگر در مورد انتظارات قابل دستیابی صحبت کنید.

امتناع از گوش دادن یا برقراری ارتباط با همسرتان

با گوش ندادن و صحبت نکردن با همسر خود،او را به کلی خاموش خواهید کرد و یک تعریف از ناقوس مرگ برای زندگی خود ایجاد خواهید کرد. برای هردوی شما خیلی مهم است که افکار و احساسات خود را با یکدیگر در میان بگذارید.

خوب بودن یا نادیده گرفتن همسرتان

وقتی کمبود مراقبت و مهربانی و یا وقتی که خودخواهی به ازدواج شما ختم می شود، شیب لغزنده ای به سوی طلاق آغاز می شود. آیا واقعا دشوار است که به همسرتان بگویید “لطفا” یا “متشکرم” ؟

فقط به این دلیل که شما دو نفر ازدواج کرده اید به این معنی نیست که شما نباید به یکدیگر احترام بگذارید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.