#


کمپانی سوبارو از قدرتمند ترین محصول خود رونمایی کرد

کمپانی سوبارو
9 دسامبر 2018 بدون نظر 1513 بازدید

کمپانی سوبارو از قدرتمند ترین محصول خود رونمایی کرد

کمپانی سوبارو یکی از مشهور ترین کمپانی ها در زمینه ی خودرو های اسپرت می باشد. این کمپانی قصد دارد در سی امین سالگرد خود در زمینه ی موتور های اسپرت از قدرتمند ترین محصول خود با نام دایموند ادیشن یا الماس رونمایی کند.

سوبارو WRX STI که دایموند نام دارد آخرین نسخه ی این کمپانی می باشد که در سال 2019 از آن رونمایی خواهد شد. این خودرو با نمونه های گذشته خود چند تغییر همراه خواهد بود.

کمپانی سوبارو

نمایندگی کمپانی سوبارو در کشور آفریقای جنوبی

اما لازم به ذکر می باشد که این خودرو در نمایندگی سوبارو در کشور آفریقای جنوبی ساخته شده که از سری ویژه ی این محصول تنها 30 دستگاه ساخته شده و به طور مشخصی وارد عرصه بازار این کشور خواهد شد.

پیشرانه این خودرو دارای 349 اسب بخار قدرت می باشد، صفر تا صد این خودرو در کم تر از 5 ثانیه است که این امر آن را در سری WRX STI تبدیل به قدرتمند ترین محصول این کمپانی کرده است.

از جمله تغییراتی که مهندسان آفریقایی بر روی این خودرو انجام داده اند تا ثبات و پایداری این خودرو افزایش یابد می توان به افزایش فاصله محور ها اشاره کرد.

با توجه به آنکه تنها 30 دستگاه از این خودرو تولید شده و این تعداد منحصر به کشور آفریقا ی جنوبی می باشد، اما علاقه مندان به محصولات این کمپانی می توانند اقدام به ارائه سفارش در این کشور برای سوبارو WRX STI کنند.
لازم به ذکر می باشد که خودروی الماس به دلیل آنکه یک خودروی خاص در نوع خود می باشد قیمت پایینی نخواهد داشت و گفته می شود این محصول در حدود 56 هزار دلار آمریکا ارزش دارد.

کمپانی سوبارو این نوید را به علاقه مندان به محصولات خود داد است که زمان تحویل این خودروی منحصر بفرد در آغاز سال نوع میلادی می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.