#


خودروهای بنز

18 می 2019 بدون نظر 1675 بازدید

خودروهای بنز

یکی از معروف ترین و بهترین برندهایی که در زمینه خودروسازی وجود دار بنز است که توانسته این طرفداران زیادی را به خود جذب کند. از پیچیده ترین نام ها می توان به بنز اشاره کرد زیرا هرکدام از کلاس هایی که دارد ویژگی های منحصر به فرد خودش را داراست.در ادامه به بررسی کلاس های مختلف آن می پردازیم.

خودروهای بنز کلاس A

دلیل محبوبیت این کلاس از خودروهای بنز کم بودن مصرف سوخت آن است . اولین نسل از این کلاس خودرو ها در سال 1997 تولید شده اند و اما تولید آن ها تا سال 2018 ادامه داشته است . نسل چهارم از این خودرو در دو مدل سدان و هاچ بک تولید می شود و بین طرفداران خود به بنز دلبر مشهور بوده است .

بنز

خودروهای کلاس B

خودروهای بنز در این کلاس ظاهر بسیار اسپرت تری دارند . شباهت این خودروها در این کلاس به کلاس قبلی آن بسیار زیاد است و البته تنها اندازه آن بسیار بزرگ تر است و از نظر داخلی نیز موتوربزرگتری دارد. طراحی این کلاس های خودرو جعبه ای شکل بوده است و توانسته است تا به خاطر بیش تر بودن ارتفاع در آن ها فضای پای بیش تری را نیز برای سرنشینان فراهم کند.

خودروهای کلاس C

در این کلاس اقتصادی ترین خودروهای شرکت بنز قرار دارند که اولین نسل از آن در سال 1993 تولید شد و البته آخرین نسل این خودروهای نیز در سال 2014 به بازار آمده است .

خودروهای کلاس CL

خودروهای شرکت بنز که از نوع کوپه هستند در این دسته قرار می گیرند و در این دسته خودروهایی در اندازه های بزرگ تولید می شود .

خودروهای کلاس CLS

این خودروها سدان هایی هستند که از کوپه های CL گرفته شده اند و به خاطر این که بعضی از مشخصات مدل S را دارند این نام را نیز خود جای داده اند.

خودروهای کلاس E

در ابتدا در این کلاس خودروهای فول سایز ارائه می شدند و اما بعدها دیگر مدل های کوپه این خودرو وارد بازار شد. خودروهای این کلاس موتور و بدنه متفاوتی دارند و از نظر مصرف سوخت نیز بسیار صرفه اقتصادی دارند. فروش این خودروهای شرکت بنز در پنج نسل صورت گرفته است .

خودروهای کلاس G

خودروهای شاسی بلند بنز در این دسته قرار دارند و ویژگی که دارند قابلیت محرک برای همه چرخ هاست . ویژگی ظاهری این دسته از خودروها ظاهر جعبه ای آن هاست . قدمت این خودروها به 35 سال پیش برمی گردد و زمان بسیار طولانی را شامل می شود .

خودروهای کلاس GL

این مدل از نسل قبل خود جذاب تر دیده شده است و هم چنان نیز تولید می شود .

خودروهای کلاس GLE

این خودرو در اندازه متوسط از خودروهای SUV است . نسل چهارم این خودرو ها نیز در ماه قبل وارد بازار شده است .

خودروهای کلاس S

اولین مدل از این نسل خودروهای بنز در سال 1972 ارائه شده است و تا الان نیز توانسته است بسیار قدتمند به تولیدات خود ادامه دهد. در این خودروها خلاقیت بسیار زیادی خرج شده است و هم چنین دارای ویژگی و امکانات بسیار زیادی است .

خودرو های کلاس SL

این خودروها اسپرت و بسیار سبک اند که اولین بار در سال 1954ساخته شده اند.خودروهای این کلاس تنها با دو صندلی ارائه می شوند . معروفیت این خودروها در سراسر جهان به خاطر درهای گالوینگ آن بوده است .

خودروهای کلاس می باخ

از بهترین و بزرگ ترین خودروهای نبز می توان به خودروهای کلاس می باخ اشاره کرد.در این خودرو فقط یک موتوو وجود دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.