چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

آیا شما هم از بعضی چسب ها دارید که نمی توانید از اسباب خود پاک کنید؟ اگر چنین است، می توانید چسب نوار را تمیز کنید تا این مسئله را درمان کنید.

بخش اول: آماده سازی چسب

۱: WD-40 را بر روی نوار چسب بدون تلاش اولیه برای حذف ان اسپری کنید. پس از یک سال یا بیشتر از بودن، نوار به راحتی تمیز نخواهد شد و WD-40 از پیش شرط شده ان را تضعیف خواهد کرد.۲: به ان اسپری بزنید و آنرا ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بگذارید. اگر مراقب باشید، اگر قبل از چسباندن چسب با WD-40، از یک تیغه ای تک لبه به عنوان یک اسکرابر استفاده کنید، سریعتر می شود.

۳: سعی کنید از هر دو روش و تصمیم گیری برای خودتان استفاده کنید. برای تیغه تک لبه شما باید تیغه داشته باشید تا بتوانید زاویه تیغه را کنترل کنید. اگر بخواهید یکی بخرید، کمتر از ۲ دلار هزینه خواهد کرد.

بخش دوم: از بین بردن چسب

۱: درک کنيد که اگر ابتدا روی نوار چسب را با WD-40 اسپری کنيد، احتمالا کمی ساده تر خواهد شد. با این وجود، اگر WD-40 از نوار پیش فرض استفاده نکنید، کار می کند.

۲: از چوب خراشیدگی خود را در زاویه بسیار کم به چوب استفاده کنید و به آرامی پوست را بکنید. با خرده های چوب کار کنید، نه با سراسر ان.

۳: آرام انجام دهید. تیغ را در حدود زاویه ۲ تا ۴ درجه به چوب نگهدارید. شما لازم نیست وسواس و اندازه گیری زاویه داشته باشید فقط چوب را نکشید. اگر تیغه چوب را قطع کند، فورا مقاومت در برابر حرکت را احساس خواهید کرد.

۴: توقف کرده و کار از جهت دیگر پیگیری کنید همیشه با خرده های چوب انجام دهید.

۵: درک کنید که اولین بار در حذف نوار، با WD-40 یا بدون ان چسب بر روی چوب را از بین خواهد رفت. این ممکن است بسیار نرم و آماده برای پاک کردن باشد و یا شما ممکن است نیاز به استفاده ی دوباره WD-40 داشته باشید. اگر شما نمیتوانید آن را با یک پارچه پاک کنید، دوباره استفاده کنید و ۱۰ دقیقه دیگر صبر کنید.

۶: به یاد داشته باشید که می توان از ضایعات چسبنده نرم کننده استفاده کرد. از همین روش استفاده کنید: به آرامی با زاویه کم کار کنید و با حرکت ملایم ان را انجام دهیدشما از این که اینقدر آسان است شگفت زده خواهید شد WD-40 نوار را از بین می برد و تیغه را روان می کند، بنابراین کمتر احتمال دارد که در چوب بچرخد. این نرم و رمان مثل ابریشم است، اما هنوز هم یک لایه بسیار ضخیم از نوار را پشت سر می گذارد.

۷: از یک پارچه نرم مانند یک دستمال تری استفاده کنید. باقی مانده بسیار نازک، تقریبا نامرئی، و با لایه چسبندگی خالی است.

پوریا

Recent Posts

در خانه تکانی مراقب مواد شوینده باشید

تا چشم بر هم بگذارید امسال نیز تمام شده و سال نو شروع می شود…

5 سال ago

خانه ی مرتب داشتن مستلزم رعایت چه نکاتی است؟

فوت و فن داشتن خانه ی مرتب ممکن است شما همیشه سعی کنید خانه ی…

5 سال ago

ماست یونانی و طرز تهیه آن در منزل

ماست یونانی ماست یونانی ماستی غلیظ است کهدرمقایسه با ماست معمولی از خامه و پروتئین…

5 سال ago

کپک رب، سرکه و ترشی راچه کنیم؟

مهم ترین دلایل کپک رب ، سرکه و ترشی چیست؟ کپک رب ، سرکه و…

5 سال ago

ادویه جات و سبزیجات خشک

ادویه جات و سبزیجات خشک و تاریخ مصرف آنها ادویه جات و سبزیجات خشک مانند…

5 سال ago

بوی بد فاضلاب

بوی بد فاضلاب را به راحتی از بین ببرید بوی بد فاضلاب از هر گوشه…

5 سال ago