#


چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟
3 سپتامبر 2017 بدون نظر 1455 بازدید

چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

آیا شما هم از بعضی چسب ها دارید که نمی توانید از اسباب خود پاک کنید؟ اگر چنین است، می توانید چسب نوار را تمیز کنید تا این مسئله را درمان کنید.

بخش اول: آماده سازی چسب

۱: WD-40 را بر روی نوار چسب بدون تلاش اولیه برای حذف ان اسپری کنید. پس از یک سال یا بیشتر از بودن، نوار به راحتی تمیز نخواهد شد و WD-40 از پیش شرط شده ان را تضعیف خواهد کرد.چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟۲: به ان اسپری بزنید و آنرا ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بگذارید. اگر مراقب باشید، اگر قبل از چسباندن چسب با WD-40، از یک تیغه ای تک لبه به عنوان یک اسکرابر استفاده کنید، سریعتر می شود.چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

۳: سعی کنید از هر دو روش و تصمیم گیری برای خودتان استفاده کنید. برای تیغه تک لبه شما باید تیغه داشته باشید تا بتوانید زاویه تیغه را کنترل کنید. اگر بخواهید یکی بخرید، کمتر از ۲ دلار هزینه خواهد کرد.چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

بخش دوم: از بین بردن چسب

۱: درک کنيد که اگر ابتدا روی نوار چسب را با WD-40 اسپری کنيد، احتمالا کمی ساده تر خواهد شد. با این وجود، اگر WD-40 از نوار پیش فرض استفاده نکنید، کار می کند.چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

۲: از چوب خراشیدگی خود را در زاویه بسیار کم به چوب استفاده کنید و به آرامی پوست را بکنید. با خرده های چوب کار کنید، نه با سراسر ان.چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

۳: آرام انجام دهید. تیغ را در حدود زاویه ۲ تا ۴ درجه به چوب نگهدارید. شما لازم نیست وسواس و اندازه گیری زاویه داشته باشید فقط چوب را نکشید. اگر تیغه چوب را قطع کند، فورا مقاومت در برابر حرکت را احساس خواهید کرد.چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

۴: توقف کرده و کار از جهت دیگر پیگیری کنید همیشه با خرده های چوب انجام دهید.چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

۵: درک کنید که اولین بار در حذف نوار، با WD-40 یا بدون ان چسب بر روی چوب را از بین خواهد رفت. این ممکن است بسیار نرم و آماده برای پاک کردن باشد و یا شما ممکن است نیاز به استفاده ی دوباره WD-40 داشته باشید. اگر شما نمیتوانید آن را با یک پارچه پاک کنید، دوباره استفاده کنید و ۱۰ دقیقه دیگر صبر کنید.چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

۶: به یاد داشته باشید که می توان از ضایعات چسبنده نرم کننده استفاده کرد. از همین روش استفاده کنید: به آرامی با زاویه کم کار کنید و با حرکت ملایم ان را انجام دهیدچگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟شما از این که اینقدر آسان است شگفت زده خواهید شد WD-40 نوار را از بین می برد و تیغه را روان می کند، بنابراین کمتر احتمال دارد که در چوب بچرخد. این نرم و رمان مثل ابریشم است، اما هنوز هم یک لایه بسیار ضخیم از نوار را پشت سر می گذارد.چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

۷: از یک پارچه نرم مانند یک دستمال تری استفاده کنید. باقی مانده بسیار نازک، تقریبا نامرئی، و با لایه چسبندگی خالی است.چگونه نوار چسب را از اسباب چوبی خود پاک کنیم؟

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *