روش هایی برای مرتب کردن میز آرایش

برای مرتب کردن میز آرایش راه های گوناگونی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها میز آرایشی خود را نظم دهید، البته باید به یاد داشته باشید که وسایل خود را بر روی میز رها نکنید.

یکی از راه هایی که می توانید برای ساماندهی به میز آرایش از آن استفاده کنید به کار بردن تعدادی ظرف شیشه ای و یا لیوانی است که دارای ارتفاع زیادی می باشد تا بتوانید به راحتی لوازم آرایشی را داخل آن ها بگذارید. برای زیباتر شدن این ظروف می توانید داخل آن ها را شن رنگی، دانه های قهوه، لوبیا و یا هر چیزی که شبیه به این ها هستند بریزید. با این کار برس و مدادهای آرایشی به راحتی داخل ظروف قرار می گیرند.

چنانچه جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهند تمام وسایلشان جلوی چشم شان روی میز آرایش باشد پیشنهاد می کنیم که از ظروف کیک بزرگ استفاده کنید. با استفاده از این ظروف می توانید لوازم آرایشی خود را مرتب کرده و یک میز آرایشی منظم داشته باشید.

یکی دیگر از روش هایی که می توانید با استفاده از آن میز آرایشی خود را مرتب کنید استفاده از شیشه های مخصوص سس، رب و مربا است که در تمام خانه ها وجود دارد. شما می توانید این ظروف را به سلیقه خود تزئین کرده و روی میز آرایش اتان استفاده کنید. تفاوتی که بین این روش و راه حل اول وجود دارد این است که دهانه شیشه باشد تنگ باشد.

علاوه بر این موارد می توانید از جای لوازم آرایش رومیزی که امروزه در بازار به شکل جعبه های مخصوص هستند استفاده کنید. برای مرتب کردن میز آرایش اتان می توانید یکی از این مدل ها را خریداری کرده و لوازم آرایشی خود را درون آن ها قرار دهید.

البته روش دیگری هم وجود دارد و آن هم استفاده از گلدان های زیبایی است که در اندازه های گوناگون در بازار وجود دارد. شما با توجه به نوع لوازم آرایش خود می توانید سایز مناسب این گلدان ها را خریداری کنید و با استفاده از آن ها میز آرایش تان را منظم سازید.

همچنین سبدهای ساده نیز می تواند به ساماندهی میز آرایش تان کمک بسیاری کند. البته این را به یاد داشته باشید این سبد ها باید برای لوازمی که بزرگ تر هستند مورد استفاده قرار گیرند.

علاوه بر این می توانید با استفاده از یک وسیله دو طبقه ساده لوازم آرایشی خود را مرتب کرده و ظاهر میز آرایشی تان را بهبود ببخشید.

از من بپرس 2

Recent Posts

در خانه تکانی مراقب مواد شوینده باشید

تا چشم بر هم بگذارید امسال نیز تمام شده و سال نو شروع می شود…

5 سال ago

خانه ی مرتب داشتن مستلزم رعایت چه نکاتی است؟

فوت و فن داشتن خانه ی مرتب ممکن است شما همیشه سعی کنید خانه ی…

5 سال ago

ماست یونانی و طرز تهیه آن در منزل

ماست یونانی ماست یونانی ماستی غلیظ است کهدرمقایسه با ماست معمولی از خامه و پروتئین…

5 سال ago

کپک رب، سرکه و ترشی راچه کنیم؟

مهم ترین دلایل کپک رب ، سرکه و ترشی چیست؟ کپک رب ، سرکه و…

5 سال ago

ادویه جات و سبزیجات خشک

ادویه جات و سبزیجات خشک و تاریخ مصرف آنها ادویه جات و سبزیجات خشک مانند…

5 سال ago

بوی بد فاضلاب

بوی بد فاضلاب را به راحتی از بین ببرید بوی بد فاضلاب از هر گوشه…

5 سال ago