#


درمان سرما خوردگی با حمام سم زدایی

18 دسامبر 2018 بدون نظر 1561 بازدید

درمان سرما خوردگی با حمام سم زدایی

یکی از روش های طبیعی برای خروج مواد سمی از بدن و درمان کردن سرماخوردگی حمام سم زدایی می باشد. در ادامه یکی از مهم ترین راه های درمان سرماخوردگی را عنوان خواهیم کرد. بنابراین توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید.

چگونه برای سرماخوردگی یک حمام سم زدا را تدارک ببینیم؟!

برای این کار داخل  آب گرم وان موادی مانند زنجبیل، عصاره های روغنی و منیزیم سولفات را حل کنید و مدت ۱۲ دقیقه تا یک ساعت در وان قرار بگیرید .

پایگاه خبری فردا چنین نقل می کند که ،حمام سم زدایی یکی از راههای درمان سرماخوردگی می باشد، البته با اینکه دلیل علمی برای تایید این امر محدود می باشد ، حمام سم زدایی می تواند با آرام کردن درد های عضلانی و تسکین درد برخی از علائم سرماخوردگی را از بین ببرد ،که این نیز بسته به شرایط جسمانی افراد متفاوت است.سرماخوردگی

حمام سم زدایی موجب می شود با از بین رفتن علائمی نظیر درد های عضلانی و درد در سایر نقاط بدن که حاصل سرماخوردگی، آنفولانزا یا سرفه است مفید واقع بشود .

عصاره های بابونه و اسطوخودوس سبب آرامش و آسودگی می شود که اضافه کردن این عصاره های روغنی به وان حمام برای درمان علائم سرماخوردگی مفید واقع می شود برخی از تحقیقات محدودی که در این زمینه انجام شده است نشان می دهد برخی ازعصاره ها خواص ضد میکروبی و ضد ویروسی دارند مانند عصاره اکالپتوس که انسدادها را برطرف می کند و قسمت فوقانی دستگاه تنفسی را درمان می کند در طب سنتی حمام گرم به عنوان کاهش تب شناخته می شود که باید در آن دمای آب را در حد ولرم تنظیم کنید اگردر سرماخوردگی لرز در بدن دارید باید دمای حمام را بالا ببرید و اگر احساس سرگیجه یا بی حالی دارید حمام نکنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *