Categories: خبر

اتفاقی که همه را متعجب کرد؛ جدا شدن سر نوزاد در بیمارستانی در بلوچستان

اتفاقی که همه را متعجب کرد؛ جدا شدن سر نوزاد در بیمارستانی در بلوچستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکd ایرانشهر در مورد این موضوع گفته است: خبری که در فضای مجازی در مورد جدا شدن سر نوزاد هنگام تولد در بیمارستانی در ایرانشهر منتشر شده است به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش از من بپرس ؛ منتشر شدن خبری که در مورد جدا شدن سر نوزاد در زمان به دنیا آمدنش می باشد باعث شده است تا مردم سیستان و بلوچستان را نگران و وحشت زده کند. در حالی که این موضوع توسط سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تکذیب شده است ولی خبر شکایت پدر نوزاد از پرسنل این بیمارستان منتشر شد.

پدر این نوزاد در گفت و گویی که با او شد گفته است: چند روز پیش همسرم را از دلگان به ایرانشهر برای زایمان آوردم و در بیمارستان ایران که در این شهرستان بود بستری کردم. درد زایمانی که همسرم داشت بسیار زیاد بود و زمانی که پرستاران وضعیت او را دیدند ، شروع به کشیدن سر نوزاد می کنند که باعث جدا شدن سر او از بدنش می شود.

وی ادامه داد: برای انجام زایمان کامل ، عمل سزارین را برای همسرم انجام دادند و بدن نوزاد را کاملا از بدن مادر جدا کردند ، ولی بعد از اینکه کودک را دیدم متوجه شدم که گردن او را بخیه زده اند.

نوزاد

همچنین می گوید: با اینکه همسر من در ساعت های اول شب زایمان کرده است ولی در ساعت های آخر شب بود که پرستاران اعلام کردن نوزاد در شکم مادر فوت کرده است و باید برای تکمیل مراحل قانونی اش روز بعد به بیمارستان بیایند.

پدر نوزاد فوت شده ادامه داد: بعد از اینکه جنازه نوزاد را دریافت کردیم متوجه شدیک که سر نوزاد از بدنش جدا شده و برای اتصال آن از بخیه استفاده کرده اند. بعد از اینکه با این صحنه روبه رو شدیم ، این وضعیت را به مقامات قضای و پزشکی قانونی گزارش کردیم.

وی می گوید: زمانی که ما شکایتی را برای این مسئله کردیم ، پزشک معالج همسرم او را تهدید می کند که اگر شکایتی کند علاوه بر اینکه کاری پیش نخواهد رفت ، بلکه خود را به کشتن می دهد.

پدر نوزاد فوت شده اعلام کرده است: که هم اکنون حال همسرم مساعد نمی باشد و او را در بخش آی سی یو بستری کرده اند تا برای معالجه به کرمان منتقل کنند.

ولی سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ایرانشهر گفته است: که این خبر هیچ صحتی ندارد و ادامه داد خانمی را برای زایمان به بیمارستان ایران آوردند و بعد از اینکه معایناتی را بر روی او انجام داده اند متوجه شدند که کودک در شکم مادر فوت کرده است و به خاطر اینکه این خانم بیماری دیابت داشت ، سعی کدیم که اول جان او را نجات دهیم.

وی افزود: وزن نوزاد متوفی ۵/۵کیلو گرم بوده که در زمان خارج کردن او از رحم مادر به خاطر جثه سنگینی که داشته است باعث شده تا در قسمت گردن او پارگی به وجود بیاید و به خاطر بزرگ بودن جثه او ، نوزاد فوت شده از داخل رحم به بیرون آمده است.

از من بپرس 2

Recent Posts

برنامه غذایی بدنسازی

برنامه غذایی بدنسازی بدنسازی ورزشی است که بر ساخت عضلات بدن از طریق وزنه زدن…

5 سال ago

عوامل زمینه ساز بیماری های قلبی

آگاهی از عوامل زمینه ساز بیماریهای قلبی برای زنان بسیار اهمیت دارد، زیرا با درک…

5 سال ago

بیماری های عفونی و درمان های آن

هر روزه تعداد کثیری از موجودات زنده، که برای بقاء در محیط به رقابت مشغولند،…

5 سال ago

پیشگیری از بیماری های مقاربتی

بیماری های مقاربتی (که در مورد آنها مفصل بحث شد) جزو عفونت های شایع هستند…

5 سال ago

سل و پیشگیری از آن

سل (TB) بیماری عفونی ای است که معمولا ریه ها را مورد حمله قرار می…

5 سال ago

با بیماری های قلبی و عروق آشنا شوید

سرطان پستان در رأس بیماری هایی قرار دارد که زنان از آن وحشت دارند، اما…

5 سال ago