آیا مصرف آووکادو برای دیابت مفید است؟

آووکادو که سال ها در طول رژیم غذایی بدون چربی از دهه ۱۹۹۰ اجتناب می شد، ممکن است در نهایت قدم بگذارد. این میوه مغذی به عنوان یک افزودنی سالم به برنامه های رژیم غذایی مختلف ظاهر می شود.

اما آیا افراد مبتلا به دیابت این غذا را می خورند؟ معلوم می شود که آووکادو نه تنها برای افراد مبتلا به دیابت امن است، بلکه ممکن است آنها کاملا مفید باشند. تحقیقات نشان می دهد که آووکادو راه های بسیاری برای کمک به مردم برای کنترل دیابت خود و بهبود وضعیت کلی آنها ارائه می دهد.

مطالب این مقاله:

رژیم غذایی و دیابت
چگونه آوکادو روی سطح قند خون تاثیر می گذارد؟
افراد مبتلا به دیابت چقدر آووکادو می توانند مصرف کنند؟
آووکادو و سلامت قلب
فیبر، سطح قند خون و احساس کامل
انتخاب و استفاده از آوکادو

رژیم غذایی و دیابت

رژیم سالم برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مهم است. غذاهایی که آنها هر روز می خورند می توانند تأثیر قابل توجهی روی چگونگی احساس و چگونگی کنترل دیابت خود داشته باشند.

به طور کلی، افراد مبتلا به دیابت باید غذاهایی را مصرف کنند که به کنترل قند خون کمک می کنند و از مزایای سلامتی مانند کاهش فشار خون و کلسترول برخوردار است. این یکی از بهترین راه های کنترل دیابت است، اجتناب از عوارض و زندگی سالم را ممکن می سازد.

آووکادو برای افراد مبتلا به دیابت یک انتخاب بسیار عالی است زیرا همه این مزایا را ارائه می دهند – و احتمالا بیشتر.

چگونه آوکادو روی سطح قند خون تاثیر می گذارد؟

آووکادو در کربوهیدرات ها نسبت به سایر میوه ها پایین تر است.

کنترل قند خون برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مهم است. یک پزشک یا متخصص تغذیه ممکن است به بیماران توصیه کند غذاهای کم کربوهیدرات و قند را انتخاب کنند. آنها همچنین ممکن است غذاهایی را پیشنهاد کنند که به کنترل قند خون کمک می کند. آووکادو هر دو این الزامات را برآورده می کند.

به گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، متوسط آوکادو متوسط حدود ۱۷ گرم کربوهیدرات دارد. برای مقایسه، یک سیب دارای ۲۵ گرم کربوهیدرات و یک موز ۲۷ است.

ظرف ۱ اونس یا حدود یک پنجم آووکادو حاوی ۳ گرم کربوهیدرات و کمتر از ۱ گرم شکر است.

با داشتن کربوهیدراتهای کم، افراد مبتلا به دیابت احتمالا نباید در مورد آووکادو افزایش سطح قند خون خود را نگران کنند.

ترکیب آووکادو با غذاهای دیگر ممکن است به کاهش قند خون قند کمک کند. محتوای چربی و فیبر آن طول می کشد تا هضم شود و جذب کربوهیدرات های دیگر را در این روند کاهش می دهد.

افراد مبتلا به دیابت چقدر آووکادو می توانند مصرف کنند؟

قبل از اینکه مردم تغییرات قابل توجهی در رژیم غذایی خود داشته باشند، باید با پزشک یا متخصص تغذیه صحبت کنند. یکی از چیزهایی که باید در نظر بگیریم مصرف کل کالری است.

کل آووکادو حاوی ۲۵۰-۳۰۰ کالری است، اما خدمت ۱ اونس تنها ۵۰ است. افرادی که کالری خود را برای نگهداری یا از دست دادن کالاها می بینند، هنوز می توانند رژیم غذایی خود را به آوکادو اضافه کنند. این را می توان با تغییر دادن خدمت آوکادو برای چیز دیگری با مقدار کالری مشابه از پنیر یا سس مایونز انجام داد.

انجمن دیابت آمریکا (ADA) می گوید مردم باید به نوع چربی هایی که بیش از مقدار غذا می خورند توجه کنند.

به طور خاص، مردم باید چربی های ناسالم را به شدت محدود کنند. این شامل چربی های اشباع شده و چربی های ترانس است که اغلب در گوشت چرب، غذاهای سرخ شده، غذاهای فرآوری شده و رستوران ها یافت می شود.

ADA افراد مبتلا به دیابت را تشویق می کند که با توجه به چربی های سالم خود را به رژیم غذایی خود اضافه کنند.

آووکادو و سلامت قلب

آووکادو دارای چربی است و کالری کم است، اما برای افراد مبتلا به دیابت، برای جلوگیری از آن، دلیلی برای آن نیست.

یک آووکادو نصف شده است.
آووکادو می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی در افراد مبتلا به دیابت کمک کند.

چربی های موجود در آووکادو عمدتا اسیدهای چرب غیر اشباع (MUFA) هستند که نشان داده شده است که کلسترول “خوب” HDL را افزایش می دهد. MUFA ها همچنین می توانند سطوح کلسترول بد و LDL “بد” را کاهش دهند و چربی های تری گلیسیرید را کاهش دهند و فشار خون را کاهش دهند.

طبق گزارش موسسه ملی دیابت و بیماری های دستگاه گوارش و کبد (NIDDK)، داشتن کلسترول سالم، تری گلیسیرید و فشار خون می تواند خطر بیماری های قلبی و سکته مغزی را کاهش دهد.

به گفته NIDDK، افراد مبتلا به دیابت دو برابر احتمال ابتلا به بیماری قلبی و سکته مغزی نسبت به فردی بدون دیابت دارند. مهمتر از همه، بیماری قلبی و سکته مغزی یکی از علل اصلی مرگ در افراد مبتلا به دیابت است.

ممکن است یک دلیل اضافی وجود داشته باشد که MUFA ها در هنگام زندگی با دیابت یک بلیت برای سلامتی بهتر هستند. یک مطالعه منتشر شده در مجله کالج تغذیه آمریکا نشان می دهد که این چربی ها ممکن است به کنترل قند خون و انسولین کمک کند.

محققان دریافتند این امر به ویژه در مورد جایگزینی برخی از کربوهیدرات ها در رژیم غذایی با MUFA است. بنابراین علاوه بر اینکه به طور طبیعی در قند و کربوهیدرات ها کم است، چربی های سالم آووکادان می توانند به کاهش سطح قند خون کمک کنند.

فیبر، سطح قند خون و احساس سیری

یک آووکادو متوسط دارای ۱۰ گرم فیبر قابل توجه است. برای ارجاع، مردان باید ۳۰-۳۸ گرم فیبر در روز دریافت کنند، و زنان به ۲۱ تا ۲۵ گرم نیاز دارند، طبق آکادمی تغذیه رژیم غذایی.

فیبر بخش مهمی از رژیم غذایی سالم است زیرا سلامت گوارش را بهبود می بخشد و روده ها را به طور منظم نگه می دارد. این به خصوص برای افراد مبتلا به دیابت مفید است، زیرا به بهبود قند خون کمک می کند.

مطالعه ای در مجله پزشکی خانواده خانواده آمریکایی نشان می دهد که فیبر می تواند سطح قند خون ناشتا و سطح A1C هموگلوبین را در افراد مبتلا به دیابت کاهش دهد.

بر طبق یک مطالعه در مجله آمریکایی تغذیه بالینی، فیبر محلول، که در آوکادو موجود است، همچنین ممکن است سطح کلسترول را بهبود بخشد. این راه دیگری است که این میوه ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.

آواکادوس همچنین ممکن است به افراد کمک کند تا بیشتر احساس کنند. این می تواند به مردم کمک کند مصرف کالری خود را بدون احساس گرسنگی کنترل کند. یک مطالعه در نشریه تغذیه نشان داد که خوردن نیمی از آووکادو با ناهار موجب افزایش سطح احساس احساس کامل تا ۵ ساعت بعد می شود.

انتخاب و استفاده از آوکادو

آووکادو یک عطر و طعم و نشاط چند منظوره را ارائه می دهد که می تواند به انواع سالاد، ساندویچ ها و غذاهای شیرین و طعم دهنده اضافه شود.

آووکادو را می توان به طیف گسترده ای از وعده های غذایی سالم اضافه کرد.

اگرچه آووکادو نیاز به پخت و پز ندارد، بهتر است زمانی که رسیده است آن را بخورید. آووکادو رسیده خواهد شد در رنگ تیره و کمی هنگامی که فشار به آرامی احساس کمی نرم است.

اگر یک آووکادو قوی و رنگ سبز باشد، باید چند روز آن را بپوشانید. آووکادو از درخت رسیدن، و بسیاری از موجود در فروشگاه نیاز به برخی از زمان برای رسیدن به آرامش ایده آل خود دارند.

روش دیگری برای گفتن این است که آیا آوکادو رسیده یا نه:

سعی کنید که ساقه آووکادو را حذف کنید
اگر آن را به راحتی نمی آیند، هنوز هنوز رسیده است
اگر راحت برداشته شود و پوست زیر سبز باشد، آووکادو رسیده است
اگر به راحتی برداشته شود و پوست زیر قهوه ای باشد، ممکن است آووکادو بیش از حد صاف باشد. ممکن است لکه های قهوه ای در داخل یا یک بافت وجود دارد که خیلی نرم است

ایده های صبحانه

به جای کره، ۱ تا ۲ قاشق چای خوری آوکادو را روی نان تفت دهید. اضافه کردن یک تکه فلفل سیاه و سیر، یک تکه گوجه فرنگی، یا یک سسس تازه می تواند طعم اضافی آن را به شما بدهد. ترکیب آن با سبزیجات و ادویه های مورد علاقه مفید است.

گزینه دیگری یک تخم مرغ آوکادو پخته شده است. نیمی از آوکادو را بردارید و گودال را بردارید. تخم مرغ را خرد کنید، آن را در نیمه آووکادو قرار دهید و برای ۱۵-۲۰ دقیقه در دمای ۴۲۵ درجه گرما دهید. با گوجه فرنگی کیک، سسس، فلفل یا سایر سبزیجات طعم دهید.

ایده های ناهار

برش های آوکادو علاوه بر زیبایی سالادی نیز بسیار عالی است. آنها همچنین به عنوان یک بطری برای پوشش گیاهی یا مرغ و همبرگر بوقلمون کار می کنند. آواکادو همچنین می تواند در ساندویچ به جای سس مایونز یا کره استفاده شود.

اضافه کردن آویزان به آووکادو برای ذخیره سازی هومز خریداری می دهد افزایش فیبر و چربی های سالم است. چیپ ها را از بین ببرید و در عوض شیرینی سبزیجات تازه و تند، مانند هویج و میوه های کرفس.

ایده های شام

آووکادو به طور طبیعی با ماهی tacos، enchiladas یا دیگر غذاهای مکزیکی جفت می شود. آنها همچنین می توانند به جای کرم خامه ای به عنوان چیلی استفاده شوند. آوکادو کیک پخته شده را در یک پیتزا کامل بپزید و روی پنیر بریزید.

آووکادو ممکن است یک تقویت سالم برای یک برنامه غذا برای دیابت باشد. افراد مبتلا به دیابت باید با پزشک یا متخصص تغذیه خود درباره نیازهای رژیم غذایی خود صحبت کنند و در نظر گرفتن آواكادو را در یك وعده غذایی خود امتحان كنند.

 

کامران

Recent Posts

برنامه غذایی بدنسازی

برنامه غذایی بدنسازی بدنسازی ورزشی است که بر ساخت عضلات بدن از طریق وزنه زدن…

5 سال ago

عوامل زمینه ساز بیماری های قلبی

آگاهی از عوامل زمینه ساز بیماریهای قلبی برای زنان بسیار اهمیت دارد، زیرا با درک…

5 سال ago

بیماری های عفونی و درمان های آن

هر روزه تعداد کثیری از موجودات زنده، که برای بقاء در محیط به رقابت مشغولند،…

5 سال ago

پیشگیری از بیماری های مقاربتی

بیماری های مقاربتی (که در مورد آنها مفصل بحث شد) جزو عفونت های شایع هستند…

5 سال ago

سل و پیشگیری از آن

سل (TB) بیماری عفونی ای است که معمولا ریه ها را مورد حمله قرار می…

5 سال ago

با بیماری های قلبی و عروق آشنا شوید

سرطان پستان در رأس بیماری هایی قرار دارد که زنان از آن وحشت دارند، اما…

5 سال ago