Categories: سلامت عمومی

آیا درمان سریع برای سرطان وجود دارد؟

چگونه می توان سرطان را خیلی سریع درمان کرد؟

زمانی که سلول های سرطانی خیلی سریع در حال افزایش می باشند شما چاره ای به غیر از این که از پیشرفت آن ها به تمام بدن تان جلوگیری کنید نخواهید داشت و چنانچه با افزایش آن ها مبارزه نکنید شرایط جسمی شما روز به روز بدتر خواهد شد، پژوهشگران با تحقیقاتی که بر پوست درخت کاج انجام داده اند توانسته اند به فواید بی نظیر و شفا بخش آن برای درمان گونه های مختلف سرطان دست پیدا کنند.

بر اساس تحقیقی که در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا توسط محققان انجام گرفته است به این نتیجه رسیده اند که، ماده ای که از پوست درخت کاج بیرون می آید به عنوان یکی از منابع قوی برای درمان های جدید ملانوم می باشد.

دارو های کنونی که در درمان سرطان پوستی ملانوم به کار برده می شوند در هدف قرار دادن پروتئین های منفرد در دوره های نخست تاثیر گذار می باشند، ولی سلول های مربوط به سرطان خیلی سریع در حال زیاد شدن هستند و نیز در مقابل راه های درمانی از خود مقاومت نشان می دهند و به همین خاطر است که بدن توان مبارزه با آن را ندارد. بر اساس گفته های گاوین رابرتسون، استاد فارماکولوژی، پاتولوژی پوست ومو، جراح و مدیر مرکز ملانوم پنسیلوانیا، این که بدن بخواهد در مقابل سلول های مربوط به سرطان از خود مقاومت نشان دهد همانند مشکلات مربوط به ترافیک های درون شهری می باشد. وقتی که سلول های سرطانی به وسیله ی استفاده از یک نوع دارو در حال درمان شدن هستند، همانند این است که یکی از مسیر های ورودی مسدود شده است و از راه های انحرافی و یا مسیر های دیگر در حال گسترش می باشند.

ولی ماده ای که از پوست درخت کاج بیرون می آید به عنوان یک دارو استفاده می شود که به سلول های مربوط به سرطان در بدن اجازه ی تغییر مسیر را نمی دهد و موجب می شود که آن ها در یک ترافیک باقی بمانند. این گروه تحقیق، توانستند ۴۸۰نوع از ترکیبات لیلامین را در ماده ی خارج شده از درختان کاخ را شناسایی کنند که می توان از آن ها به عنوان یک داروی پیشگیری کننده از افزایش و مقاومت در مقابل دارو استفاده کرد. همچنین رابرتسون در ادامه اظهار کرد: این ماده ی طبیعی که تولید می شود می تواند به عنوان یکی از منابع تاثیر گذار در تولید دارو های سرطانی و نیز درمان انواع گوناگون سرطان استفاده شود. باید بدانید که بیش از شصت درصد عوامل مربوط به ضد سرطان از گیاهان، حیوانات و یا این که حتی از میکرو ارگانیسم به وجود می آید. با این وجود از لیلامین می توان به عنوان یکی از عوامل منحصر به فرد نام برد.

لیلامین به عنوان یکی از منابع قوی هدف گیری و نابود کردن مکان عبور چندین پروتئین همانند pl3k و MAPK و STAT3 است که این مکان عبور، شامل بیش از هفتاد درصد از ملانوم ها می باشد. ماده ای که از درخت کاج بیرون می آید سبب از بین رفتن منتقل کردن کلسترول و نیز حرکت کردن کناره های سلول های سرطانی خواهد شد و نیز از ارتباط این نوع از سلول ها با سلول های دیگر جلوگیری خواهد کرد. بهتر است بدانید که این تحقیق در مقاله ای در شماره ی اخیر نشریه ی Molecular Cancer Trepeutics به انتشار رسیده است.

از من بپرس 2

Recent Posts

برنامه غذایی بدنسازی

برنامه غذایی بدنسازی بدنسازی ورزشی است که بر ساخت عضلات بدن از طریق وزنه زدن…

5 سال ago

عوامل زمینه ساز بیماری های قلبی

آگاهی از عوامل زمینه ساز بیماریهای قلبی برای زنان بسیار اهمیت دارد، زیرا با درک…

5 سال ago

بیماری های عفونی و درمان های آن

هر روزه تعداد کثیری از موجودات زنده، که برای بقاء در محیط به رقابت مشغولند،…

5 سال ago

پیشگیری از بیماری های مقاربتی

بیماری های مقاربتی (که در مورد آنها مفصل بحث شد) جزو عفونت های شایع هستند…

5 سال ago

سل و پیشگیری از آن

سل (TB) بیماری عفونی ای است که معمولا ریه ها را مورد حمله قرار می…

5 سال ago

با بیماری های قلبی و عروق آشنا شوید

سرطان پستان در رأس بیماری هایی قرار دارد که زنان از آن وحشت دارند، اما…

5 سال ago