Categories: اپلاپل پنسل

عرضه جدیدترین اپل پنسل در کنار آیفون های سال ۲۰۱۸

ارائه اپل پنسل جدید همراه با آیفون ‌های سال ۲۰۱۸

تا به این زمان اطلاعات بسیاری از آیفون ‌های سال ۲۰۱۸ در فضای مجازی پخش شده است که نشان دهنده این است، این گجت‌ ها احتمالا از سه مدل سال پیش یعنی آیفون ‌های ۸، ۸ پلاس و آیفون ۱۰ کمی بهتر باشند. با این وجود به نظر می آید که اپل بخواهد قلمی تحت عنوان اپل پنسل همراه با این آیفون ‌ها ارائه نماید تا مخاطبان بتوانند در صورت دلخواه آن را هم تهیه کرده و با استفاده از قلم مخصوص، پرچمداران شان ر ا به کار ببرند.

جدیدا رسانه‌ های تایوانی عنوان کرده اند که قرار است دو پرچمدار اپل از قلم ‌های ویژه ین شرکت حمایت می کنند. با این حال به نظر نمی آید چنین امکانی برای آیفون‌ ارزان تری که احتمالا از نمایشگر ال سی دی استفاده می کند، در نظر گرفته شود.

به این صورت کاربران می‌ توانند در صورت احتیاج همراه با آیفون ‌های XS و XS  پلاس (که همواره نیز نام آن ها به طور رسمی اعلام نشده) قلم اپل پنسل را هم تهیه کرده و برای ارتباط با گوشی پیشرفته ‌ی خود به کار ببرند.

این موضوع تعیین می ‌کند که اپل می خواهد با این دو تلفن هوشمند به رقابت با پرچمدار جدید سامسونگ بپردازد. ممکن است به همین دلیل باشد که کمپانی کوپرتینویی تلاش کرده است با پشتیبانی از قلم اپل پنسل، یکی از برترین نقاط پرچمدار سامسونگ را برای گوشی ‌های جدید خود استفاده نماید تا شرکت کره‌ ای نتواند در تبلیغات خود بر روی این خصوصیت به ویژه مانور دهد.

با این وجود اپل پنسل کنونی برای آیپد پرو ۹.۷ اینچی سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده و دارای سایز بزرگی می باشد. به همین خاطر احتمالا مدل ارزان تری برای این قلم در نظر گرفته شود و به قیمت ۹۹ دلار ارائه شود.

از من بپرس 2

Recent Posts

معرفی نرم افزارهای گرافیکی

امروزه تکنولوژی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است به همین دلیل هم دستگاه های هوشمندی…

5 سال ago

زبان های برنامه نویسی که برای هک مورد استفاده قرار می گیرد

برای این که به دنیای هک و امنیت وارد شوید نیاز است تا دانش های…

5 سال ago

نکاتی که باید در بارگذاری محتوای ویدئویی به آن ها توجه کنیم؟

اگر وارد کسب و کار جدیدی شده اید و محصول جدیدی را تولید می کنید…

5 سال ago

ترفندهایی برای افزایش کیفیت نتایج جست و جوی گوگل

در این مطلب با چند مورد از ترفندهای بسیار ضروری در جست و جوهای گوگل…

5 سال ago

برندهای گوشی موبایل

موبایل ها از مهم ترین و محبوب ترین گجت هایی است که بین مردم رایج…

5 سال ago

جی کم چیست ؟

GCam یکی از قابلیت ها و دستاوردهای گوگل است که در مورد مبحث عکاسی است…

5 سال ago