#


عرضه جدیدترین اپل پنسل در کنار آیفون های سال ۲۰۱۸

24 آگوست 2018 بدون نظر 1377 بازدید

عرضه جدیدترین اپل پنسل در کنار آیفون های سال ۲۰۱۸

ارائه اپل پنسل جدید همراه با آیفون ‌های سال ۲۰۱۸

تا به این زمان اطلاعات بسیاری از آیفون ‌های سال ۲۰۱۸ در فضای مجازی پخش شده است که نشان دهنده این است، این گجت‌ ها احتمالا از سه مدل سال پیش یعنی آیفون ‌های ۸، ۸ پلاس و آیفون ۱۰ کمی بهتر باشند. با این وجود به نظر می آید که اپل بخواهد قلمی تحت عنوان اپل پنسل همراه با این آیفون ‌ها ارائه نماید تا مخاطبان بتوانند در صورت دلخواه آن را هم تهیه کرده و با استفاده از قلم مخصوص، پرچمداران شان ر ا به کار ببرند.

جدیدا رسانه‌ های تایوانی عنوان کرده اند که قرار است دو پرچمدار اپل از قلم ‌های ویژه ین شرکت حمایت می کنند. با این حال به نظر نمی آید چنین امکانی برای آیفون‌ ارزان تری که احتمالا از نمایشگر ال سی دی استفاده می کند، در نظر گرفته شود.

به این صورت کاربران می‌ توانند در صورت احتیاج همراه با آیفون ‌های XS و XS  پلاس (که همواره نیز نام آن ها به طور رسمی اعلام نشده) قلم اپل پنسل را هم تهیه کرده و برای ارتباط با گوشی پیشرفته ‌ی خود به کار ببرند.

این موضوع تعیین می ‌کند که اپل می خواهد با این دو تلفن هوشمند به رقابت با پرچمدار جدید سامسونگ بپردازد. ممکن است به همین دلیل باشد که کمپانی کوپرتینویی تلاش کرده است با پشتیبانی از قلم اپل پنسل، یکی از برترین نقاط پرچمدار سامسونگ را برای گوشی ‌های جدید خود استفاده نماید تا شرکت کره‌ ای نتواند در تبلیغات خود بر روی این خصوصیت به ویژه مانور دهد.

با این وجود اپل پنسل کنونی برای آیپد پرو ۹.۷ اینچی سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده و دارای سایز بزرگی می باشد. به همین خاطر احتمالا مدل ارزان تری برای این قلم در نظر گرفته شود و به قیمت ۹۹ دلار ارائه شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *