#


کلیسای «اسکات» و پنجره های رو به باغ

کلیسای «اسکات»
7 مارس 2017 بدون نظر 1467 بازدید

کلیسای «اسکات» و پنجره های رو به باغ

کلیسای «اسکات» و پنجره های رو به باغ

کلیسای «اسکات» و پنجره های رو به باغ ، دخالت های «نبلا مک لاگلین» در سال 1992 در «خانقاه(دیر) کارملیت»[186] در خیابان کلیسای «کنسینگتون» [187] بسیار موثر و مفید بودند اما ایجاد تغییر در کف ساختمان مجاور به ترتیب در نماز خانه و صندوق خانه ی کلیساتاثیر گذاشت.

با قرار گرفتن در مجموعه ای از ساختمان های طراحی شده در سال 1886 که شرکت «گوتیک رویوال» [188] در «چیلد گلدی» [189] و «گلدی» تصمیم گرفتند که سبک «رزق و برق دار» را در قرن شانزدهم در شمال «فرانیر» اجرا کنند.

«نماز خانه» پیش از این تعدادی از موقعیت های پیشین داشت (فضای معمولی ،بخشی از کلیسای فعلی ،صندق خانه کلیسا ، نقشه های فضای «صندوق خانه ی کلیسا» کاملا به روز هستند، فضای خوانده ای که اولویت را با کلیسای فعلی مرتبط ساخته است.

این فضا توسط «سر گیلس گیلبرت اسکات» [191] نور کاملا بین دو ساختمان ضمیمه شد که کار او را در کلیسای گوتیک جدید در سال 1959 کاملا توجیه می کرد.

جا به جایی اصلی «پاگین» [192] در سال 1866 در کلیسای «گوتیک» جدید در سال 1959، تخریب کامل ان را توسط یک بمب اتش زا بلندتر و بزرگ تر از ساختمان قبلی خود به دنبال داشت. در نتیجه فضاهای کف زمین صومعه اکنون به طور قابل توجهی کمتر از فضای شرقی می باشد.

تحول جدید «لیزاشل» (1999-2008) در کارگاه اصطبل قسمت پشتی تراس ویکتوریا در «هاکنی» در زمینه ی سکونت خود پروژه ی یک مقیاس قیاسی است. که در سال 1871 ساخته شده است، اما ابتدا در نقشه ی سازمان نقشه برداری کشور در سال 1894، این ساختمان فقط تحت تغییرات جزئی در ابتدای قرن یا همچنین موجودیت ان قرار گرفت.

در حالی که محیط پیرامون ان، اکنون بسیار متفاوت است- و تغییرات بیشتری در برنامه قرار گرفته اند- همان طور که ساختمان های مجاور از لحاظ اندازه توسعه یافته بودند، و ترکیب بلوک مجاور در واکنش به سرمایه های متغیر جامعه ی کار محلی متحول شد. اهمیت این تغییرات به حذف مجموعه ای از کارگاه ها در مرکز بلوک در طی دهه ی 1880 بستگی داشت.

برگرفته از کتاب معماری نور نوشته امیر نادری

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *