#


کتابخانه ی سیزا در ویانا دو کاستلو

کتابخانه ی سیزا در ویانا دو کاستلو
6 مارس 2017 بدون نظر 1415 بازدید

کتابخانه ی سیزا در ویانا دو کاستلو

کتابخانه ی سیزا در ویانا دو کاستلو [106]

در کتابخانه ی سیزا در ویانا دو کاستلو « ویانا دو کاستلو » مرکز منطقه ی « مینهو » کوچک است اما شهر بندری زیبایی بر ساحل شمال پرتقال با هسته قرون وسطایی است که به خوبی حفظ شده است .

در پایین عمارت « سانتالوسیا »  با نماهای گسترده ای از اتلانتیک مجموعه ای از خیابان های پرشیب با ساختمان های سه چهار طبقه مجموعه ای از میادین بزرگ تر مرتبط به هم را روی زمینی احاطه کرده اند در کنار رودخانه سیما کمی بالا می رود.

جایگزینی فضای قبلی بارانداز، کتابخانه جدید است که بخشی از گردنبند ساختمان های بزرگ است که همسو با کنارعه ی جنوبی رودخانه ی شهر را پوشانده که باعث پیوند مجدد شهر با دریا می شود.

با قرار گرفتن در خیابانی شلوغ که در جنوب مرکز قدیمی شهر و نزدیک تفرجگاه جدید کنار رودخانه ، کتابخانه بالاترین مورد از این ساختمان های جدید کنار رودخانه است و در یک انتهای پارکی با درختان کوچک قرار دارد. در این محل اتصال خود کتابخانه جدید مرز جدیدی را شکل می دهد.

اینکه بهتر است به عنوان مجموعه ی بزرگ در بارانداز باشد یا دیواری تخریب شده  تصمیم گیری در این مورد  دشوار است. این قسمت کاملا به شکل متضادی سفید است.

به عنوان یک کتابخانه ، فورا مشخص نیست چطور باید داخل شد . ساختمان رو به خیابان نیست. در همان نزدیک بسط یافته و ان را می پوشاند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *