#


کاهش نور در قسمت غربی هشتی

کاهش نور در قسمت غربی هشتی
1 مارس 2017 بدون نظر 595 بازدید

کاهش نور در قسمت غربی هشتی

کاهش نور در قسمت غربی هشتی و سبک معماری آن

انچه راهکار اموزش نشان می دهد به وسیله ی «پونتر» مطرح شد وقتی اهمیت این جزئیات را به شکل زیر ارایه نمود ساختمان جهت خود را حفظ می کند. بدنه ی متمرکزی که شمال خود را با فانوس نشان می دهد.

تلاش برای احیای جهت در فرهنگ پس از مستعمرات که امریکای جنوبی به عنوان هدف اولیه گروه «شهر باز»  نشان می دهد.

دیدگاهی را دربر دارد که معماری موثق امریکای جنوبی تنها اگر سازندگان بهتر درک کنند و جایگاه خود را در جهان مشخص کنند ظهور خواهد نمود.

در تالار موسیقی این ارایه نظریه شمال متعلق به یک مورد «برگزیده» معماری مبهم نور است.

کروز توصیه می کند که هدف اولیه محاوره صورت گرفته به وسیله این روند«تراباژو این راندا» [134] مطرح شد که تولید، درک و تفسیر تنش، نفوذ درونی صوت ونور است.

اما شاید مهم تر به نظر می رسد که پاسخ به تحقیق برای ارتباط محیطی بی زمانی ساختمان را تغییر داده که زمان را در نیمه راه در ظهر یک روز متوفق می کند که با نور عمودی ومساوی همراه است.

از تالاری بدون نما(یا تالار با تکه های شکسته ای از مجموعه موجود) نگرانی در مورد جاذبه مرتبط با ازادی (ایجاد موقعیت برای سکونت)و وزن سایه است.

به شکل متضاد تالار موسیقی هم سبک است هم سنگین . در عین اینکه از مواد سبک ساخته شده تاریکی نسبی ان به ویژه در این محل ایجاد می کند که نور زیادی وجود دارد.

طبق گفته کروز فضای مربع و عنصری و ساده و واحد با نور متمرکز می  شود و هنوز این ثبات با اثر متقابل بین هندسه ی قطری و قائم کم اهمیت در نظر گرفته می شود که مشخص می کند چگونه ساختمان شکل می گیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *