#


چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟
29 آگوست 2017 بدون نظر 2149 بازدید

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟

به روز کردن آشپزخانه قدیمی

این که آیا آشپزخانه شما چندین دهه پیش درست شده است و کفپوش مشمع کف آن از مد بیرون آمده است، شاید زمان آن باشد که آشپزخانه قدیمی خود را مدرن کنید. با روندهای طراحی جدید و از استفاده های خلاقانه از رنگ، لوازم مدرن و طراحی عملکردی، راه های زیادی برای اینکه آشپزخانه خود را به روز کنید وجود دارد.
این که آیا شما در حال تلاش برای فروش خانه خود هستید یا اگر قصد دارید در نسل های آینده در فضا قرار گیرید این ایده ها می توانند به آشپزخانه شما در فضای آشپزی رویاهای شما کمک کنند.
در اینجا 10 راه خلاقانه برای اینکه آشپزخانه خسته کننده، قدیمی خود را احساس نکنید و یک بار دیگر آن را بسازید.

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟
1. فلزات خود را ارتقا دهید

آشپزخانه های قدیمی با موادی که دهه های پیش مشهور بودند، ساخته شد، از جمله فلزات مورد استفاده برای ساخت آشپزخانه. با استفاده از مواد نوآورانه و طراحی نوآورانه سازنده، با توجه به سلیقه، شما می توانید آشپزخانه خود را از نو بسازید
فلزات مدرن در طراحی آشپزخانه عبارتند از آلومینیوم مات، فولاد ضد زنگ، طلای مس و مس – این مواد را در سخت افزار و لوازم آشپزخانه خود، نورپردازی آویز و گزینه های محدوده هود استفاده کنید

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟

2. کف پوش خود را تعویض کنید

کفپوش منطقه ای از آشپزخانه شما است که اغلب فراموش شده است، و در عین حال، نقش کلیدی آشپزخانه شما را بازی می کند. اگر کفپوش شما قدیمی است، سعی کنید به جای کف پوش سنتی خود به یک ماده ی مقاوم تر و بی نظیر – از چوب، کاشی یا سنگ استفاده کنید
این مواد دوام دارند و همچنین باعث افزایش ارزش خانه شما در سال های اخیر می شود، کاشی های سرامیکی که شبیه به ظاهر چوب است، به عنوان سنگ تراورتن و تخته سنگ محبوب شده است

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟

3.کابینت های بالا حذف کنید

بسیاری از آشپزخانه های قدیمی ساخته شده بودند که شامل کابینت بالا آشپزخانه برای گذاشتن ظروف و وسایل آشپزخانه. اغلب موارد، این کابینت ها چشم را اذیت می کنند و آشپزخانه را شلوغ می کنند. اگر بخواهید فضای آشپزخانه خود را باز کنید و از محیط بیرون بیایید، از بین بردن کابینت های بالا استفاده کنید. این دیوار را آزاد می کند و جای قفسه های مدرن باز با چند مورد تزئینی و وسایل آشپزی قرار دهید.

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟

4 آشپزخانه خود را مدرن کنید

در آشپزخانه خود از شیرآلات مدرن استفاده کنید. در حالی که آشپزخانه های قدیمی ممکن است کاشی و جوش ارزان برای فضای کاری را داشته باشند، انواع گزینه های سطوح آشپزخانه امروزی بسیار هستند. انواع پوشش های جامد که از رزین و پلیمرها به انواع سنگ های طبیعی مانند سنگ مرمر و گرانیت تشکیل شده است، گزینه ای برای سبک و بودجه هر فرد وجود دارد.

در طول چند سال گذشته طراحان به طور فزاینده ای خلاقانه هستند و از مواد ساختاری سنگین  استفاده می کنند. بنابراین بتن، آجر، کاشی را نیز به لیست خود اضافه کنید.

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟

5.محلی برای نشستن اختضاص دهید

آشپزخانه شما به احتمال زیاد شلوغ ترین قسمت خانه شماست و بیشتر افراد به احتمال زیاد در آن جمع می شوند. آشپزخانه های مدرن این را با افزودن صندلی به آشپزخانه در آغوش می گیرند. شما می توانید صندلی های آشپزخانه را در یک ردیف و یا دور میز کنار پنجره را انتخاب کنید، صندلی ها می توانند آشپزخانه شما را جذاب تر کنند. بچه ها با انجام تکلیف به والدین سرگرم اند و یا گفتگو با دوستان در حالی که پخت و پز خود را در آشپزخانه مدرن انجام می دهید.

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟
6. با استفاده از لوازم انرژی خود را زیاد کنید

شما می توانید یک نگاه مدرن داشته باشید در حالی که صرفه جویی در آب و انرژی – خوب برای زمین و صورتحساب خود را
در نظر بگیرید. لامپ های رشته ای را نیز جایگزین کنید، زیرا جرقه های آشپزخانه کم جریان موجب صرفه جویی به مقدار زیادی می شود. به روز رسانی آشپزخانه شما نه تنها برای زیبایی  است بلکه باید پول شما و منابع زمین را نجات دهد

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟

7. کابینت موجود خود را رنگ کنید

کابینت جدید در کارتهای شما نیست؟ نقاشی و رنگ آمیزی کابینت موجود در آشپزخانه یک گزینه عالی برای صاحب خانه است. شما می توانید آبی پر جنب و جوش و جسورانه یا تاریک، مدرن سیاه و سفید را انتخاب کنید تا پوشش های قدیمی چوب و کابینت های رنگی از رنگ رفته را پوشش دهید. کابینت قدیمی خود را به شکل جدید تبدیل کنید.

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟

8. لامپ روشنایی جدید را نصب کنید

هنگامی که اجزای اصلی آشپزخانه خود را مدرن کرده اید، نور را فراموش نکنید! در حالی که نورپردازی آشپزخانه گاهی اوقات ممکن است دور از فکر باشد، برای ایمنی، محیط و تنوع آشپزخانه شما ضروری است. اگر آشپزخانه شما فقط یک لامپ روشنایی محیطی داشته باشد، به نور روشنایی برای یک منبع روشنایی مدرن نگاه کنید.

در حالی که سرگرم کننده، پخت و پز، و یا فقط برای یک میان وعده نیمه شب آرامش بخشی را نصب کنید، یک سوئیچ دیمر را برای تطبیق پذیری در نظر بگیرید! نورپردازی آویز در آشپزخانه، نورپردازی های کابینت برای روشن کردن صفحات و لوسترها، همه ی گزینه ها برای منابع روشنایی به روز می شوند

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟

9.عناصر تزئینی را اضافه کنید

در حالی که شما ممکن است در مورد آن فکر نکنید، آشپزخانه شما یک مکان عالی برای افزودن عناصر تزئینی است که احساس شما و سبک زندگی خود را در آشپزخانه شما به ارمغان می آورد. برای بسیاری از صاحب خانه، قفسه ها در بالای کابینتها، اتاق گیاهان، آثار هنری و دیگر اقلام تزئینی استفاده می شود.
می تواند ظروف آشپزخانه مورد علاقه خود را نمایش دهید، و یا مجموعه ای از سلسله نسل ها نمایش داده شود. یک گلدان گل و یک کاسه تازه از لیمو را برای یک شات مناسب است.

چگونه می توان آشپزخانه قدیمی خود را به روز کرد؟

10. دیوارها را بردارید

ظاهر آشپزخانه های قدیمی که چندین سال پیش ساخته شده اند، بسیار رایج است. اگر میخواهید آشپزخانه خود را باز کنید و دیدگاه خود را با یک اتاق غذاخوری مجاور یا اتاق نشیمن به اشتراک بگذارید، توجه داشته باشید که برخی از پارتیشن ها را از بین می برید! این روش به خوبی برای دیوارهای غیر باربری انجام می شود که هیچ مقدار ساختاری را تحمل نمی کنند. آشپزخانه شما می تواند در اندازه رشد کند یا فقط می تواند به مناطق دیگر خانه شما مرتبط شود.
در حالی که آشپزخانه شما شگفت انگیز به نظر می رسد، چگونه است آن را بدون این دیوار ناخوشایند نگاه کنید؟ اگر مطمئن نیستید اگر این امکان وجود دارد – با مهندس ساز یا معمار مشورت کنید تا ببینید که چه امکاناتی برای آشپزخانه شما وجود دارد.

پس از اتمام تکمیل مواد و مواد رنگی، روشنایی و فضا – گزینه های فراوان برای آشپزخانه قدیمی شما وجود دارد. در حالی که شما ممکن است از تمام این 10 اایده استفاده نکنید، ببینید کدامیک برای زندگی، بودجه و خانواده شما مناسب است.

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *