#


چهار پروژه در قسمت بالایی شهر

چهار پروژه در قسمت بالایی شهر
1 مارس 2017 بدون نظر 1305 بازدید

چهار پروژه در قسمت بالایی شهر

چهار پروژه در قسمت بالایی شهر، کلیسا کوچک قبرستان، قصر طلوع و غروب، فضای بیرونی قصر، امفی تئاتر قبرستان

چهار پروژه در قسمت بالایی شهر ,مجموعه ای از سازه ها ی فضای باز وجود دارد که روی رابطه بین فضای بیرونی و درونی، زمینه نور، شکل ساخته شده و اسمان در مقیاس شهری تر کار کرده اند.

فضای گردهمایی کلیسای بدون دیوار با ارایه ای از ستون های چوبی و سایه ایجاد شده بین انها با بامی روشن از بادبان های توری سفید تعیین می شود.

با طرح غیر قائم وشکل ریتمیک و تک رنگ (دیوارهای اجری با ارتفاع مشخص متشکل از چند واحد که هر یک طاق یکسانی در طرح دارند) قصر طلوع و غروب بیان مبهمی از باز و بسته بودن ، اغاز و پایان و رفع نظم معمارانه ارایه می کند.

چشم اندازی از دیوارهای 2/2 متری (اتاق های با بام هایی از جنس اسمان)نمای گسترده بود افق را جشن می گیرد که از سطح بالای صخره در دسترس است.

در سمت دارای سقف، مجموعه جایگزین باغ برای جلسات عمومی، فضای بیرونی قصر با دیوارها و بام هایی همراه است که صرفا مرتبط با نقش ایفایی وسایل در شرایط مباحثه پر ثمر است.

در اینجا چشم انداز از وسایل ثابت در مقیاس کوچک موقعیت ها یی را برای نشستن جلسات غیررسمی ارایه می کند که ابعاد و ارایش ان ها ایده ای را نشان می دهد که هر کس در چنین فضایی باید قادر باشد به شکل طبیعی دیگری بنگرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *