#


استفاده از وسایل دم دستی در دکوراسیون منزل

وسایل دم دستی در دکوراسیون منزل
13 دسامبر 2017 بدون نظر 2119 بازدید

استفاده از وسایل دم دستی در دکوراسیون منزل

استفاده از وسایل دم دستی در دکوراسیون منزل

امروزه اکثر خانم ها به دنبال دکوراسیونی لوکس و زیبا در مورد خانه خود هستند غافل از اینکه استفاده از ساده ترین وسایل می تواند دکوراسیون زیباتری را برای خانه آن ها ایجاد کند. اگر به وسایل بسیار ساده ای که در اطراف شما وجود دارد توجه داشته باشید و با دیدی خلاقانه به آن ها نگاه کنید متوجه می شوید که تمام این وسایل ساده می تواند در داشتن دکوراسیونی جذاب کمک بسیاری را داشته باشد. در این مطلب چند ایده ساده و کوچک را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید دکوراسیونی ایده آل را با ساده ترین وسایل برای خود درست کنید.

استفاده از عکس های خانوادگی در دکوراسیون منزل

یکی ازایده هایی که می توانید در دکوراسیون خانه خود از آن استفاده کنید این است که عکس های خانوادگی خود را قاب کرده و در جای جای منزل از آن استفاده کنید. سعی کنید تمام این عکس ها را به یک اندازه چاپ نکنید و سایزهای بزرگتری را نیز برای آن ها در نظر بگیرید.

یکی دیگر از مواردی که در مورد قاب عکس های خود باید در نظر داشته باشید رنگ آن ها است که باید به صورت منسجم در کنار یکدیگر قرار بگیرند. استفاده از قاب عکس های مشکی که طرح ساده ای نیز دارد می تواند انسجام خوبی را برای تمام عکس های شما به ارمغان بیاورد.

استفاده از دکوراسیون بیرونی در داخل منزل

یکی دیگر از ایده هایی که در دکوراسیون منزل خود می توانید انجام دهید این است که مبلمان و وسایلی را که در بیرون از خانه استفاده کرده اید را وارد خانه کنید و فضایی جدید را در درون منزل به وجود بیاورید. کلیه لوازمی که در بیرون از خانه کاربرد دارند می توانند جذابیت خاصی را نیز به فضای اتاق بدهند بنابراین استفاده از آن ها را هرگز فراموش نکنید.

وسایل دم دستی در دکوراسیون منزل

وسایل دم دستی در دکوراسیون منزل

استفاده از کابینت های بدون درب

گاهی لازم نیست برای جذابیت دکوراسیون چیزی را به آن اضافه کنید بلکه می توان با حذف برخی موارد موجب جذابیت بیشتر شد. اگر می خواهید در کابینت های خود را دربیاورید باید مطمئن باشید چیزی که قصد نشان دادن آن را دارید ارزشمند است. ممکن است داخل کابینت هایتان به تمیز کردن مجدد نیاز داشته باشند و یا اینکه لازم باشد درون این کابینت ها را رنگ تازه ای بزنید.

در این صورت می توانید در کابینت ها را درآورده و جای تمام سوراخ هایی را که وجود دارد بپوشانید و آن ها را رنگ آمیزی نمائید. می توانید در درون این کابینت ها از ظروف کاربردی، گلدان های زیبا و همچنین مواد خوراکی استفاده نمائید و آن ها را به نمایش درآورید.

ایجاد ارتفاعی بلند با نصب صحیح پرده

اگر پرده هایی که در خانه استفاده کرده اید به اندازه کافی بلند است می توانید با نصب چوب پرده به سقف موجب بلند تر و مرتفع تر دیده شدن اتاق خود بشوید. این کار جذابیت خاصی را به اتاق شما خواهد داد اما پیش از اینکه این کار را انجام دهید باید اطمینان داشته باشید که پرده های به کار رفته ارتفاع بلندی دارند و می توان با آن ها ارتفاع اتاق را بیشتر نشان داد.

استفاده از رو بالشتی های متنوع

یکی دیگر از ایده های ساده ای که در دکوراسیون خانه خود می توانید از آن استفاده کنید تغییر رو بالشتی ها می باشد. می توانید با سلیقه خود اقدام به عوض کردن رو بالشتی های فعلی خود کرده و در صورت توانایی و اشنایی با کار خیاطی مدل مناسبی را بدوزید و در منزل خود به کار بگیرید.

دکوراسیون منزل با استفاده از کتاب

برخی از کتاب ها دارای جلد ضخیمی می باشند می توانید این مدل از کتاب ها را بیرون آورده و از آن ها در قسمت های مختلف خانه استفاده نمائید. قرار دادن این کتاب ها در بالای بخاری و یا گذاشتن آن ها بر روی میز می تواند دکوراسیونی جذاب را برای منزل شما به وجود بیاورد. طرح های زیبایی که بر روی جلد کتاب ها وجود دارد می تواند موجب ایجاد جذابیت بر روی میز گردد و یا نمایی خاص و ویژه را به قسمت های مختلف خانه تان بدهد.

استفاده از تزئینات کوچک به رنگ صورتی

سعی کنید در قسمت های مختلف خانه خود از تزئینات کوچکی که به رنگ صورتی هستند استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید بر روی آباژوری که در خانه دارید از یک روبان صورتی استفاده کنید و یا بر روی تابلوهایی که بر روی دیوارها نصب هستند از تزئینات صورتی کمک بگیرید. استفاده از تزئینات کوچک می تواند علاوه بر جذابیت رنگ را نیز بهصورت جزئی اما مفید وارد خانه شما کند.

استفاده از کشفیات شخصی در دکوراسیون منزل

به طور حتم شما نیز در طول زندگی خود خاطرات و یادگاری های خاصی را از مناسبت ها و تعطیلات دارید که می توانید آن ها را در دکوراسیون خانه خود به کار بگیرید. این کار باعث می شود تا شخصیت خانه شما به خوبی دیده شود و موجب می شود تا تجاربی که در طول زندگی داشته اید در محیط اطراف تان به خوبی دیده شود. نیازی نیست حتما این وسایل خاطره انگیز چیزهای بزرگی باشد بلکه مجموعه ای از صدف هایی که جمع آوری کرده اید و یا کارت عروسی تان و یا وسایل بسیار کوچک که یادآور خاطرات شیرینی است می تواند جذابیت خاصی را به دکوراسیون خانه تان بدهد.

وسایل دم دستی در دکوراسیون منزل

وسایل دم دستی در دکوراسیون منزل

استفاده از کاغذ دیواری های جدید

اگر در خانه خود اضافات کاغذ دیواری و یا پارچه های اضافی دارید و یا کاغذ کادوهایی که کارایی چندانی ندارد می توانید از آن ها در داشتن دکوراسیونی جدید استفاده نمائید. به عنوان مثال قسمت پشتی کتابخانه خود را با این مواد بپوشانید و از پارچه یا پتویی که دیگر به کار برده نمی شوند و دل دور انداختن آن را نیز ندارید در پوشاندن مبل خود از آن استفاده کنید.

استفاده از نقاشی های کودکانه و هنر دست آنها در دکوراسیون منزل

یکی دیگر از ایده هایی که در دکوراسیون منزل می توانید از آن استفاده نمائید نصب و به کار گیری از نقاشی ها و کاردستی های کودکان است که می تواند طرح جذابی را برای دکوراسیون منزل شما به وجود بیاورد. سعی کنید در این زمینه از قاب های زیبا استفاده نموده و آن ها را بر روی دیوار بیاویزید تا تما افرادی که وارد خانه تان می شوند بتوانند آن ها را دیده و این مساله می تواند در افزایش اعتماد به نفس کودک تان نیز تاثیرات مثبتی را داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *