#


نور طبیعی مناسب فراهم امده برای مطالعه

نور مناسب برای مطالعه
22 فوریه 2017 بدون نظر 863 بازدید

نور طبیعی مناسب فراهم امده برای مطالعه

نور طبیعی مناسب فراهم امده برای مطالعه

برای مطالعه و نور مناسب آن :«سیزا » وقتی در مورد تاثیراتش سوال می شود به ویژه دین خود به « التو » بیان می کند و تمایل مشترک خود را به عملکرد به عنوان عوامل بازسازی متقابل در زمینه ی راه حل های طراحی پاسخگو به محل و جو موجود نشان می دهد.

در زیر سوال بردن شرایطی که برای طراحی اهمیت دارند هدف این فصل ارایه گسترده ای است که نسبت به ان « سیزا » و «التو » فلسفه مشترکی از نور دارند، تفاوتی در بررسی این پروژه ها هرچه باشد باید نشان داده شود. تا اینجا بازنگری مفصل از توزیع ان هماهنگ با سایر تمایلات فضایی و با دیدگاه کاربرانی است که نیاز دارند ساختمان را بررسی کنند تا اطلاعات را بیابند و در ذهن بخوانند. در فرایند تاثیرات جغرافیا و جوی نوری که نحوه تجربه ی این مجموعه ها از سوی کاربران و تاریخ و سنت هایی را شکل می دهد که انتظارات کاربران از فضاهای کتابخانه را شکل می دهد و این موارد باید بررسی شود.

نور مناسب مطالعه چیست

با به خاطر سپردن این موضوع ، نور مناسب مطالعه چیست و چه موضوعات نورپردازی در موقعیت مطالعه شخصی در فضای عمومی نیاز به بررسی دارد. زیرا دسترسی به نور کافی حال هرگز مورد تردید نیست مکان می خواهد باشد، چگونه معماری می تواند نور مناسب را برای مطالعه ایجاد کندبه نظر میرسد سوال بازی باشد.

هرچقدر پرسش پیجیده باشد و گستره ی ان هرچه باشد نسبت به ان شامل بررسی گسترده ی نحوه ی واکنش افراد و تعامل با ساختمان هایی است که اشغال می کنند و شاید فورا مشخص نباشد. ترکیب نور مناسب مطالعه در تصاویر خواننده نزدیک پنجره، کتاب با دست با صفحه مورد پرسش که به سمت نور ورق زده می شود را هماهنگ می کند.

انچه به نظر می رسد ترکیب و تصویر بیان می کنند این است که انچه برای مطالعه ضروری است نور کافی از سمت راست است بنابراین جزئیات کافی از متن معلوم است و صفحه به حد کافی برای تمرکز طبیعی خواننده روشن است . این روند نشان می دهد که رابطه ی خواننده با نور ، کتاب و فضا اهمیت دارد یعنی شرایط خوب برای مطالعه ی موضوع هندسه ی فضایی و روشنایی کافی است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *