#


نقشه ی سایت «شهر باز»

7 مارس 2017 بدون نظر 1473 بازدید

نقشه ی سایت «شهر باز»

نقشه ی سایت «شهر باز» , مطالعاتی درباره آن

نقشه ی هوایی «شهر باز » اتاق موسیقی در انتهای راست تصویر کنار زمین بازی واقع شده  است. منطقه ای که این سایت در ان واقع شده است در معرض تابش خورشید و وزش بادهای ساحلی می باشد.

از بیرون «شهر باز» مجموعه ای غیر معمولی است ، شهری از تلماسه ها که دارای خانه ها، مکان های عمومی، جلسات ، کارگاه ها، زمین های بازی ، قبرستان و کلیسا است اما خیابان و مرزی ندارد، در واقع هیچ نقشه ی مشخصی ندارد .

با بزرگراه ساحلی شلوغ تقسیم شده و از ساحل با راه اهن تک ریل جدا شده و مکانی بدون مرکزی مشخص یا اتصالات مشخص است. شهری که تمایلی به اجرای نظم بخشی در مقیاس بزرگتر ندارد و این پرسش را مطرح می کند که چگونه شهری می تواند باشد.

تنها با زندگی در انجامی توان کشف کرد که در ساختار همزمان کارگاهی در فضای باز و یک شهر است که تجربه ی معمارانه در مقیاس بزرگتر به شکل مداوم به وسیله ی مربیان ، شورا هنرمندان ومعمارانی تغییر می کند که سازنده ی ان هستند.

وتنها پس ازصحبت با ان ها فرد شروع به درک اموزه های برجسته جامعه غیرمعمولی می کند که هدف مشترک ان هماهنگ نمودن هنر با زندگی است .

قدرت جمعی عملکرد معمارانه یا کار در یک مجموعه است که این فضای باز در بر می گیرد وشکلی از همکاری است که اعتقاد راسخ را مشترکی را نشان می دهد که طراحی تشدید کننده را تنها می توان از طریق همکاری به دست اورد.

ساخت را عملکرد جمعی به شکل اساسی و محاوره بین  شرکت کنندگان نسبت به فرایند ایجاد نظریه شاعرانه در مورد پروژه واحیا تشخیص اندر طراحی محوری است .

همسو با این تفکر ، هدایت پروژه کم اهمیت می شود و تمام ان هایی که در مقالی شرکت دارندو اگر احداث و رای گروه «شهر باز» به تفصیل شرح داده شود یا بیان می شود.

یکی از اقدامات اولیه ی ساخت در این شهر اقدامی که برجسته است و در 1971 صورت گرفت ساختمان تالار موسیقی بود.

انچه این طراحی غیر معمول پیشنهاد می دهد و موقعیتی برای کشف رابطه ی بین نور، طراحی ، ساخت و زندگی کردن است.

این امر امکان مطالعه نقش اصلی ایفایی از سوی نور را در محیط  کاری و فرایند طراحی فراهم می کند که به عنوان اقدام شاعرانه جمعی پیشگیری می شود(طراحی به عنوان ماجراجویی ازاد در نظر گرفته می شود که با بحث در جریان مرتبط با نحوه مقیاس معماری و جایدهی رویدادهای روزمره محدود می شود).

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *