#


نقشه طبقه همکف نوتر دام دو هات

کلیسا نوتر دام
24 فوریه 2017 بدون نظر 599 بازدید

نقشه طبقه همکف نوتر دام دو هات

نقشه طبقه همکف نوتر دام دو هات

در تصويري كه نقطه مياني سفر را مشخص مي كنند نيز لحاظ مي شوند. در بازگشت به محلي كه ابتدا نشان داده شد، مورد اول در کلیسا نوتر دام  گوشه وپنجره اي را توصيف مي كند كه محل نگاهداري ظروف مقدمه كليسا و ديوار شمالي به هم مي رسند كه قسمتي از بالكن مخصوص گروه كر است.

پنجره کلیسا

در اين پنجره معمار يك خورشيد سياه كوچك را نقاشي كرده است كه اهميت أن در ادامه توضيح داده مي شود . مورد دوم تنها تصويري از كل كتاب است كه از بالا به سالن كليسا در مقابل محراب اصلي مي پردازد . مقاله سپس با توصيف معماري گسترده و مشخص تر گردشگاه ادامه مي يابد، مداري كامل از فضاي بيروني كليسا كوچك و سطح بالاي تپه .

اين مسيري است كه در همان جا كه اغاز مي شود پايان مي يابد ، در فضاي جنوبي شرقي ساختمان و نمايي كه از چشم انداز موجود ارايه مي دهد. در نگاه اول، هدف مشخص فصل نهايي مستند ساختن معضل ساخت ابتكاري ساختمان است . در حقيقت، تعيين ويژ گي بام و ديوار جنوبي به عنوان عناصر اوليه در بازي نور و سازه موقعيتي را جهت نمايش مجدد نقش معمار فراهم مي كند.

دیوارها

از طريق مباحث برانگيزاننده اي كه بين اهداف و ابزار و بين ارجاعات به موارد سطحي در حركت است و اشاره به پوسته ي خرچنگي دارد كه بام كليسا خواهد شد، ديوارهايي كه به شكل نامناسب أما عملا ضخيم هستند ، شكاف افقي ده سانتي متري نوري كه جالب خواهد بود و يك نظر من بازديد كننده را در ابعادي از بخش هاي متفاوت ساختمان بدون كمك گرفتن از چيزي به مبارزه مي طلبم و معمار به عنوان توليد كننده كيمياگر مانندي در توليد غير منتظره و غير قابل كشف نور و ماده نشان داده مي شود.

“l’escape lindioible”( در بخش اختصاصات كتاب، «لكوربوزيه » از رياضيات با توجه به “lescape lindioible” صحبت مي كند. در بخش «ليور دي ران امپ» [٤٦ ] او واژ ه اي صحبت مي كند كه محل را مشخص مي كند و از اين رو تلفيق زبان و زمين به عنوان معناي “l’eseape indiable” صحبت مي كند، به لحاظ ادبي فضاي غير قابل وصف است كه به شكل مؤثر به عنوان فضايي وراي واژه ها ترجمه مي شود.)

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *