#


نقاش و دکوراتور خانه

نقاش و دکوراتور خانه
29 جولای 2017 بدون نظر 983 بازدید

نقاش و دکوراتور خانه

نقاش و تزئین کننده خانه یک معامله گر مسئول نقاشی و دکوراسیون ساختمان ها است و همچنین به عنوان دکوراتور یا نقاش خانه شناخته می شود. هدف نقاشی بهبود زیبایی یک ساختمان و محافظت از آن از آسیب با آب، زنگ، خوردگی، حشرات و قالب است.

تاریخچه تجارت در انگلستان

در انگلستان قبل از اواخر قرن سیزدهم، تجارت و سازه های آن بسیار کم بود، که در آن شرکت های Painters و شرکت Stainers شروع به تشکیل صنایع رنگ کردند. این دو اداره در نهایت با رضایت شهردار لندن از شهر لندن در سال 1502، تشکیل شرکت پرطرفدار نقاشان سینتس را با هم ادغام کردند. این تیم صنایع دستی را استاندارد کرد و به عنوان محافظ اسرار تجاری عمل کرد. در سال 1599، این اتحادیه از محافظت از پارلمان درخواست کرد، که در نهایت در یک لایحه 1606 اعطا شد، که حمایت تجاری را از رقابت خارج از قبیل گچبری اعطا کرد.
این قانون برای یک دوره کارآموزی هفت ساله و نیز مصنوعات گچبری از نقاشی، مگر اینکه به نقاش معطوف شود، با مجازات چنین نقاشی، جریمه ای از 5 پوند است. این قانون همچنین حداکثر هزینه روزانه 16 تن پلیس را برای کار خود تعیین کرد.

کارشناسی ارشد رنگ توسط شرکت Painter-Stainers

اجرای رنگ این قانون توسط شرکت Painter-Stainers تا اوایل قرن نوزدهم مورد بررسی قرار گرفت، با استادان نقاشی ناجوانمردانه برای تصمیم گیری در مورد هزینه هایی که یک مسافر می تواند اتهامات و همچنین تهیه یک نسخه اولیه از مرکز شغلی در سال 1769، تبلیغات در روزنامه های لندن یک سیستم “خانه تماس” برای تبلیغ برای مسافران و همچنین برای تبلیغ در کار است. قدرت اتحادیه در تنظیم هزینه ای که یک مسافر می تواند اتهامات را در نهایت توسط قانون در سال 1827 لغو شد، و دوره بعد از آن شاهد کاهش قدرت هیئت مدیره، همراه با دیگر صنفی؛ اتحادیه های صنفی توسط اتحادیه های کارگری متحد نقاشان تشکیل شده بودند که حدودا در سال 1831 تشکیل می شد.

در سال 1894، یک انجمن ملی تشکیل شد، خود را در سال 1918 به عنوان فدراسیون ملی کارشناسی ارشد نقاشان و تزئینات انگلستان و ولز تشکیل داد، و سپس نام خود را دوباره به انجمن بریتانیا تزئینات تغییر داد قبل از ادغام، در سال 2002، با فدراسیون نقاشی و تزئینات تشکیل انجمن نقاشی و تزئینات. شورای مشترک صنعت ساخت و ساز، متشکل از هر دو اتحادیه ها و سازمان های تجاری، امروز به مسئولیت تنظیم سطوح پرداخت می شود.

فعالیت های تجارت

از لحاظ تاریخی، نقاش متعهد به مخلوط کردن رنگ بوده؛ نگهداری آماده عرضه رنگدانه ها، روغن ها، رقیق کننده ها و خشک کن ها. نقاش با استفاده از تجربه خود برای تعیین یک مخلوط مناسب با توجه به ماهیت کار استفاده می کند. در زمان های مدرن، نقاش در درجه اول مسئول تهیه سطح رنگ شده است، مانند چسباندن سوراخ در تخته گچ، استفاده از نوار پوشش و حفاظت دیگر در سطوح که به رنگ، و سپس تمیز کردن پرداخته.شرکت های بزرگتر که در تجارت فعالیت می کنند، عموما قادر به انجام بسیاری از خدمات نقاشی یا دکوراسیون بودند، از ایجاد دیوار برای نوشتن، خیاطی کردن اجناس و یا اتمام و یا تمیز کردن مبلمان.اخیرا، نقاشان حرفه ای مسئول تمام آماده سازی قبل از نقاشی هستند. تصور می شود که توسط هنرمند قراردادی حرفه ای انجام می شود که کل سنگ زنی، حذف کاغذ دیواری، سرامیک، خشک کردن چوب یا تعمیر چوب، پچ کردن، حذف لکه ها، پر کردن حفره های ناخن یا نقایص با گچ یا بتونه، تمیز کردن، چسباندن، آماده سازی و پر کردن.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *