#


مدرن ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه

دکوراسیون آرایشگاه
3 ژوئن 2017 بدون نظر 4423 بازدید

مدرن ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه

مدرن ترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه

در کل سالن آرایشگاه در قسمت دکوراسیون به دوبخش تقسیم می شود : قسمت اول واحد مدیریت و گرفتن نوبت و قسمت دوم مکان اصلی برای انجام فعالیت های آرایشی و زیبایی است . ما با تحقیقات به عمل آمده خود در این رابطه شما را با طرح های به روز و مدرن آشنا خواهیم کرد .

تمام تلاش های یک صاحب آرایشگاه در دکوراسیون فضای سالن برای جذب مشتری است و هزینه هایی که برای محل کارش می کند برای تغییر دکوراسیون داخل سالن است . پس برای اثر بخشی بیشتر فهمیدن چند نکته کاربرد فراوانی دارد .

آیا شما قصد دارید آرایشگاه جدیدی تاسیس کنید و یا اینکه دکوراسیون سالن زیبایی تان خسته کننده شده ؟ در هر دو صورت به فکر یک نتیجه دلخواه هستید .

قسمت بزرگ سالن زیبایی زنانه به قسمت فعالیت های اصلاح و آرایش صورت اختصاص می یابد . در کل این محدوده از چند صندلی و آینه های بزرگ و کوچک به وجود می آید .

سالن زیبایی زنانه محصولاتی که باید د رسفارش و برگزیدن وسایل دکوراسیون مورد توجه قرار بدهند :

باید اندازه و بزرگی سالن را در نظر بگیرید

دکوراسیون آرایشگاه

دکوراسیون آرایشگاه

اندازه کمد و لوازم های دیگر آرایشگاه تان را با مساحت سالن هماهنگ و انتخاب کنید . اگر این اصول را مراعات نکنید هر قدر هم مدل و طرح زیبایی انتخاب کرده باشید حضور واقعی نخواهد داشت و بجز آن داخل سالن را درهم ریخته و شلخته می کند .

طراحی حرفه ای محیط مانیکور و پدیکور

قرار دادن صندلی مناسب با این فعالیت از قسمت های زیبایی تنها نیاز طراحی و دکور چینی این قسمت از آرایشگاه است . در این بخش از سالن نورپردازی و آینه بندی اهمیت چندانی ندارد .

رنگ و طرح مناسب با سالن را انتخاب کنید

رنگ ها به دو دسته تقسیم می کنیم : تیره و روشن . انتخاب رنگ تیره برای فضای کوچک اصلاً گزینه مناسبی نیست ، لز طرف دیگر رنگ روشن باید با مهارت وارد محیط شود . از نظر روانشناختی رنگ اصلی د رسالن تأثیر مستقیمی بر روحیه افراد دارد . پس شما اگر می خواهید احساس آرامش را در خود و مشتریان تان به وجود آورید باید از رنگ های ملایم استفاده کنید . اگر علاقه به رنگ های تند دارید باید برای کاستن از تندی آن از رنگ های ملایم همچون سفید استفاده کنید .

مدل دکوراسیون فضای داخلی سالن را مشخص کنید

از قبل مشخص کنید که دکوراسیون داخلی فضای آرایشگاه را چگونه می خواهید انجام دهید یا به تلفظ دیگر شما سبک به روز یا دکوراسیون شیک و لوکس دوست دارید . اصلا از دو مدل سبک در یک محیط استفاده نکنید چرا که سعی شما بیهوده خواهد بود . از نظر کارشناسان می توان فهمید که یک آینه با قاب سلطنتی نمی تواند روی دیوار سالن مدرن و به روزنصب شود .

نورپردازی را جدی بگیرید

برای توضیح این مورد همین کافی است که گفته شود رضایت مشتری وقتی جلب می شود که صورت خود را با رنگ لعاب خوبی ببیند که این امر به رنگ خوبی در اطراف آینه نیازمند است . بهترین گزینه در انتخاب رنگ نور استفاده از دو رنگ سفید و زرد است چرا که پوست را بهتر نشان می دهد .

آراستن دیوار سالن

همه موارد تکمییل شد اما دیوارهای آرایشگاه هنوز جای تزئینی زیبا و شیک خالی است . چند مورد ایده برای تزئین دیوارهای سالن وجود دارد که عبارتند از : نصب برچسب هایی با اشکال مربوط به مدل ها ، نصب باکس و گذاشتن وسایل دکوری فانتزی و …

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *