#


سالن موزیک

قسمت داخلی سالن موزیک
1 مارس 2017 بدون نظر 1249 بازدید

سالن موزیک

قسمت داخلی سالن موزیک و نماهای آن

قسمت داخلی سالن موزیک ،نه تنها پوسته ی بیرونی تخته بندی قطری مدار دینامیکی به شکل ثابت ان می دهد بلکه با نقاشی بیرون به درون، فضای بیرون  را به داخل می اورد و تنظیم نور خورشید در اطراف وداخل ساختمان انجام می شود.

در فضای داخلی مورب بام در گوشه به شکل قطری وستون های گوشه در نقطه ی مقابل طرح قائم قرار می گیرد در حالی که هندسه قطری کلیدی در گوشه بیشتر محوطه فضایی بود و  از این رو  باید تجربه شوند.

در ورودی ان ها نماهای قطری بلندی را ارایه کرد وجذب می کنند(در هر زاویه، محوطه ای با دیوارها در زاویه ای از نما)  که تقابل را رد کرده و سر گردانی را به فضا می خواند.

در سطح تالار موسیقی حرف کمی برای گفتن دارد. به عنوان تالار عمومی غیر نمایشی و بنای جدید همامنگ با محیط و کم گواست. براساس اندازه، وزن یا روند مصالح قدرتمند نیست اما به دلیل اینکه عادی و همزمان فوق العاده، اشنا و غیر قابل پیش بینی است اهمیت دارد.

محققان ان را آلت موسیقیایی توصیف می کنند. و دقیق به عنوان ابزاری جهت اندازه گیری اب و هوا یا فضایی سبک دیده  می شود.

تالار همه این موارد است اما قبل از این،  هدفش این است کلبه ای در ساحل باشد جایی که مردم ملاقات می کنند یا طراحان ان را شکل می دهد، فضایی که از ان می توان موسیقی شنید و اندازه ان نمایشی از محل است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *