#


طراحی داخلی آپارتمان در سال 2017

طراحی داخلی آپارتمان
12 آگوست 2017 بدون نظر 1267 بازدید

طراحی داخلی آپارتمان در سال 2017

طراحی داخلی آپارتمان در سال 2017

اگر برای جستجوی برخی از سبک های 2017 بدون در نظر گرفتن مقدار زیادی وقت یا پول تلاش کرده اید، بیشتر به اتاق خواب خود نگاه نکنید. مد و ملافه، راه های قابل مقایسه و مقرون به صرفه برای نگاه کردن در حال حاضر بدون ایجاد یک تعهد بزرگ است – به ویژه هنگامی که شما در نظر بگیرید که این جایگزین ممکن است به معنای springing است

جنیفر اوت (Jennifer Ott) طراح و مجری دکوراسیون داخلی در سان فرانسیسکو است. تخصص وی معماری رنگ هاست و نویسنده مقالات مربوط به دکوراسیون داخلی است. اغلب کارهایی که انجام داده و مقالاتی که در این باره کار کرده را می توان در غالب آثار چاپ شده و هم به صورت آنلاین مشاهده کرد. کتابی که به تازگی از وی منتشر شده (۱۰۰۰ ایده برای طرح و نقشه رنگ) به زیبایی و سهولتی مثال زدنی در استفاده از رنگ و ایده های آن برای انتخاب بهترین رنگ، به ما کمک خواهد کرد.
برای به وجود آوردن نقوشی موزون و رومانتیک در اتاق خواب، فرصت مناسبی برای بازدید و تجدید نظر در رنگ های مورد استفاده در آن فراهم کنید.

نارنجی درخشان

محیطی رمانتیک به وجود می آورد، به شدت مخالفند. طبق بازدید و تحقیقی که در انگلستان انجام شده، اتاق خواب هایی که رنگ کاراملی داشتند، فضایی رمانتیک تر و راحت تری را در اختیار زوج ها قرار می دادند. البته برای آن هایی که می گویند رنگ کاراملی طیف قهوه ای بالایی دارد، نارنجی می تواند گزینه ای مناسب برای جایگزینی باشد.
اما به نظر خیلی های دیگر، رنگ نارجی گرم می تواند باعث به وجود آوردن فضایی عاشقانه در اتاق خواب شود. رنگ نارنجی اتاق خواب همراه با مقداری مناسب از رنگ زرد و یا دیوار نارنجی تیره که بیشتر به قرمز متمایل شده؛ هر دوی آن ها ظاهری گرم و اندکی شیرینی کارامل را به ارمغان می آورند.

سبز و آبی

تقاضای کمی برای آبی مایل به خاکستری برای رنگ رمانتیک اتاق خواب وجود دارد. در صورت استفاده از رنگ متمایز سبز آبی برای اتاق خواب مَستر، بدون ایجاد انرژی زیاد، گرمی غیر منتظره ای در آن فضا ایجاد می کند. این رنگ، رنگی قوی و قدرتمند برای تمامی چهار دیوار اتاق خواب است، بنابراین به استفاده از آن فقط و فقط در عنصری تأکید کننده فکر کنید. مانند رنگ سقف اتاق خواب یا رنگ قسمت های بالایی دیوار. این ترکیب زیبا و کامل از رنگ ها، در فضاهایی غیر از موارد معمول مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این مهم است که به یاد داشته باشید که شما باید این فضاها را با چند عنصر متحد سازگار کنید. در صورت امکان، الگوهای خود را در برابر رنگ های رنگی خنثی و کفپوش قرار دهید. با استفاده از پارچه های خود یک پالت رنگ ثابت را نیز با هم ترکیب کنید.
طراحی داخلی آپارتمان با نورپردازی مدرن و رنگ مونوکرومیک
در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی سه آپارتمان بیاندازیم که در سه ویژگی مشترک هستند، سبک های مدرن و مینیمال، نورپردازی ویژه و متراژ بزرگ. آپارتمان اول بخش نخست مورد بررسی قرار گرفت که از طریق لینک زیر می توانید آن را بررسی کنید. در این قسمت آپارتمان دوم را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طراحی داخلی آپارتمان با نورپردازی مدرن و رنگ مونوکرومیک

آپارتمان دوم نیز مانند آپارتمان اول یکی از پروژه های شرکت معماری KDVA Architects است. این آپارتمان در شهر مسکو پایتخت روسیه قرار گرفته است. این آپارتمان ۸۴ مترمربع مساحت دارد و چندان بزرگ نیست. در این آپارتمان نیز می توانید دو متریال چوب به عنوان کفپوش و بتن را بصورت اکسپوز مشاهده نمایید.

غیر از استفاده از اصول سبک طراحی مدرن که در فضا مشهود است، یک نکته ی جالب در این آپارتمان وجود دارد و آن استفاده از میز ناهارخوری معلق است که از سقف آویزان است. در این آپارتمان با فضای نسبتا خنثی، این میز ناهارخوری، نقش فوکال پوینت را بازی می کند.
پاک کردن خطوط معاصر
الگوهای ترکیبی تنها 70 سال پیش نیستند تا راه خود را به بستر و روند مد در سال جاری برسانند. در هر دو شکلات براق لباس های A-line و مدرن بر روی روکش ها و ورق های رومیزی، شما به وضوح می توانید به سبک معاصر بازگردید.

اگر چه ممکن است به نظر می رسد که کاملا از زیبایی شناسی مخلوط و بازی بالا برخوردار است، اما لزوما درست نیست. الگوی هندسی یکی از عناصر مهمی از طراحی معاصر بود که اولین بار در اطراف آن بود. تفاوت عمده بین این دو روند، خطوط بصری است که هر یک از آنها ایجاد می کند.

سبک معاصر همه چیز مربوط به حفظ لبه های تیز و کنتراست های شدید است. برای انجام این کار، مطمئن شوید که ویژگی های تختخواب خود را یک رنگ جامد یا یک چاپ با اشکال محکم محکم تعیین کنید. این نیز مفید است که این خطوط را در سراسر اتاق بازتاب دهید، بنابراین این روند ممکن است برای کسانی که مبلمان هم اکنون مشابه آن است، بهتر عمل کند.
طراحی داخلی آپارتمان با نورپردازی مدرن و رنگ مونوکرومیک
در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی سه آپارتمان بیاندازیم که در سه ویژگی مشترک هستند، سبک های مدرن و مینیمال، نورپردازی ویژه و متراژ بزرگ. آپارتمان اول در این بخش و در بخش های بعد آپارتمان دوم و سوم مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

طراحی داخلی آپارتمان

در بخش اول قصد داریم نگاهی به طراحی آپارتمانی مدرن و مینیمال در یکی از شهرهای کشور یونان بیاندازیم که 320 مترمربع مساحت دارد. در واقع با یک آپارتمان با متراژ زیاد روبرو هستیم که به سبک های مدرن و مینیمال دیزاین شده است و رنگ ها در آن بصورت مونوکرومیک مورد استفاده قرار گرفته اند.

یکی از متریال هایی که بصورت ویژه در این فضا مورد استفاده قرار گرفته، بتن اکسپوز است که در قسمت های مختلف نشیمن، اتاق خواب و … بکار رفته است. فضا کاملا مینیمال است و اصول این سبک را می توانید در فضا مشاهده نمایید.

یکی از نکات برجسته، نورپردازی منحصر بفرد و خاص و استفاده از نورهای مخفی در بخش های مختلف است. دیزاین این آپارتمان توسط گروه معماری KDVA Architects انجام شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *