#


راهکار ایجاد نور

راهکار ایجاد نور
1 مارس 2017 بدون نظر 879 بازدید

راهکار ایجاد نور

راهکار ایجاد نور و فرآیندهای آن

ایجاد نور ،برای زندگی در کنار هم در جهان ضرورتا جهانی از اشیاء بین موارد مشترک وجود دارد، مانند میزی که افراد به دورش می نشینند، جهان همه این ها را دقیقا دارد وافراد را همزمان پیوند داده و جدا می کند.

در اتاق موسیقی، حس نور و نه میزان ان هدف اصلی معمار بوده و در اینجا به هندسه ی نور پرداخت شده است.

مانند دو پروژه ی قبلی «لاس پاژاریتوس» و «سانت کلارا» ، فرایند طراحی برای تالار موسیقی ممکن است به عنوان جستجوی خلاق نور مساوی توصیف شود.

و هنوز همراه با اثاری که دنبال شد، ترک ایده ال های کهنه را نشان دهد. با اینکه شکل نقشه شروع باقی می ماند و سادگی اصل هدایت گر، نگرانی دیگر راه حل ثابتی را پیشنهاد نمی دهد، بلکه واکنش مشخص به تقاضا ها وموقعیت ها ی مونتاژ است.

پلان های سفید یکپارچه و مکعب های روشن نورهای روشن بر روی الوار خام با تاریکی ها و سایه ها ادغام می  شوند و در واقع با بازی نور، فضای رویداد یا گردهمایی طراحی می شوند تا تالارعمومی را به سمت نور به جای نما خلق کنند.

ارزیابی زمینه های بسیار محاوره مرتبط  با نور که در «شهر باز» ارایه شد در اینجا ممکن نیست، اما طراحی از برخی عناصر و موضوعات کلیدی منطق شیوایی را نشان می دهد که در حال خود مجموعه بیانگر ان است.

یک طیف احتمالات در زمینه های ایجاد شده در کلیسای کوچک. امفی تئاتر قبرستان ، قصر طلوع و غروب و تالار موسیقی نمود می یابد.

به عنوان صحنه تئاتر عمومی ، در جاتی از محوطه و از این رو فضای محصور و سطح رسمیت رویدادهایی را پیشنهاد می دهد که خود همه انها را پوشش می دهند.

تالار موسیقی تاریکترین ، رسمی ترین و کنترل شده ترین وشمول ترین این صحنه ها و کلیسا روشن ترین ، راحت ترین موردی است که تفسیر ان از طریق عملکرد ازاد است.

از سوی دیگر، مجموعه مطالب برای بحث و بررسی د محوطه بیرون از شهر قصر طلوع و غروب و در محوطه ی «هاسپدریا» نشان داده شده و تالار موسیقی تنوعی را در زمینه ی مرتبط با در معرض نمایی فوق بودن مطرح می کند.

در این رابطه درجه ای از در معرض قرار گرفتن و تثبیت وسایل وجود دارد که موردسوال هستند و دامنه ای از ازادترین مطالب تا تثبیت شدیدترین مورد را در فضای بیرون با حداقل در معرض بودن و منعطف ترین ارایش در تالار موسیقی دارند.

در مورد قبل وسایل و اثاثیه را بر اساس زمان، شرایط اب و  هوایی و افق ازادی گذاشت و در مورد دوم اتاق متمرکز ترین بررسی را در طی زمان در مورد نور هدایت می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *