#


راهنمای کمپین خویشاوندی در کمپ تابستانی

کمپ تابستانی
10 آگوست 2017 بدون نظر 1073 بازدید

راهنمای کمپین خویشاوندی در کمپ تابستانی

راهنمای کمپین خویشاوندی در کمپ تابستانی

1. لیست بسته بندی را دنبال کنید

به نظر می رسد مثل یک brainer نیست، آیا این نیست؟ بیشتر اردوگاه ها چندین هفته قبل از تاریخ شروع اردو به والدین ارسال می شود. لیست معمولا حاوی مواد لازم (صابون، شامپو، مواد شوینده شستشو) و موارد ضروری (تلفن های همراه، بازی های الکترونیکی، پخش کننده های MP3 است(. اگر شما لیست بسته بندی را به دقت مطالعه نکنید، ممکن است بعدا (با اشک در کنار آن) کشف کنید که فرزند شما نمیتواند بازی الکترونیکی مورد علاقه خود را با او داشته باشد یا نمیتواند بدون عینکهایی که فراموش کرده اید شنا کنید.

کارشناسان می گویند که قوانین را خنثی می کنند، حتی کمی، از بین می رود و ممکن است پیامدهای تعجبی بر روی کودک شما داشته باشد. Ann Sheets، رئیس جمهور کمپ آمریکایی (ACA) در مارتینزویل، ایندیانا، می گوید: “با تشویق کودکان خود به دزدی در موارد ممنوعه، شما پیامی ارسال می کنید که به نوعی خاص هستند و قوانین به آنها اعمال نمی شود.” (ACAcamps.org). “این باعث بروز مشکلات در میان کارکنان و همکاران می شود که به فرزند شما کمک نمی کند.”

مامور سانتا آنتونیو جولی فیلیلی، هنگامی که یک دارو با یکی از پسرانش به اردوگاه فرستاد، به یک مشکل رسید. او می گوید: “اگر اردوگاه هیچ داروی بدون نسخه را نمی گوید، به این معنی است”. “علی رغم دستورالعمل، تایلنول را با جوانترمان فرستادیم تا ایمن شویم (او مبتلا به سردرد می شود). او مجبور بود با تأثیرات تلاش من برای آماده بودن به کار خود ادامه دهد. همانطور که او به آن می گوید، آنها مانند قاچاق مواد مخدر اما من فکر نمی کنم این جدی بود، “او می گوید. درس یاد گرفته شده است: “شما باید اعتماد کنید که پرسنل اردوگاه خوبی برای مقابله با نیازهای معمول مسافرین، از جمله سردرد، آموزش دیده اند!”

2. دکتر ASAP را بخوانید

زمانی که نامه خوش آمدید، اشکال پزشکی، و لیست بسته بندی می رسند، ممکن است به عنوان اینکه شما از همه نوع زمان به سازماندهی به نظر می رسد. آگاه باشید، با این حال، اعضای کمپ دیگر در سراسر شهر خود را (و فراتر از آن) در حال گرفتن بسته های مشابه با اشکال مشابه و بسته بندی لیست.

3. برچسب

کنت بردهوهفت، کارشناسی ارشد اردوگاه کمدین برای کمپ های Boy Scout در Reserve Scout Bartle H. Osseola در میسوری می گوید: “همه چیز را با نام فرزندتان برچسب گذاری کنید. ما در چادر قرار داریم. بچه ها واقعا ملاقات های خود را با ماموران چادر خود انجام ندهید. اموال خود را فقط قبل از بازدید از روز به یک شمع بزرگ تبدیل می کنید. اگر چیزهای آنها برچسب گذاری نشوند، غیرممکن است که آنها وسایل خود را مرتب کنند. ”
سوزان اسپنس، که به عنوان کارگردان اردو و مدیر برنامه به عنوان اردوگاه های مختلف در کارولینای شمالی کار کرده است، توصیه های Bredehoeft را به عهده دارد. او می گوید: «از دست رفته و پیدا شده در زمان اردو زدن بیش از حد زمان می گیرد. “تجربه فرزندتان خیلی بهتر خواهد شد اگر نگران نباشید از دست دادن آیتم های بدون برچسب”.برای برچسب زدن ساده تر، چند شب به خودتان بگذارید تا همه چیز مرتب شود – قبل از اینکه “شب قبل” ترسید. از نشانگر دائمی استفاده کنید و مطمئن شوید که به راحتی قابل چاپ است. یا برچسب پارچه های چاپی را برای لباس، حوله و ملافه مرتب کنید – همه این موارد در هر دو نوع چیدن و چیدن در دسترس است.

4. یک زیرچشمی نگاه دزدکی کنید

این که آیا او یک دانش آموز پسر است و آن را در یک چادر یا یک جادوی علمی که در یک خوابگاه قرار دارد، به فرزند خود توضیح می دهد چه چیزی را از نظر شرایط اقامت انتظار می رود. عکسها از وبسایتهای اردوگاه میتوانند با این کار کمک کنند. بعضی از برنامه ها حتی پیش از دیدار از بازدیدکنندگان پیش می روند تا کمپانی ها را درک کنند که چه تجربه ای خواهد بود.
Sheets می گوید: “ما یک کودک داشتیم که ناخوشایند شگفت زده شد که در تابستان هیچ چشمه جعبه ای بر روی تخت در یک کمپ وجود ندارد.” “پدر و مادرش او را برای چیزی که کابین ها شبیه بود آماده نکرده بودند.”

یکی دیگر باید: اطمینان حاصل کنید که کودک شما می داند که اردوگاه ها (و خوابگاه ها) حمام ندارند. Sheets می گوید: “به خصوص برای جوانان کمپ، این می تواند یک مسئله باشد.” “اطمینان حاصل کنید قبل از اینکه آنها را بفرستید، بچه هایتان می دانند که چگونه موهای خود را بشویند و شستشو کنند.”

5. انجام تست

اگر فرزند شما هرگز بدون شما از خانه بیرون نرفته باشد، قبل از اینکه به اردو برود، برای یک خواب یا دو سال در خانه دوست یا حتی پدربزرگ و مادربزرگتان ترتیب دهید. Sheets می گوید: “این خوب” گرم شدن “برای دور بودن از شما در اردوگاه است. “این به آنها نشان می دهد که آنها می توانند لذت ببرند و بدون شما کاملا خوب بمانند.”

6. راحت تر کردن دوستان

گاهی اوقات کودکان نگران این هستند که آیا آنها در اردوگاه دوستی ایجاد می کنند. جنیفر هیگینز، مادر دو جانباز یک اردوگاه آکادمی تابستانی در دانشگاه ویرجینیا، این نکته را ارائه می دهد: “هر سال پیشنهاد می کنم که دختران چیزی را که نام مدرسه ای شان دارند و / یا اقیانوس سیتی، نیوجرسی (یک مکان تعطیلات تابستانی مورد علاقه این موارد به عنوان یک نوازنده خوب با بچه های دیگر سرو کار دارد و همچنین لهستانی ناخن، پاک کننده، توپ پنبه ای، مجلات شایعات و Frisbees را نیز بسته می کند. این فقط دختران را برای انجام دادن در اطراف مجموعه در شب و یا به برخی از بازی های خارج را جلب می کنند. ”

7. آماده سازی برای خانه داری

اسپنس، مدیر اردوگاه سابق می گوید: “اکثر بچه ها حداقل احساس خستگی و احساس غرور را احساس می کنند.” “مهم است که در مورد آن بحث کنیم تا به اردوگاه بپردازیم، اما اطمینان حاصل کنید که آنها احساس کنند که احساس عادی است و شما مطمئن هستید که می توانید آنها را اداره کنید. کارکنان برای کمک به آن هستند.” و اطمینان حاصل کنید که نگرانی های شما و یا “بچه گرایی” بر روی کودک شما نهفته است و عصبی تر از او است.

کارشناسان اردوگاه می گویند، در حقیقت، هنگامی که در مورد دخالت والدین در صورتی که از دست رفتن احساسات بد برخوردار باشد، کمتر است. هیگگین به عنوان یک مادر، خود این فلسفه را تاسیس کرد. در تابستان اول تابستان دخترش در اردوگاه، مشاوران در مورد حسادت او صحبت کردند.

“من می خواهم به مانند Meanie مامان شبیه، اما من می دانستم که او می تواند آن را انجام دهد، بنابراین من به او گفتم که با آن، اساسا. من بسیار خوش تیپ بود، اما آن را جمع بندی،” او به یاد می آورد. “من به مشاوران گفتم که دختر من بود که برای مقابله با آن بود و من آنجا نبودم، بنابراین من آن را به آنها دادم. من ذکر کردم که اگر آنها احساس کردند که قرار است برای خودش خطر باشد، بلافاصله با من تماس بگیرد. البته، این اتفاق نیافتاده بود. او خوب بود و دوست داشتنی است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *