#


راهروی «هاسپدریا دی لاس دیزناس» به سمت اشپزخانه

راهروی «هاسپدریا دی لاس دیزناس» به سمت اشپزخانه
28 فوریه 2017 بدون نظر 1095 بازدید

راهروی «هاسپدریا دی لاس دیزناس» به سمت اشپزخانه

راهروی «هاسپدریا دی لاس دیزناس» به سمت اشپزخانه و نماهای آن

«شهر باز»

راهروی «هاسپدریا دی لاس دیزناس» در پی تکمیل تالار موسیقی، پروژه های اجرایی در طی بیست سال اول تاسیس شامل یازده خانه ، در استودیو ومحل کار، سر کارگاه، یک فضای غذاخوری در محیط باز، قبرستان، کلیسای کوچک، امفی تئاترو مجموعه سیاسی (مکان های گردهمایی در فضای بیرون برای کنسرت ها یا سایر رویدادهای نمایشی) وچند پروژه باغ شامل قصر طلوع وغروب و فضای بیرون شهر ان و یک قبرستان کوچک بوده اند.

به سادگی نشانه ی عدم ادامه فرهنگ اخیر فراموش می شود(پارکی با چشم انداز رمانتیک از بناهای قدیمی، کتابخانه معماری شده در فضای باز یا گونه هایی از بدویت که از کمال شهری حاصل می شود.)

انچه همیشه برای دیگران مشخص نیست شیوه ایاست که در ان اصول تاسیس نه تنها انزجار از کاپیتالیسم خلاق بلکه تمایل به فرهنگ بومی و هنر علمی در مقابل فرایندهای تکنولوژیک جهانی شده را نشانمی دهند ومهم تر اینکه تلاش برای احیای فرهنگ در محل اصلی خود با مهاجرت شخصی می شود.

همچنین جمعیتی که سیاست ها و شیوه ی مشترک زندگی ان روایت در نور را شکل داده و از این رو نشان دادن این  اصول قبل از تحلیل نور به تفصیل بیشتر موثربه به نظر می رسد.

طبق تاکید «پندلتون جولیان» [125] اعمال هر نوع نظم جمعی همیشه خودداری شده است و هنوز یک ویژگی اگر نظم به معنای رسمی خود نباشد. ایده ال های تعامل اجتماعی را بیان می کند که بوسیله ی گروه مطرح شده و در عین حال ظهور می کند. از این رو برخلاف تغییرپذیری ان، چشم انداز پایین تر از دید  رودخانه، خط راه اهن، تل شنی متحرک و بزرگراه نقطه نهایی و حس جهت در سکونت را مشخص می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *