#


دید به جایگاه نگهداری مریم مقدس

مریم مقدس
26 فوریه 2017 بدون نظر 933 بازدید

دید به جایگاه نگهداری مریم مقدس

دید به جایگاه نگهداری مریم مقدس

دید به جایگاه نگهداری مریم مقدس :و هنوز از دید راهبان چنین طرحنور پردازی ایراداتی دارد. حضار به جهتی می نشینند که پنجره ی بزرگ کلیسا در مقابل قرار دارد. نور مستقیم خورشید از شمال که نور شدیدی به صدرکلیسا می دهد اما روشنی ان در تضاد شدید با سالن تاریک پایین تران است. بر خلاف بازدید کنندگان ان ، نگاه به سراسر سالن تجربه نامطلوبی برای ان ها است. به نظر می رسد ارزش دارد بپرسیم در اینجا که این ها کمبودهای پیش بینی نشده طراحی هستند یا شناخته شده هستند .

نیاز به ارایش محوطه ی صومه و این واقعیت که موقعیت سالن با این جنبه طرح در می امیزد ( خالی بودنان در روزه های هفته حس می شود و به عنوان منبع جدایی در نظر گرفته می شود.) نشان می دهد که اثر جداسازی چشمگیر است . با مشخص شدن مقیاس نمونه احتمالا امکان ندارد تا چشم را در کمکان درست ارزیابی این نما قرار دهیم .

وقتی درخواست می شود موضوعات نورپردازی شناسایی شوند که برگرفته از ساخت زیر هستند، کوری به این مشکلات اشاره می کند و تایید می کند که اثر پنجره رو به شمال بر نمای راهبان از فضای پیش بینی نشده بود. در اینجا بسط نور وجود دارد و تا حدی است که شما درونی بودن فضا را و ماهرانه بودن سایه را نادیده می گیرید.

پرده های سفید که مانع نفوذ نور خورشید می شوند تا حدی مشکل را کاهش می دهند، با این حال کوری بر نامناسب بودن ان ها در فضای تیره و خالی تاکید می کند. درست مانند این است که درخشش نور از پنجره های مورد نظر به کدری تبدیل شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *