#


دکوراسیون حمام خانه ستاره های هالیوود چگونه است؟

10 آگوست 2018 بدون نظر 6599 بازدید

دکوراسیون حمام خانه ستاره های هالیوود چگونه است؟

ستاره های هالیوود و دکوراسیون حمام منزل آن ها

وجود وان حمام مرمری، دوش های آب با به روزترین تکنولوژی، کاشی و سرامیک کاری های مجلل و برترین مواد شوینده خصوصیت ثابت حمام کلیه هنرمندان هالیودی است.

با نگاهی به حمام خانه این ستاره ها مشاهده می کنیم که چه دقیق و به کمک برترین افراد طراحی داخلی فضایی مجلل و زیبا برای آماده شدن در مراسم و حضور در فرش قرمزها را درست کرده اند. در ادامه حمام خانه چند ستاره هالیوودی و ورزشکار را مورد بررسی قرار می دهیم.

آنجلینا جولی

خانه 19 میلیون پوندی آنجلینا جولی 10 حمام باور نکردنی و جذاب دارد. این حمام مانند حمام کاخ های سلطنتی است، سنگ پوش و کف پوش هایی با طیف رنگی کرم زیبایی خاصی به این مکان داده است. تمام این حمام سلطنتی با بهترین سنگ مرمر پوشیده شده است. اطراف وان حمام سکو سنگی تراشیده شده تا فضای خوبی برای نشستن داشته باشد. نور آفتاب به خوبی درون این حمام می تابد که این از خصوصیات یک حمام خوب است.

جنیفر لوپز

در عمارت 20 میلون پوندی جنیفرلوپز حمام هایی وجود دارد که دیوارهای آن با سنگ مرمرهای سفید ایتالیایی پوشیده شده اند. وسط این حمام مجلل یک وان زیبا با طراحی منحنی وجود دارد و در کنار این زیبایی یک لوستر بزرگ از سقف این حمام آویزان است که زیایی این حمام را چند برابر کرده است.

جاستین تیمبرلیک و جیسیکا بیل

این زوج در یک پنت هاوس در نیویورک زندگی می کنند که در خانه آن ها شش حمام مجلل وجود دارد. حمام اصلی یا به اصطلاح مستر است که درون آن دو سینک دست شویی تخم مرغی و یک اتاقک شیشه ای برای دوش گرفتن و یک توالت جداگانه است. در انتخاب نوع و رنگ کاشی ها دقت خاصی به کار رفته است و در ساخت آن ها از رنگ های خنثی استفاده شده است.

نواک جوکویچ

نواک در ماه مارس سال گذشته این ویلا را در نزدیکی ساحلی در میامی خریده است که نمای آن رو به دریا است. این ویلا 5 حمام دارد که تمامی آن ها دارای طراحی داخلی به روزی هستند، حمام ایستاده آن به گونه ای ساخته شده است که نمای آن رو به دریا است.

مل گیبسون

مل گیبسون در سال گذشته این خانه را که ارزش آن حدود 13میلیون پوند است را در یک مناقصه خرید. تعداد پنج حمام در این خانه وجود دارد که درون هر کدام یک وان بزرگ سنتی قرار داده شده است. قفسه هایی که از چوب های خیلی با کیفیت ساخت آن استفاده شده است. دو عدد از این حمام ها به گونه ای ساخته شده اند که نور آفتاب در روز به صورت فوق العاده ای درون آن ها می تابد.

امیلی بلانت و جان کراسینسکی

حمام مستر خانه امیلی و جان بروکلین به شیوه خیلی مدرنیته ساخته شده است. این حمام، یکی از حمام های خانه آن ها محسوب می شود که با یک دیوار شیشه ای میان راهرو اصلی حمام و قسمت دوش جدا شده است. دیوارهای آن ترکیبی از سنگ های مرمری سفید و طوسی است. ترکیب زیبایی از رنگ طلایی و قهوه ای قاب آینه این حمام جلوه خاصی را به این حمام بخشیده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *