#


تعریف یک سری سبک:

تعریف یک سری سبک
12 آگوست 2017 بدون نظر 1275 بازدید

تعریف یک سری سبک:

تعریف یک سری سبک:

اصطلاح “طراحی شیک عاشقانه” به تازگی منتشر شده است ، دیگر فقط برای عروسی ها منحصر به فرد نیست. در حالی که این اصطلاح مطمئنا تصاویری از مراسم تشییع جنازه اصلاح شده و کلیساهای شیشه ای را به تصویر می کشد، اخیرا آن را هم به معنای چشم انداز سبک دکور خانه تبدیل شده است.

در نگاه اول، این ترکیبی از زیبایی شناسی به نظر می رسد برای کسانی که از آن غفلت می کنند گریزان است. می تواند دشوار باشد که تعادل ایده آل بین این دو سبک وجود داشته باشد و بدانند چگونه آنها را با هم ترکیب کنند تا بتوانند به راحتی در حال حاضر و با دقت احساس کنند.

اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه برای ایجاد فضای داخلی شیک، که به نام خود زندگی می کنند و از انتظارات پیشی می گیرند. اگر نکات را در این مقاله در نظر بگیرید در حالی که شما طراحی خود را کار کنید، ما تضمین می کنیم که شما تبدیل به یک کشور مدرن شوید.

مبلمان مدرن را انتخاب کنید

باید از نامی که شیک روستایی در مورد ایجاد کنتراست دارد، واضح باشد. در این فضاها، شما باید ترتیب های سنتی ترتیب کشور را با برخی از گزینه های به همان اندازه فعلی جبران کنید. مبلمان محل ایده آل است که اتاق را به یک پیچ و تاب و مدرن تبدیل کند، زیرا می توان آن را در تمام ویژگی های متمایز هر یک از آیتم ها مانند شبح، مواد یا رنگ مشاهده کرد.

نترسید در اینجا جسور باشید هنگام انتخاب مبلمان، قطعاتی را انتخاب کنید که می تواند نقش مادربزرگ خود را به چشم خود ببندد. انتخاب خطوط براق، خطوط مستقیم یا جذابیت های هنری، منحنی های هنری و استفاده از فلزات مانند ضد زنگ و کروم را در برابر چوب های طبیعی پاپ کنید.

با این حال، زمانی که زمان برای قرار دادن می آید، به عقب برمی گردیم. اطمینان حاصل کنید که برداشت مدرنیستی شما در مناطق نشیمن گنجانده شده است که گفتگو را تسهیل می کنند و عملکرد هر اتاق کاملا واضح است.

اضافه کردن لوازم جانبی روستایی

مهمترین جنبه هر فضای روستایی جذابیت آن است. این لمس های کوچک، یک احساس گرم و استقامتی به اتاق شما اضافه می کند که غیر قابل تعویض است. مهم نیست که چگونه مدرن شما می خواهید فضای خود را نگاه کنید، شامل حداقل چند عنصر است که به طور غیر قابل انکار بزرگ، جسور و کشور است.

لوازم جانبی بهترین مکان برای انجام این کار هستند زیرا آنها به شما آزادی اجازه می دهد تا اتاق را با ضربه ای از تاثیر بصری بدون آن غرق شوید. از هنر دیواری، نورپردازی یا حتی چند مورد دکور ساده استفاده کنید که می توانید در سراسر فضا پخش کنید.

کسانی که می خواهند یک احساس روستایی حتی قوی تر داشته باشند ممکن است یکی از این موارد را در کانون توجه قرار دهند. به عنوان مثال، جزیره را در تصویر بالا در نظر بگیرید. این قطعه بیانیه فورا چشم را ترسیم می کند و انتظارات را برآورده می کند.

فضاهای شیک روستایی به پالت های طبیعی میپیوندند

این نباید جای تعجب باشد که فضاهای روستایی تمایل به چرخاندن در اطراف مواد طبیعی دارند. در بعضی موارد، به معنای واقعی کلمه شما اجازه می دهد خارج از منزل به خانه تان بیاندازید و در دیگران آنها می توانند تصاویر سرزمین های روستایی بیشتری را جذب کنند. در طرح های شیک روستایی، آنها وظیفه دوگانه ای کار می کنند، زیرا این مواد نیز غیر قابل انکار مدرن هستند.

این بدان معنی است که شما می توانید در مورد جنگل ها (نقاط جایزه اگر اصلاح شده) و سنگ ها به آجیل برسید. این می تواند تقریبا در هر بخشی از اتاق، در هر چیزی از پرتوها در سراسر سقف به کف پوش چوب سخت و چهره از شومینه. هنگام انتخاب خود، به یاد داشته باشید که فضاهای مدرن تمایل دارند که سایه های سبک تر را در اختیار داشته باشند تا آنها را نور و آرام احساس کند.

این پالت طبیعی نیز به رنگ هایی که باید در طراحی خود اضافه کنید گسترش می یابد. به جای تمرکز بر رنگ های تک رنگ برای نطلات غالب خود، انتخاب سایه های نرم تر قهوه ای و قهوه ای را انتخاب کنید. سپس، رنگ های روشن تر که هنوز در طبیعت یافت می شوند – maroons و blues indigo، به عنوان مثال – به عنوان سایه های لهجه خود را انتخاب کنید.

استفاده از منسوجات برای نگه داشتن همه چیز دلپذیر

فضاهای روستایی احساس راحتی به آنها می کنند، یکی دیگر که حتی بیشتر مورد نیاز است وقتی که شما به ویژگی های شدید و مدرن در طراحی شیک روستایی توجه داشته باشید. برای مقابله با این، ضروری است که یک لایه اضافی گرما را در فضا قرار دهیم. برای این، پارچه ها وسیله نقلیه کامل هستند.

شما می دانید مته: البته، فرش، پتو، بالش و لباس پوشیدن همه را شمارش می کند. اما سعی کنید با منسوجات در مناطقی که شما به طور معمول آنها را در نظر نگیرید، تجربه کنید.
رومی‌ها اساتید مسلم طراحی بوده‌اند و هنوز هم از بسیاری جهات، خصوصاً در زمینه طراحی کلاسیک، سرآمد طراحان جهانند. علاقه وافرشان به اشیاء زیبا و سبک آسایش طلبانه‌شان در آثار به جامانده کاملاً قابل ملاحظه است. آنها علاقه‌مند بودند تا ثروت و موقعیت اجتماعی‌شان را به نمایش بگذارند و به زندگی مجلل و سبک پر زرق و برق تمایل داشتند. به دلیل موفقیت آنان در زمینه طراحی داخلی، حتی با معیارهای نوین هم هنوز در زمره بهترین‌های این هنر محسوب می‌شوند. میزان آسایش و نقاشی‌های زیبای فضای داخلی خانه‌هایشان که به صورت نقاشی دیواری و موزائیک‌کاری کف جلوه‌نمایی می‌کرد، از شگفت‌آورترین موفقیت‌های طراحی داخلی آن زمان بوده است. آنها با تمامی آراستگی و آذینی که می‌توانستند متصور شوند مبلمان، میزهایی با پایه‌های پنجه مانند، صندلی، اثاثیه خاص و مبلمان راحتی را طراحی می‌کردند و می‌ساختند. ضیافت‌ها و شیوه زندگی مجلل مهم‌ترین بخش هستی‌شان بود و از این‌رو این امر را در آرایش خانه‌هایشان متجلی می‌ساختند.

برخلاف رومیان، یونانی‌ها در زمینه دکوراسیون داخلی چندان شهره نبودند و شهرت اصلی‌شان به خاطر سبک معماری فوق‌العاده‌شان است که هنوز هم در شهر آتن قابل ملاحظه است. پس از سقوط امپراطوری روم و اشاعه مسیحیت، سبک سرد و صومعه مانندی بر دکوراسیون داخلی خانه‌ها حکمفرما شد. شیوه‌های کلاسیک، آزادی طراحی، زیبایی‌دوستی و تجمل‌پرستی رومی جای خود را به تخته‌های تیره و خانه‌های بی‌تزئین دادند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *