#


تصمیم گیری در مورد رنگ آمیزی اشیاء

رنگ آمیزی
26 فوریه 2017 بدون نظر 1041 بازدید

تصمیم گیری در مورد رنگ آمیزی اشیاء

تصمیم گیری در مورد رنگ آمیزی اشیاء

انچه که می خواهیم بگوییم این است که حس فضا از طریق سبک ستون بندی تصویری القاء نمی شود اما همیشه از طریق اثار فیزیکی، مفهوم حجم و وزن دیوار بیانمی شود. به همین خاطرمن از روزنه ها ، در گاهی ها و منافذی که روابط را ایجاد می کنند، معماری مدرن و اندازه گیری ترسیمات برجسته ،همه حساسیت را در قالب بندی و تجزیه از این بین می برند…

ما حفره ای را در اطراف اشیاء خلق کردیم… برای انجام و تکمیل هر چیزی ما مجبوریم که روابطی را ایجاد کنیم. اما ممکن است کسی به من بگوید: «دیدی؟ دکوراسیون قبل از هر چیز اهمیت دارد!»و هنوزمی گویم که زمانی فرا می رسدکه شما مجبورید رنگ امیزی اشیاء را انتخاب کنید…

کارلو اسکارپا

«کارلو اسکارپا »[68] به خاطر وسواس فکریش در مورد این جزیئات بسیار مشهور می باشد. او به هر عنصر، هراتصالی و به هر سطحی از پروژه هایش توجه خاصی می نماید. و انچه که هنوز در این کار مدنظر است، تقاضا و سفارشاتی است که چشم و دست است و با اپیزودهای دقیق اراسته شده او ساخته شده اند، و به طور غیر معمول اختلافات جزئی را بین ساختمان تئاتر واتاق تئاتر ایجاد می کنند.

در اینجا، نتایج تجربی روش کاری موسسه موجود و نیزی « فونداسیون کریانی استامپالیا » [69] ، به یک بخش ، توجه خاصی دارند که این بخش روی مقابله نزدیک بین استراتژی معماری و ساختمان با جزیئات و دقیق تمرکز می کند که هدف « اسکارپا » را از طراحی نشان می دهد. با شناسایی موضوعات و تمایلات که از صحنه سازی جالب ان خبر می دهد.

میزان علاقه ی خاص «اسکارپا» را به نورپردازی و رنگ آمیزی محلی نشان می دهد، هم چنین با شناسایی این موضوعات می توان فهمید که ساختمان ها می توانند که در انجا وجود دارد روی صحنه ظاهر شوند. از طریق نتایج جدید و مهم این ساختار مکانی، معماری از نورپردازی درگفت و گوی صمیمی با محتوای نسبتا دراماتیک استفاده می کند. شکل مدرنیست نورانی به پرده ی پشت صحنه ی تئاتر شهری یا روستایی تحمیل شده است که به طور مختصر مورد ارزیابی و تشخیص قرارخواهد گرفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *