#


تامین نور کلیسا از طریق ادغام نور طبیعی

تامین نور
7 مارس 2017 بدون نظر 683 بازدید

تامین نور کلیسا از طریق ادغام نور طبیعی

تامین نور کلیسا از طریق ادغام نور طبیعی پنجره کناری و نورهای مصنوعی

تامین نور کلیسا از طریق ادغام نور طبیعی پنجره کناری و نورهای مصنوعی ، او در «دانشگاه دابلین» [195] تحصیل کرده است، اما اکنون در لندن ساکن است، او در مورد اختلاف اشکار بین دو تاثیر اصلی بر روش او برای طراحی و نقش نور در ان بسیار محتاط عمل می کند.
يك اموزشگاه ايرلندى كه بر تاثير تاريخ مفهوم مرجع و پيشينه ى معمار تاكيد داشت ، و با توجه به ان معيار معمارى را به عنوان أصل واضح هنر واضح پذيرفت، كه تقريبا با تجربه هايى از توريس خود در بارتلت به دست أورده بود، بافتى كه در ان نواورى تشويق مى شود و جايى كه اين امكان وجود دارد كه معمارى با ساير هنرها اميخته شود .

اكنون خوشحال است كه در هر دو كمب حضور دارد، بنابراين براى او مرور گذشته-و پروسه هاى طراحى-به طور يكسان براى پيشرفت طراحى نقش بردارى) حائز اهميت هستند. بنابراين در حالى كه او اگاه است كه بازديد از موزه ى سوان در طرز تفكر او نقش محورى إيفا مى كند.

پيشرفت تكنيك هاى عملى براى توضيح احتمالات جانبى نظريه هاى طراحى با در نظر گرفتن نور، يا مفاهيم بالقوه ى ان ها، براى عملكرد ان ضرورى است. عكسبردارى نمونه و اجراى ان فقط يك نمونه از اين مسئله است. به نظر مى رسد كه او فهميده است كه با استفاده از نور او بايد عميقا مسئول است.

برگرفته از کتاب معماری نور نوشته امیر نادری

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *