#


بخشی از خانه پول

بخشی از خانه ی گابریل پول
7 مارس 2017 بدون نظر 483 بازدید

بخشی از خانه پول

بخشی از خانه پول و شرحی از این قبیل

با تجسم روشنایی زودگذر  خانه تبدیل به یک سکو می شود که برای زندگی در چشمانداز تنزل می یابد. پول با یاداوری سال هایی که در انجا زندگی کرده است، نتایج این کار را منعکس می کند ورودی درجه غیر معمول فعل و انفعالات که بین خانه ومحتوایش وجود دارد ، تمرکز می کند:
این یک تجربه ی زندگانی فوق العاده ، شگفت انگیز و واقعا لذت بخش بود. چهارچوب های سبک فولادی مانند کرجی های بادی در باد حرکت می کردند، و دیوارهای نیم شفاف ، نمونه های همیشه متغیر نور و سایه را خلق کردند. با شناور کردن اشکال خیمه ای… فضای خنک در ساختمان ایجاد شد.

دیوارهای جمع شونده و پنجره ها و درهای کشویی صاف وینیلی خانه ی ما را به روی محیط گشودند و یک تجربه زندگی را خلق کردند که مانند انچه که می شناختم نبود.
با تجسم استرالیا به صورت مکانی که هیچ خانه ی قبلی از نوع خودش در انجا ساخته نشده است، پروژه نه فقط سه جایزه ی معماری معتبر را برد بلکه در سال 1991 یک نمایشگاه دوسالانه ونیز در استرالیا را تشکیل داد. پشتوانه های ارائه شده توسط روزنامه «کوئینزلند» خریدن نسخه ی المثنی را برای «باغ گیاه شناسی بریزبن»  مجاز می سازد .

و این هنوز برای تاثیر گذاشتن روی چشم اندازهای حومه شهری با شکست مواجه می شود. اگرچه بیش از 3000 پرس و جو توسط خریداران اینده صورت گرفت اما فقط یک خانه سفارش داده شد. پروژه های تکمیل شده با برج های کوچک اسکلت بندی شد که دارای پرچم های به اهتزاز در امده بودند، بسیاری از منافع برگشت «قلعه های» استرالیایی را نشان می دهند، اما در پایان ، ساکنان اینده ، این پروژه را به عنوان یک تجربه ی تحریک کننده موردی بررسی وقضاوت قرار دادند تا راه حل واقع بینانه ای برای مشکلاتی که با ان ها مواجه شدند.

در پایان انچه که ان ها دیدند. یک جادو و فریفتگی بود اما محل قرار دادن کارت های ساحره ، جایی نبود که ان ها بتوانند در انجا زندگی کنند.

خانه ی «پول » ایجاد عملیات روشنایی

الیزابت گفت: «بسیار خوب، هرجا که ما در این خانه ی جدید باشیم ، می خواهم بتوانم اسمان را ببینم» او گفت: « سازه ها و همه ی افراد می خواهند پیشرفت کنند و ان ها همه چیز را در اطراف ما قرار خواهند داد اما چیزی که نمی توانند در اطراف ما انباشته کنند، اسمان است» و به دلیل ما نوسانات بزرگ را بدست اوردیم و سپس درهای گاراژ را در بالای ان قرار دادیم پس ما توانستیم ان را ببندیم یا باز کنیم . چیز کاملی که برای اراستگی و زیبایی خانه روی داد این بود که شما در هر کجای خانه که باشید می توانید اسمان را ببینید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *