#


این خانه 116 ساله اصلی خانه کوچک است

خانه کوچک
9 آگوست 2017 بدون نظر 1047 بازدید

این خانه 116 ساله اصلی خانه کوچک است

این خانه 116 ساله اصلی خانه کوچک است

سارا بارتولومئوی، در مواجهه با کمبود نور و بسیاری از دلایل معماری، یک جورجتاون تاریخی را با نوترول، جزئیات احمقانه و چشم انداز ارزش دوستداران پرچم تجدید کرد.
سلیا باربور: خانه های کوچک امروز به روزاند، اما این خانه 116 ساله است! اندازه آن بر شما تأثیر گذاشت؟
سارا بارتولومو: من همیشه اجازه دارم داستان خانه اش را بگویم، و این یکی در مورد آنچه که مورد نیاز بود روشن بود: یک خانه زیبا و همه آمریکایی در جورجتاون زیبا و تاریخی. هرکسی که آن را ساخته بود به خصوص ثروتمند نبود، بنابراین سعی کردم سبک را ساده نگه دارم: تازه، متضاد و آسان، اما نه سخت و غیر قابل فهم.
خانه ای با ظرفیت 1200 متر مربع با چهار اتاق تنها – دو طبقه پایین !دو طبقه – یک چالش طراحی؟
بله به عنوان مثال، هیچ فایده ای ندارد – شما از خیابان به سمت اتاق نشیمن می روید. من می خواستم یک لحظه از در ورودی ایجاد کنم که در آن شما می توانید مکث کنید و کت خود را آویزان کنید، اما باید با اتاق هماهنگ باشید. به همین دلیل چاپ یک پرنده بیش از کنسول ورودی به جای یک آینه وجود دارد. آشپزخانه به عنوان یک اتاق ناهار خوری دو برابر شده است. میز سفارشی را به اندازه خاصی ساختم: این به اندازه کافی بزرگ است که بتوان آن را شش برابر کرد اما به اندازه کافی کوچک است که میتواند در اطراف آن حرکت کند.

مبلمان شما هم اغلب چند منظوره است.

من چیزهای زیادی را دوست دارم. مبلمان ساخته شده است و مجسمه کشیده شده است، به عنوان اضافه می کند درام گرافیکی در حالی که هنوز مفید است. به عنوان مثال، صندلی های سبک Regency توسط پنجره های جلو دارای چهره های جالب و می تواند به عنوان پایه برای اشیاء یا کتاب خدمت می کنند، و سپس آنها می تواند پاک شود زمانی که مورد نیاز به عنوان صندلی. به طور مشابه، آینه گاو نر و مدفوع چینی جلوه بصری را بدون ایجاد اتاق شلوغ و شلوغ می کنند.

شومینه Sarah Bartholomew

NGOC MINH NGO
این صاحبان میتوانند یک خانه بزرگتر را تأمین کنند. چرا آنها تصمیم گرفتند کوچک بمانند؟
آنها کوچکتر را ترجیح می دهند. این دومین خانه آنهاست؛ محل اقامت اصلی آنها در کالیفرنیا است، اما این نیز بزرگ نیست. پس از گذراندن وقت در ژاپن، همسر معتقد به زندگی خوب است اما فشرده. آنها همیشه در حال حرکت هستند – اروپا، آسیا، ساحل غربی – و او بخاطر حفظ آن نیازی ندارد. و بدون نیاز به یک دفتر خانه: شوهر که در حوزه فناوری است، می تواند تا جایی که قرص دارد، کار کند.
با این حال، آن را مانند یک خانه عروسک خیره کننده احساس نمی کند.
خوب، او بلند است – او بازی بسکتبال را انجام داد، بنابراین من نمی خواستم ریزه اندام و صندلی های فرانسوی در همه جا. اتاق نشیمن نیاز به یک مبل راحت و استقبال از صندلی های سالن. اتاق خواب ها باید آرام و آرام باشند.
چه مسائلی با به روزرسانی راننده قدیمی مواجه شدید؟
خانه های ساخته شده یک قرن پیش، چیزهایی را که ما در حال حاضر در نظر نیازمندی ها، مانند لوله کشی و برق وجود دارد، نداریم. این امکانات در طول سال اضافه شده است، و در نتیجه، همه این دلایل در دیوارها و سقف وجود دارد. برای اینکه آنها را ماسک کنم، گروههایی از اقلام تکراری (اما نه یکسان) را بکار می برم که چشم را ترسیم می کنند و از عدم تقارن منحرف می شوند. اتاق نشیمن توسط اووف رودبک، دانشمند و هنرمند سوئدی قرن بیست و یکم، پرچم پرچم دارد. در اتاق خواب مهمان دیوار را بالای تخت پر از دیوار پر کردیم که با پرانتز و پوسته و مرجان بود.

رودها می توانند تاریک باشند چرا نور را به دست آوردی؟

صاحبان قبلی روی پنجره های جلو پنجره ها را روی میز گذاشتند، اما بیشتر نور روز را می خواستم. من پرده های کتانی با یک پوشش خالص نصب کردم؛ آنها حریم خصوصی را ارائه می دهند اما حدود 80٪ نور را اجازه می دهند. و من پانل های چوب جامد را در درب جلو با شیشه های شیشه ای جایگزین کردم.

بنابراین تمام نما به یک منبع نور تبدیل می شود! در مورد داخل خانه چه؟

از آنجا که اتاق نشیمن یک فضای طولانی و باریک است، نیاز به چراغ های سرنشین دار بود، اما سقف ها برای نصب وسایل کوهی کم بود – من از چنگال های محکم برای نور محیط استفاده می کردم. من نمی خواستم که لامپ ها خیلی زیاد بچرخند، بنابراین من با برنج های باریک رفتم. در آشپزخانه، سقف متشکل از تابلوهای طبقه بالای طبقه بالا است. لامپ های آویز آویزان از تیرهای پشتیبانی، تنها مکان که ما می توانیم سیم برق اجرا شود. من همچنین نورپردازی های زیر کابینت و آویزان بر روی دیوارها را اضافه کردم
در مورد استفاده شما از رنگ به من بگویید

مشتری خواست اتاق اصلی را خنثی کند. او گفت: “من همیشه در حال حرکت هستم. من می خواهم خانه را آرام کند.” من هم عاشق نوترول هستم، اما نمی خواهم پالت احساس خسته کننده یا مسطح کند، بنابراین من در بسیاری از بافت ها و الگوها لایه بندی کردم. صندلی یک پارچه Carolina Irving Textiles را مسدود کرده است، صندلی یک الگو برگ، بالش نوار است. حتی یک الگوی ضعف در فرش وجود دارد. بافت های طبیعی شامل دهلیز، ترکه یا چوب کوتاه، چرم، برنج و سنگ مرمر است. هر بار که یک رنگ پاپ نیاز داریم، آبی اضافه کرد. من دوست دارم آبی و سفید – همیشه، همیشه خواهد بود – و استفاده از دسته کوچک موسیقی جاز در اتاق خواب اصلی با گل های سنتی در headboard، دامن تخت و پرده. سپس با لکه های آبی و آثار هنری، به لایه های کمی از سیاه و سفید اضافه کردم. سیاه سیاه و سفید را از رفتن به لبه به شیرین نگه می دارد.شما گفتید که یک خانه به داستان می گوید، اما این یکی بیشتر شبیه یک شعر بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *