#


این خانه تعطیلات اصلی شما در جزایر جرسی شمالی نیست

جزایر جرسی شمالی
10 آگوست 2017 بدون نظر 1199 بازدید

این خانه تعطیلات اصلی شما در جزایر جرسی شمالی نیست

این خانه تعطیلات اصلی شما در جزایر جرسی شمالی نیست

کیتلین کلی: این یکی از آن خانه های ساحلی کلاسیک جرسی است، آیا این نیست؟

جو لوکاس: این واقعا جدید است – یک نسخه به روز شده از خانه Style Shingle 1926 که در آن مالک فعلی این ملک را در سال 2009 خریداری کرد. این در ساحل که در آن من بزرگ شده بودم، در Mantoloking، نیوجرسی، گرا، چند نسل شهر که در آن شما دوچرخه سواری خود را به ساحل. والدین من هنوز دو خانه را می گذرانند. به عنوان یک کودک، من با فرزندان بزرگ صاحبان سابق بازی کردم که هر تابستان از شیکاگو دیدن کردند. من به یاد کیک کیک شکلاتی در آشپزخانه اسپری صورتی خودم.

چه چیزی باعث تضاد شد؟

در ابتدا، مشتری برنامه ریزی شده تا بخشی از خانه اصلی را بازسازی کند. اما پس از آن طوفان سندی به زمین اومد. این شهر توسط طوفان مسطح شد – بسیاری از خانه ها کاملا شسته شده بودند. ما مجبور بودیم خانه را دوباره راه اندازی کنیم و مجددا راه جدیدی ایجاد کنیم. اکنون ارتفاع آن بالا است تا از سیل جلوگیری شود، و اجازه می دهد تا یک زیرزمین هشت پا. محل سکونت مجددا هدایت شده بود، به طوری که تعداد زیادی از اتاق ها اکنون دارای منظره ای از خلیج است. اتاق ها کمی بزرگتر هستند و فضاهایی را که امروزه مفید هستند مانند اتاق رسانه ای و گلدان برای از بین بردن فلیپ فلاپ ها، حوله های ساحلی و تجهیزات قایق بادبانی اضافه می کنیمما صندلی های ناهارخوری، دو صندلی و یک مبل را نجات دادیم، که ما دوباره آن را تمیز کردیم. ما همچنین مبلمان مورد علاقه مان را از خانه قدیمی – کنسول های اتاق نشیمن که ما در زیر سه فوت از آب پیدا کردیم نجات دادیم. پاهای برنجی آنها به دلیل صدمه به آب، نوعی پاتینا بود، اما به نحوی جلوه زیبایی به نظر می رسید.
مشتری چه کسی است؟ او به وضوح از آب لذت می برد.

او یک ملوان مشتاق است که دوست دارد بداند که باد از کجا می آید. بنابراین، در سقف اتاق ناهارخوری نقاشی شده است، یک قطب نما با 8 امتیاز افزایش یافته است و یک فلش برنجی که به پره های هوائی سقف وصل شده است، به شما امکان می دهد که تغییر باد را از شرق به غرب ببینید. در یک شب باد، آن را مانند هیئت مدیره Ouija! مراجع دریایی بسیار بخشی از زیبایی شناسی من هستند. من از مواد دریایی مانند طناب، سیسال، جوت، چمن دریا و ساج استفاده می کنم. خانواده – او دارای سه دختر بالغ است – اغلب از قایقرانی است، بنابراین ما کرکره های طوفان فلز به حیاط اضافه شده است. آنها توسط یک برنامه کنترل می شوند که می توانند در همان لحظه ای که ابرها در آن حرکت می کنند، حتی از فاصله دور دور شوند.

پالت آبی نیز مناسب است.

من همیشه برای رنگهای خنکتر، برای سبزی و بلوز، همیشه مکنده بودم. در حال رشد در یک ساحل ساحل ساحل ساحل تاثیر بسیار زیادی بر روی رنگ من گذاشت و همچنان ادامه دارد، هر چند من در 20 سال گذشته در کالیفرنیا بوده ام. این در خون من است شاید همین دلیل است که من هنوز استخدام شده ام تا خانه های ساحلی را به عقب برگردانم.
و آن آشپزخانه! این یک رنگ قدرتمند است.

“هیچ آشپزخانه سفید” یک قانون برای من است. هنگامی که شما در یک خانه با رنگ های دیگر قرار می گیرید، یک آشپزخانه سفید به نظر می رسد ناتمام، مانند آن است که فقط پر شده است. رنگ در آشپزخانه زمینی است، به خصوص از آنجا که اکثر مردم زمان زیادی را صرف این فضا می کنند. این دیوارها واقعا شل و ول است، و کاشی های backsplash سفارشی به مشخصات ما در مراکش بود.

شما چندین طرح خود را نیز استفاده کردید.

بله، از بستر اصلی تا میز کوکتل در اتاق نشیمن. نمایشگاه من، Harbinger، در لس آنجلس، پارچه، مبلمان، کاغذ دیواری و هنر را حمل می کند. این بسیار متمایز است، با رنگ های فراوان و وسایل ساخته شده توسط صنعتگران، از جمله ceramists.
برای یک خانه که ماهیت تابستان است، چرا یک کتابخانه تیره و سفارشی؟

این محل اقامت تمام وقت مشتری است، و کتابخانه جایی است که او در ماه های زمستان جا به جا می شود. پارچه ها – مخملی پارچه کتانی، مبل، پشم پشم در صندلی های خیس دار – اضافه گرما. رنگ رنگ توسط آثار هنری اتاق الهام گرفته شد – نقاشی روی شومینه و آبرنگ بیش از نوار. این یک پلاتین نقره ای است که در نور تغییر می کند. نوار دارای ماهون است، با یک درج مسی برای یخ؛ شکل شبیه بدنه قایق است.

آیا پروژه قایقرانی  بود؟

این خانه چهارم است که من برای او انجام داده ام، بنابراین ما یک رابطه بسیار با اعتماد داریم. حتی اگر یک خانه ساحلی در یک شهر ساحلی باشد، برای او سالم است. در زمستان، به لطف زیرزمین عمیق جدید، او اکنون می تواند قایق و قایق رانندگی خود را در زیر خانه ذخیره کند. بنابراین او توسط تمام اسباب بازی های مورد علاقه او احاطه شده است.
آلاباما در سال ۱۸۱۹ (۱۱۹۸ ه‍.خ) به‌عنوان بیست‌ودومین ایالت به ایالات متحده پیوست. کاهابا که اکنون شهری متروکه است بین سال‌های ۱۸۲۰ تا ۱۸۲۵ (۱۱۹۹ تا ۱۲۰۴ ه‍.خ) نخستین پایتخت ایالت بود در زمان پذیرفته شدن آلاباما در ایالات متحده، تب آلاباما با هجوم ساکنان و سوداگران زمین برای بهره‌مندی از زمین‌های حاصلخیز مناسب برای کشت پنبه در جریان بود کشاورزان اهل جنوب‌شرق و بازرگانان برده‌ها را به خاطر گسترش کشتزارهای پنبه همراه خود آوردند. اقتصاد مناطق مرکزی آلاباما بر پایهٔ کشتزارهای پنبه بنیان گذاشته شد و مالکان زمین‌های کشاورزی با نیروی کار برده ثروتمند شدنداین منطقه بسیاری از تهی‌دستان و افراد محروم از حق رای (غیر سفیدپوستان) و کشاورزان سنتی را به سوی خود کشاند. در سال ۱۸۱۰ (۱۱۸۹) آلاباما جمعیت تقریباً برابر با ۱۰۰۰۰ داشت اما تا سال ۱۸۳۰ (۱۲۰۹) جمعیت آلاباما به ۳۰۰۰۰۰ رسیدبیشتر قبایل بومی در ظرف چند سال پس از تصویب قانون جابه‌جایی سرخ‌پوستان توسط کنگره آمریکا در سال ۱۸۳۰ (۱۲۰۹) از منطقه محو شدند

عمارت اصلی یک مزرعه ساخته شده در ۱۸۳۳ (۱۲۱۲) در تورنهیل
بین سال‌های ۱۸۲۶ تا ۱۸۴۶ (۱۲۰۵ تا ۱۲۲۵)، تاسکالوسا پایتخت آلاباما بود. مجلس قانون‌گذاری ایالتی آلاباما در ۳۰ ژانویه ۱۸۴۶ (۱۰ بهمن ۱۲۲۴) پایتخت را از تاسکالوسا به مونتگمری انتقال داد. نخستین نشست مجلس در پایتخت جدید در دسامبر ۱۸۴۷ (آذر ۱۲۲۶) برگزار شدساختمان پارلمان ایالتی جدید تحت هدایت معمار، استیفن دکاتور بوتون بر پا شد. ساختمان اولیه در سال ۱۸۴۹ (۱۲۲۸) در اثر آتش‌سوزی سوخت، اما در سال ۱۸۵۱ (۱۲۳۰) در همان مکان با طراحی باراچیوس هولت اهل اکستر، مین تجدید ساخت شد. این ساختمان تاکنون پا بر جا مانده است

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *