#


این ایده های ساده فضای آشپزخانه کوچک شما را بزرگ تر می کند.

این ایده های ساده فضای آشپزخانه ی کوچک شما را بزرگ تر می کند.
19 آگوست 2017 بدون نظر 1811 بازدید

این ایده های ساده فضای آشپزخانه کوچک شما را بزرگ تر می کند.

آیا آشپزی در آشپزخانه کوچک برای شما دشوار است؟

آشپزخانه با اندازه استودیویی یک چالش برای کار کردن است، اما چند ایده سازمان دهی ساده برای آشپزخانه و چند ساعت صرف زمان می تواند آشپزخانه شما را به یک فضای مدرن برای پخت و پز و گذراندن وقت تبدیل کند.

ما چهار راه حل الهام بخش برای آشپزخانه کوچک شما ارائه می دهیم که پر از ایده هایی هستند که چگونه می توانید آشپزخانه خود را با شیوه های جدید و مدرن به نمایش بگذارید.ما همچنین برخی از محصولات کوچک  آشپزخانه را به شما معرفی می کنیم که به شما کمک می کند تا فضای تازه ای را بازپس گیری یا اضافه کنید.

1. آشپزخانه سبک، روشن و صنعتی

این ایده های ساده فضای آشپزخانه ی کوچک شما را بزرگ تر می کند.

برای اولین قدم، آشپزخانه خود را با یک نور روشن و سفید نورانی کنید تا رنگ آن روشن شود. یا دیوارهای تاریک، قدیمی و یا کابینت ها را را با یک کاغذ دیواری یا تصویر پس زمینه جدید و قابل تعویض پوشش دهید.

سپس، وقت آن است که آن قوطی هایی را که هرگز از آن استفاده نمیکنید بیرون بیاورید و تصمیم بگیرید چه چیز دیگری باقی می ماند یا بیرون می رود.باید مشخص کنید که چه مقدار از وسایل استفاده می کنید و مورد نیاز شما هستند یا نه. وقت آن رسیده است تا خانه ای را بسازید که همه چیزی که باقی مانده است ضروری باشد.

وسایلی که جذاب نیستند را در کابینت های خود ذخیره کنید. بقیه اقلام می توانند در قفسه های جدید، صنعتی، رستورانی، میله ها و قلاب ها قرار داده شوند.

2. آشپزخانه کوچک مدرن دارای میز در مرکز

این ایده های ساده فضای آشپزخانه ی کوچک شما را بزرگ تر می کند.

در بسیاری از آشپزخانه های کوچک فضای زیادی برای کار در آن وجود ندارد. لوازم خانگی مانند قهوه ساز یا مایکروویو چگونه می توانند فضای کمتری اشغال کنند.یک راه حل وجود دارد. لوازم خانگی را انتخاب کنید که می تواند قابل نصب شدن روی دیوار یا زیر کابینت باشد.یا یک قفسه سنگین که روی دیوار نصب شده است را اضافه کنید تا وسایل سنگین مانند مایکروویو را نگه دارید.

یک میز کوچک آشپزخانه می تواند فضای اضافی را ایجاد و همچنین بعضی وسایل را در خود جای دهد- و حتی یک نوار صبحانه را اضافه کند. میز های کوچک مربعی در فضاهای مربع کوچک بهتر کار می کنند. یک میز باریک تر را برای یک فضای مستطیلی در نظر بگیرید. یک کنسول میز  چرخ دار برای یک آشپزخانه بزرگ و آشپزخانه مجلل می تواند یک ایده عالی باشد. شما می توانید در هنگام نیاز آن را به درون آشپزخانه بیاورید هنگامی که کار با آن تمام شد  آن را در پشت مبل خود پنهان کنید.

بلوک های قصابی یا چرخ دستی های  گزینه های مناسب دیگری هستند، زیرا اغلب به دلیل چرخ دار بودن برای جابجایی و حمل راحت تر می باشند.

این ایده های ساده فضای آشپزخانه ی کوچک شما را بزرگ تر می کند.این ایده های ساده فضای آشپزخانه ی کوچک شما را بزرگ تر می کند.این ایده های ساده فضای آشپزخانه ی کوچک شما را بزرگ تر می کند.

این ایده های ساده فضای آشپزخانه ی کوچک شما را بزرگ تر می کند.

 

3. آشپزخانه کوچک مدرن با قفسه های دیواری شناور برای ذخیره سازی

این ایده های ساده فضای آشپزخانه ی کوچک شما را بزرگ تر می کند.

 

اگر کابینت آشپزخانه به اندازه کافی ندارید اما فضای دیوار زیادی داشته باشید، یک روش تمیز و مدرن برای آزاد کردن فضای آشپزخانه شما و همچنین نمایش و نگهداری اقلام وجود دارد و آن استفاده از قفسه های شناور سبک و یا تاقچه روی دیوار  است.

آیا میخواهید آشپزخانه خود را مانند عکس بالا طراحی کنید؟ آیتم ها را با رنگ گروه بندی کنید و برخی از اشیاء هنری یا عکس های قاب را اضافه کنید. برخی از مناطق تاقچه ها را خالی نگه دارید تا به نظر نرسد.

یکی دیگر از گزینه های طراحی عالی در تصویر بالا استفاده از آینه در آشپزخانه است. بعضی از آینه ها را به یک قسمت از دیوار  آشپزخانه اضافه کنید تا فضا را گسترش داده و نور بیشتری را نشان دهد.

 

این ایده های ساده فضای آشپزخانه ی کوچک شما را بزرگ تر می کند. - قفسه های دیواری قفسه های دیواری قفسه های دیواریقفسه های دیواری

4. ایده های سازمان دهی  آشپزخانه

کوچک که دارای قفسه های کتاب هستند.

اضافه کردن یا جایگزینی کابینت های آشپزخانه می تواند گران باشد. و اگر اجاره کنید، ممکن است پروژه حتی مجاز نباشد. چرا برخی از قفسه های خوب و ارزان قیمت را خریداری نکنید و دیوار  را برای ذخیره سازی تمام وسایل آشپزخانه خود بسازید؟

به دنبال قفسه های بلند، اما باریک که با درها هماهنگ و ست است برای پنهان کردن برخی از موارد باشید. یا مجموعه ای از سبد ها می تواند به عنوان کشو در قفسه های کتاب برای گرفتن تمام اقلام کوچک و پارچه کتانیبه کار برده شود،

یکی دیگر از ایده های جالب آشپزخانه کوچک در تصویر بالا، قلاب های بالای پنجره برای حلق آویز تابه ها و ظرف ها است. قابلمه ها و تابه ها فضای بسیار زیادی را اشغال می کنند استفاده از قفسه یا قلاب های آویزان می تواند راه خوبی برای آزاد ساختن فضای یک کابینت باشد.

قفسه های دیواری قفسه های دیواری

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *