#


ایده های جذاب برای داشتن یک اتاق نشیمن زیبا

ایده هایی برای اتاق نشیمن
11 آگوست 2017 بدون نظر 1341 بازدید

ایده های جذاب برای داشتن یک اتاق نشیمن زیبا

اتاق نشیمن اغلب یکی از اتاق هایی است که بیشتر در منزل مورد استفاده قرار می گیرد، به طوری که هنگام بازسازی یا بازنگری آن در مورد چگونه به حداکثر رساندن فضا و راحتی فکر می کنید.و اینکه آیا تمرکز اتاق روی یک سیستم سرگرمی خانگی یا یک فضای کاربردی برای مکالمه است،نوع چیدمان را مشخص می کند.

هر چند شما به قصد صرف غذا، اجتماع کردن یا سرگرمی در آن را دارید، ایده های اصلی مورد علاقه ی ما در مورد اتاق نشیمن برای ایجاد یک فضایی است که دوست دارید وقت خود را صرف آن کنید.

مبل و میز

ایده هایی برای اتاق نشیمن

بخشی از اتاق نشیمن خود را با میز  که در پشت مبل خود قرار می دهید تزیین کنید و فضا را ذخیره کنید.

مبل خود را در مرکز اتاق مقابل دیوار اصلی قرار دهید.یک مبل راحت رنگی و یک میز شیشه ای با چند مورد از اقلام تزئینی سنگین مانند مجسمه سنگ یا گلدان را انتخاب کنید تا یک ظاهر واقعا ظریف و زیبا ایجاد کنید.ترکیب  مبل و میز مبل در  اتاق نشیمن فضا های مجزا ایجاد می کند که عمق و عملکرد را اضافه می کند.

شومینه

ایده هایی برای اتاق نشیمن

برای ایجاد یک نقطه کانونی در اتاق نشیمن، از یک شومینه استفاده کنید.یک چوب عمیق، غنی یا شومینه سیاه را انتخاب کنید تا اتاق را گرم کنید و احساس راحتی و آرامش کنید.برای روشنایی و درخشش، یک رنگ سفید یا روشن را بکار ببرید یا از سنگ استفاده کنید.

فضای نشستن مرکزی

ایده هایی برای اتاق نشیمن

یک منطقه مکالمه رسمی را به عنوان محور اتاق نشیمن خود انتخاب کنید تا فضا را گرم کنید و آن را جایی که مهمانان سرگرم می شوند و از آن لذت ببرند برگزینید.از چهار صندلی که در اطراف یک میز شیشه ای قهوه ای روشن قرار گرفته اند استفاده کنید و برخی از دکوراسیون های ظریف مانند یک گلدان یا کتاب های قهوه ای را اضافه کنید.برای ایجاد یک محیط غنی و گرم، از صندلی های چرمی راحت استفاده کنید و میز چوبی بین آنها قرار دهید.اگر میخواهید فضای نشستن بیشتری را ایجاد کنید، سعی کنید دو مجموعه مختلف صندلی را در  جلوی یک میز قهوه ای بلند قرار دهید و سپس دسته ی دیگر را در پشت  میز قهوه ای قرار دهید.

 

میز مبلی

ایده هایی برای اتاق نشیمن

میز مبلی فوق العاده نه تنها یک مرکز زیبای اتاق نشیمن را ایجاد می کند، بلکه یک انتخاب عملی است که صندلی های راحت را برای خانواده و مهمانان فراهم می کند.یک قطعه سفید را انتخاب کنید و آن را با بالش های تزئینی بپوشانید و یا یک مبل چرمی تیره انتخاب کنید که اتاق را دنج و زیبا بنماید.

 

قفسه کتابایده هایی برای اتاق نشیمن

یک قفسه کتاب ساخته شده از کف تا سقف در یک دیوار اتاق نشیمن، یک مرکز کانونی قوی و مستحکم ایجاد می کند.به منظور اجازه دادن به این مرحله، بایستی بقیه مبلمان خود را کم رنگ نگه دارید.این گزینه عالی برای کسانی است که شومینه را دوست دارند، اما ندارند یا نمی توانند آن را داشته باشند.برای تزریق سبک شخصی خود، قفسه های پر از کتاب های مورد علاقه خود و یا موارد دیگری که می خواهید نمایش دهید را در آن بگذارید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *