#


ایده های تزئین اتاق نشیمن که فضا را گسترش می دهند

30 آگوست 2017 بدون نظر 1211 بازدید

ایده های تزئین اتاق نشیمن که فضا را گسترش می دهند

تزئین اتاق نشیمن

اتاق نشیمن اغلب اولین اتاق است که مهمانان هنگام عبور از در ورودی  می بینند و فضایی است که مهمانان نسبت به بقیه جاهای خانه ی شما احساس می کنند. اتاق نشیمن شما نیز جایی برای سرگرم کردن دوستان و آرامش با خانواده است و طراحی آن باید آن را منعکس کند.

در حالی که ساخت فضای بزرگتر شامل بازسازی گران است، راه های بسیاری برای ایجاد اتاق بزرگ تر است که ساده است برای اجرا و بودجه زیادی نمی خواهد. از این پس ایده های خلاقانه ای را برای تزئین اتاق ها بررسی کنید.

تمرکز روی کف

ایده های تزئین اتاق نشیمن که فضا را گسترش می دهند
زمین دارای تعداد قابل توجهی از قسمت های مربع است و از این رو یکی از فضاهای تاثیرگذار در اتاق نشیمن شماست. یکی از مواد کفپوش، مانند چوب یا فرش، در اتاق نشیمن و اتاق های مجاور، زیبایی فضا را گسترش داده و با طراحی خود جریان ایجاد کنید. به همین ترتیب، جلوگیری از وقفه چشم با مخلوط پوشش کف، استفاده از صندلی ها، به طوری که فرش در زیر مبلمان محو می شود و نه به طور ناگهانی در یک دیوار از چوب یا پارچه متوقف می شود.

از مزایای دیوارها استفاده کنید

ایده های تزئین اتاق نشیمن که فضا را گسترش می دهند
 شما می توانید محل دیوارهای خود را بدون خدمه ساخت و ساز تغییر دهید، اما با استفاده از دکور اتاق نشیمن که بر ارتفاع دیوار تاکید می کند و باعث می شود که اتاق بزرگتر شود. برای انجام این پرده های پلاستیکی نزدیک به سقف، از قفسه های بلند استفاده کنید.

تنظیم شلوغی

ایده های تزئین اتاق نشیمن که فضا را گسترش می دهند
حرکات زیاد یکی از نشانه های یک فضای بزرگ است، بنابراین مبلمان خود را به گونه ای تنظیم کنید که به همه اجازه دهد از یک منطقه به یک مکان به راحتی حرکت کنند. تعیین اینکه چطور کسی وارد اتاق و جایی که احتمال دارد به آن برود، مکان صندلی مبل یا صندلی، سپس مبلمان را ترتیب می دهد تا مردم بتوانند مسیر بدون انسداد را استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید که به فضای کافی برای انجام این کارها در اتاق را دارید، از جمله باز و بسته شدن پنجره و دستیابی به کلید نور.

یک نقطه کانونی را اضافه کنید

ایده های تزئین اتاق نشیمن که فضا را گسترش می دهند
برجسته کردن یک نقطه یا قطعه به منظور توجه مردم از اندازه اتاق. این می تواند هر چیزی از یک دیوار یا یک قطعه مبلمان باشد که ایجاد کنتراست با دیوار های دیگر است. یکی دیگر از گزینه این است که یک شی متضاد اضافه کنید. یک شی در یک سبک که از بقیه دکور شما متفاوت است. به عنوان مثال، اگر در درجه اول به قطعات سنتی تکیه کنید، چیزی شبیه آوانگارد را مانند یک هنر مدرن امتحان کنید. اگر شما از مبلمان مدرن مینیمالیته را ترجیح می دهید، چیزی را انتخاب کنید که سنتی است، مانند یک قلعه عتیقه ای، به عنوان نقطه کانونی شما.

استفاده از آینه برای بازتاب نور

ایده های تزئین اتاق نشیمن که فضا را گسترش می دهند
آینه نور را بازتاب می دهد که باعث می شود که فضا بزرگتر شود. آنها را در مقابل دکوراسیون های جذاب تر خود مانند گلها یا پرده های غنی یا پنجره ها استفاده کنید تا زیبایی را بازنمایی کنید و چشم خود را بپوشانید.  استفاده از یک دیوار آینه، که می تواند بیش از حد یکپارچه سازی بافت و زیبایی را تغییر دهد اجتناب کنید. در عوض، بر روی یک آینه قاب بزرگ نصب شده بر روی کف قرار دهید، یا گروهی چند آینه کوچک روی دیوار قرار دهید.
برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *